29 april 2024, 01:37:45

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

*Petra*

Anja,

Wat een leuke foto's weer!
Wat een heerlijke kroelkonten zeg  ;D ;D1

Groeten Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Goeimorge......

Daar zijn we weer van terug geweest,

Straks Bellootje gaan halen, we missen hem wel hoor.
En dan kijken we ook nog ff naar een Teuntje of we al kunnen kiezen.

Groetjes Dorothé

ps ik wil ook zo'n foto als handtekening, maar hoe gaat ???
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hallo Dorothé,

Fijn te horen dat je vaklantie geslaagd is. En veel luxe he.

En is er al een Teuntje gekozen?
Heeft Bello het ook fijn gehad?

Over de handtekening ja daar heb ik mijn hoofd ook over moeten breken.
Je moet dan een foto uploaden naar een website.
en dan volg je onderstaande tekst.




AVATAR EN HANDTEKENING
Avatar is de kleine foto links, onder je forumnaam (als je een bericht plaatst), handtekening zie je altijd onder jouw bericht.

Hiervoor moet je in jouw profiel zijn.
Onder 'Profiel wijzigen' staan vijf opties. Kies 'Forum Profiel Informatie'.
Kies: 'Ik heb mijn eigen foto/afbeelding' en plaats de link naar de foto die je als avatar wil hebben. Als je een foto upgeload heeft, kan je de gekopieerde link hiernaartoe plakken. Verwijder wel [ img ] van beide kanten van de link.

Handtekening kan je aanpassen in hetzelfde onderdeel. Wil je een foto in je handtekening, dan kan je de link plaatsen, eventueel met wat tekst erbij. Let op, hier moet weer [ img]http://en[/img] staan aan het begin en het eind van de link.


Hoop dat het duidelijk is voor je.

Groetjes Anja


Bello

Heb jullie Yahoo gezien wat een droppie was de kleinste in de kooi (de Teuntjes zaten er met zijn 3 bij).

Ik ga het ff proberen met de handtekening.

Doeiiii Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Citaat van: elfelfje op  1 oktober 2006, 13:48:45
Je moet dan een foto uploaden naar een website.
en dan volg je onderstaande tekst.




AVATAR EN HANDTEKENING
Avatar is de kleine foto links, onder je forumnaam (als je een bericht plaatst), handtekening zie je altijd onder jouw bericht.

Hiervoor moet je in jouw profiel zijn.
Onder 'Profiel wijzigen' staan vijf opties. Kies 'Forum Profiel Informatie'.
Kies: 'Ik heb mijn eigen foto/afbeelding' en plaats de link naar de foto die je als avatar wil hebben. Als je een foto upgeload heeft, kan je de gekopieerde link hiernaartoe plakken. Verwijder wel [ img ] van beide kanten van de link.

Handtekening kan je aanpassen in hetzelfde onderdeel. Wil je een foto in je handtekening, dan kan je de link plaatsen, eventueel met wat tekst erbij. Let op, hier moet weer [ img]http://en[/img] staan aan het begin en het eind van de link.


Hoop dat het duidelijk is voor je.

Groetjes Anja




Dorothé,

Je moet bij de eerste [ img] de spatie weghalen. Als ik dat doe dan krijg je een rood kruisje.

Groetjes Anja

Anja

Dorothé,

Ik heb deze link
[ img]http://www.tonjacobs.nl/ikbenyunahenjij2.jpg[/img]

Bij de eerste img de spatie weghalen dan komt de naam van de website waar de foto staat dan de naam van de foto en dan afsluiten met de img.

Groetjes Anja

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Jaaaaaaaaaaaaaa

idd de foto iets groter maken dan zien wij ook wie er op staat whahaaaaaaaaaaaaaa

Groetjes Anja

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaa nou is ie helemaal goed.

Niets meer aan doen. Houden zo.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Anja,

Ooooh, Dorothé heeft hulp gehad bij het plaatsen van haar handtekening  ;D..
Ik wil jou even beterschap wensen, wat een belevenis ..
Enne .. heb je ook nog een lutino in bestelling?
Je hebt dat cinnamon gepareld popje en het wildkleurtje van Chantal, maar toch ook nog een lutino, of  haal ik iets door elkaar??

Groeten Petra  :D
 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Petra,

Dank je.

Ik heb een cinnamon gepareld popje een wildkleur man en een albino .................
Geen lutino die had ik al 2.
Mooi he die handtekening. De foto van het nestje heeft ze helemaal zelf gedaan. Heb alleen geholpen met de foto van Bello.

Groetjes Anja