29 april 2024, 06:15:52

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Caroline,

Hoop voor je dat je de nacht toch een beetje goed door komt.
Wens Thomas maar heel veel beterschap.





Groetjes Anja

Anja

Nieuwe foto's



Yahoo en Yeuntje samen.


Yunah in een kroelbui.


Yeuntje


Yahoo


Jammer we kunnen geen DVD meer huren. Is gesloten.


We hebben nieuwe touwen gekocht en speelgoed en bakjes voor op de grond. Dus meteen de kooi schoongemaakt en alles erin gehangen.


De nieuw ingerichte kooi.

Verder zijn ze vrijdagavond in de douche gegaan en heb ik ze met de plantenspuit lekker gesproeit. Ze vinden het heerlijk.
Yahoo, Yara, Yeni en Yeuntje waren kliedernat. Die heb ik een handdoek gewikkeld en zo naar beneden gebracht. Yunah, Yobi en Yiba zaten gewoon op mijn schouder. Beneden aan gekomen heb ik ze allemaal op het speeltuintje gezet om te fohnen. Ook dat vinden ze heel fijn.
Toen ontdekte ik dat er bloed in de handdoek zat dus 1 valkje moet een wondje hebben.
Alle 7 nagekeken en wat bleek Yara had een wondje.
Heb haar apart genomen en bij de staart krijgt ze een nieuwe pen. Alleen het bovenste stukje is pas een stukje veer de rest nog niet. De huls die erom zit die was kapot en dat bloedde behoorlijk. Heb dat ontsmet en heb er pleisterspray op gedaan. Dan bloedt het niet meer. Heb Chantal nog gebeld om te vragen of je die veer eruit moet trekken. Het is een nieuwe dus die zit behoorlijk vast en eigenlijk durf ik dat ook niet. Gewoon even afwachten wat er gebeurd en voor ik mijn verhaal met Chantal had afgerond was Yara al aan de kapotte pen aan het poetsen.
Ze heeft niet meer gebloed dus dan zal het allemaal wel goed zijn.
Verder hoorde we ook dat de papa van Yiba is overleden. Chantal heeft Harry in laten slapen omdat hij het zeer benauwd had en sterk was vermagerd.
Hieronder een foto van de ouders (Goldy en Harry) van Yiba.



Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Wat een gezellig boel bij jullie. Echt wel. Ik vind vooral de kroelfoto's zo leuk.

Liefs

Mara

Caroline

Citaat van: elfelfje op  5 november 2006, 11:41:32
Hoi Caroline,

Hoop voor je dat je de nacht toch een beetje goed door komt.
Wens Thomas maar heel veel beterschap.





Groetjes Anja


Bedankt!!!!  :D

Gelukkig is de koorts aardig gezakt, wat hij nu precies heeft of heeft gehad weet ik nog steeds niet, verder mankeert hij eigenlijk weinig.

Erg hangerig, voor Thomas zijn doen heel erg rustig en ook voor zijn doen erg hoge koorts, vannacht op een gegeven moment 40,5 ° C, terwijl  hij eigenlijk bij een zware griep niet boven de 39 uitkomt en nu niet eens een snotneus heeft.  ::)

Maar goed, gelukkig is hij nu zonder paracetamol alweer koortsvrij en houdt hij dit zo.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Vergeet ik nog te zeggen dat ik je foto's heel erg lief vind.  :-[

Balen dat de vader van Yiba is overleden.  :'(

Chantal, sterkte!! (als je hier leest)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bello

He wat jammer voor Chantal dat Harry nu er niet meer is.

Maar een goede kweekster weet wel wanneer het met een vogel niet meer gaat hoor.

Leuke foto's joh  en wat zien ze er weer tevreden uit zeg.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Wilma1

;D Je doet me denken, aan een groot gezin, die op vrijdagavond allemaal om beurten


in bad moeten en daarna lekker in een handoek worden gewikkeld en gedroogd door mamma, een flanellen pyama aan krijgen  ;D en dan voor de haard met een beker warme chocolademelk  :P....heerlijk !!!!

Ik zie je al helemaal voor me  ;D met al je valkjes aan de CHOCOLADEMELK, zittend in een kringetje  ;D ;D ;D ;D ;D en mamma Anja een boekje voorlezen voor het slapen gaan  ;D
Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ann

Hey Anja

Mooie foto's en je hebt blijkbaar toch een vrij grote DVD-collectie. Ook een Lost-fan zie ik ;).

Jammer dat de vader van Yiba is overleden :'(.

Groetjes
Ann


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Anja

Hoi Caroline,

Dank je wel en fijn te horen dat het beter gaat met Thomas.
Hij had idd wel erg hoge koorts.

Hoi Dorothé,

Dank je voor het compliment.

Hoi Wilma,

Jij hebt het helemaal goed omschreven. Ook chocolademelk( melk met Nesquick wel te verstaan) vinden ze hier erg lekker en af en toe krijgen ze dat ook.
Een verhaaltje wil nog niet zo lukken want dan lopen ze gewoon aan.
En de flanelle pyama tja dat is te proberen.

Hoi Ann,

Dank je voor het compliment en ja we hebben idd een grote DVD collectie. Heb er gewoon een kast bij moeten kopen.
Wij vinden Lost idd ook heel mooi.

Groetjes Anja

Anja

[quote  Toen ontdekte ik dat er bloed in de handdoek zat dus 1 valkje moet een wondje hebben.
Alle 7 nagekeken en wat bleek Yara had een wondje.
Heb haar apart genomen en bij de staart krijgt ze een nieuwe pen. Alleen het bovenste stukje is pas een stukje veer de rest nog niet. De huls die erom zit die was kapot en dat bloedde behoorlijk. Heb dat ontsmet en heb er pleisterspray op gedaan. Dan bloedt het niet meer. Heb Chantal nog gebeld om te vragen of je die veer eruit moet trekken. Het is een nieuwe dus die zit behoorlijk vast en eigenlijk durf ik dat ook niet. Gewoon even afwachten wat er gebeurd en voor ik mijn verhaal met Chantal had afgerond was Yara al aan de kapotte pen aan het poetsen.
Ze heeft niet meer gebloed dus dan zal het allemaal wel goed zijn.
Citaat


Net zat de trap weer onder bloed. Yara bloedde weer aan de pen van de staart.
Heb deze eruit getrokken en toen begon het nog harder te bloeden. Ben bang dat er een stukje is blijven zitten. Heb er weer pleisterspray opgedaan en nu bloedt ze niet meer.
Kijk het even af tot morgen en als ik het niet vertrouw dan ga ik naar de DA.
Toen ik de pen eruit had getrokken kwam ze gelijk naar me toe klom op mijn schouder en legde haar koppie in mijn nek.
Terwijl ik degene ben die haar zo "gepest" heeft.
Raar he maar wel lief.

Groetjes Anja

Ann

CitaatToen ik de pen eruit had getrokken kwam ze gelijk naar me toe klom op mijn schouder en legde haar koppie in mijn nek.
Terwijl ik degene ben die haar zo "gepest" heeft.


Hey Anja

Volgens mij weten die beestjes héél goed wanneer ze geholpen worden.

Zo had ons Tweety ooit eens een bloedneus en ze liet deze ook zonder problemen verzorgen. Ze zat zelfs met haar oogjes toe, zo goed zal de verzorging wel gedaan hebben.

Dieren voelen het volgens mij aan als je het beste met hen voorhebt en ze geven hun vertrouwen dan ook voor 100%.

Dat vind ik zo FANTASTISCH aan ze ;D.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Ineke

Hopelijk stopt t bloeden.
Ik moest nogal lachen om Wilma´s creativiteit.
Je doucheverhaal is leuk verteld, ik kan t mij helemaal voorstellen. Klinkt erg gezellig. Jij hebt weer propere Y-tjes :)

Bello

Wij zijn ook dvd verslaafd hoor.

En volgen nu ook de serie Lost!!!

groetjes Doroth♪0
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Ann,

Dat ben ik helemaal met je eens.
Dieren voelen dat op de een of andere manier aan.
Dat moet wel anders komt ze niet naar me toe.

Hoi Ineke,

Sinds ik de pleisterspray er op heb gedaan heeft het niet meer gebloed.
Ik hou het goed in de gaten want je weet het nooit.
Goed verzonnen van Wilma.
Zoiets mag ze vaker in mijn boekje zetten.

Hoi Dorothé,

Ik kan niet wachten tot de serie weer op tv komt.

Groetjes Anja

Anja

Foto Update



Wat leuk die touwtjes.










Hier lijkt het of ze kussen maar ze zijn met een touwtje aan het spelen.


Dit stond eerst allemaal op de salontafel. Nu staat het voortaan onder de kooi.


Yahoo


Yara op de schouder


Samen spelen met mijn haar.


Yara&Yiba op de schouder.


Yeuntje op weg naar de kooi.


Yunah die toe kijkt.

Groetjes Anja