21 augustus 2025, 06:01:37

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

marga

hoi anja
heerlijke foto s  prachtig zoals ze genieten
groetjes marga

Mara

Hoi Anja

Wat een leuke foto's zeg! Echt wel. Ik heb er weer van genoten.

Liefs

Mara

*Petra*

Hey Anja,

Die natte Teuntje, wat grappig!!
Het is net een rocker, dat was het eertse wat n me op kwam, toen ik de foto zag!
Niet stom bedoeld hoor, heel schattig!! Die natte kuif langs zijn koppie ..  ;D ;D

Groetjes Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Super geweldige foto's!!!!!

Heerlijk die douchefoto's.  :-* :-*

En zo lief, de andere serie, als ze allemaal op de grond lopen. Dat doen ze hier niet, misschien maar beter ook met de kids, die meestal op de grond spelen.

Ik kijk alweer uit naar je volgende foto's.  ;)

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Anja,

Wat een geweldige douchefoto's zijn dat weer.
Hou je ze echt onder de straal? Is dat niet te nat?

Je ziet ze gewoon genieten. Echt prachtig  :D

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Saar,

Wederom dank je wel.

Hoi Marga,

Dank je wel. Kan er uren naar kijken.

Hoi Mara,

Fijn dat je genoten hebt.

Hoi Petra,

Je hebt helemaal gelijk hoor. Toen ik de foto zag dacht ik hetzelfde. Helemaal niet stom hoor.

Hoi Caroline,

Hier vinden ze dat prachtig. Mijn kinderen zijn 17 en 15 dus die moeten maar uitkijken waar ze lopen. Met kleine kinderen zou ik dat ook niet doen.

Hoi Monky,

Ze gaan zelf onder de straal. Als ze op mijn hand zitten dan lopen ze naar de straal toe. Nee dat is niet te nat hoor. De natste wikkel ik ook in een handdoek en die zijn dan ook binnen een half uur drogen zonder te fohnen.

Groetjes Anja

Ineke

Anja, dat waren weer super foto's! Zowel in de douche als ook in de handdoek, van zulke foto's kan ik geen genoeg krijgen!

Anja

Hoi Ineke,

ik kan er ook geen genoeg van krijgen en ik kan er uren naar kijken.
Dat is wel zo'n fijn gevoel.

Nou Wilma om even terug te komen op jou mini geschreven regeltje.
Ik ben idd weer gaan kijken.
Het hele weekend heeft dat valkje door mijn kop gespeeld en ik heb er gewoonweg niet goed van kunnen slapen.
Vanmorgen zijn we eerst boodschappen gaan doen bij de Plus en dan kom je langs de dierenwinkel.
Ton riep al heel hard gewoon doorlopen  ;D ;D ;D
Maar ik wilde toch gaan kijken.
Ze zat zo zielig in een kooitje (nou ja ik kon het geen kooitje noemen) oppervlak zal 50 cm bij 20 cm zijn geweest.
Ze is niet tam en ze konden me ook niet zeggen hoe oud ze is.
Ze was niet ontwormd dat wisten ze wel.
Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om die valk daar te laten zitten  :'( :'( :'( :'(
Heb ze toch maar gekocht  :o :o :o
Ze (ik weet niet of het een zij of hij is maar ze praat makkelijker) werd uit de kooi gevangen wat behoorlijk wat stress veroorzaakt. De jongeman had ook nog een handschoen aan want hij was bang dat ze zou bijten (watje)  :-X :-X
Eenmaal thuisgekomen twijfelde ik of het wel een gewone lutino is want ik zie allemaal spots op de rug. Een topic geopend bij mutaties en het is idd een geparelde lutino.
Heb haar meteen ontwormd wat ze me niet in dank heeft afgenomen want ik ben inmiddels een keer of 9 gebeten (tot bloedens toe)  :( :( :(
Nu blijft ze maar op de bodem van de kooi zitten en als ik tegen haar praat dan begint ze te wiebelen van links naar rechts heel raar.
Ze heeft net voor het eerst wat gegeten maar ze gaat niet op de stokken zitten (ik wil weer alles veel te vlug) Ik denk dat ze niet goed weet hoe ze moet klimmen.
We hebben haar/hem de naam Yella gegeven en idd weer met een Y.
Net moest ik met mijn dochter naar de huisarts en ik dacht ik zal eens vragen hoe het zit als een valkparkiet je doorbijt. Het was meer als 10 jaar geleden dat ik een tetanusprik heb gehad dus die werd meteen een in mijn arm gezet.
Wat een gedoe na de aanschaf van een valkje hihihihi.
De andere valkjes vinden het wel intressant zo'n kooi erbij in de huiskamer. Ze lopen over de bank naar de kooi toe on te zien wat er in zit.

Hieronder al 2 foto's van Yella.

Ga het stappenplan maar stapje voor stapje doorlopen om Yella toch nog enigzins tam te krijgen.
Hoop dat het lukt.

Nou het is een heel verhaal geworden en de achtste valk is er vroeger bij gekomen dan de planning was.

Groetjes Anja

Saar

Anja toch :P
T is wel een mooi valkje!
en ik hoop dat je haar nog een beetje tam krijgt...
groetjes Saar :-*

Riny

Hoy Anja
Medelijden is een slechte raadgever.
Ook ik heb eens 2 valkjes gekocht uit medelijden, als ik ze zie ben ik nog steeds blij dat ik dat gedaan heb.
Wel zou ik met het stappenplan pas over enkele dagen beginnen, laat Yella maar eerst rustig wennen.
Zullen we jou voortaan Yanja noemen?
Groetjes Riny :D

Anja

Hoi Saar,

Dat hoop ik ook.

Hoi Riny,

Yanja  dat is een goeie Riny.
Ik laat ze ook een paar dagen met rust. De andere valkjes zijn super nieuwsgierig. Ik heb gewoon een zwak voor zulke situaties. Ik moet ook niet naar een vogelmarkt of zo gaan. Yella krijgt nu in ieder geval een beter leven dan waar ze zat. Moet natuurlijk geen opvang gaan worden. Ton ziet me aankomen  ;D ;D ;D

Groetjes Yanja[/size]

Bello

Hai Yanja,

nr. 8 is dus Yella geworden!!  Mooi maar meer werk met tam maken (maar dat lukt je wel) ;D

En dit is echt de laatste?????

Heb je weer een nieuw valkje eerder als wij :(

Maar wij wachten lekker geduldig op onze Catka.

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Hey Anja,

Is het nu al 2007  ??? ???
Wat vliegt de tijd  ;D ;D ;D ;D.
Veel succes met je nieuwe valkje  ;).

Groeten Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Hé, wat geweldig!!!!

Heel veel succes met Yella, ik duim voor je dat het een beetje wil gaan lukken.

Super!!  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Coco en Chantal

Hoi Anja

Kon je het toch niet laten whahahaha. ;D
Heel veel succes met jullie nieuwe anwinst.

Groetjes Chantal
Groetjes Chantal en de valkjes