21 augustus 2025, 04:13:52

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Bello

Hoi Anja,

we moeten nog ff geduld hebben he.

groetjes Bello
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothe,

Ja net wat je zegt geduld hebben. Maar het duurt zolang.
Als ik ergens op moet wachten dan heb ik geen geduld maar hoe langer ik moet wachten des te tammer is het valkje weer.
En dat heeft toch ook wel voordelen.

Groetjes Anja

Bello

Ja geduld moeten we hebben he.

Maar we gaan eerst nog op vakantie, en dan als de aannemer een afspraak maakt om de muren  na te kijken en te maken, kunnen de klussers gaan structuren.

En de kattenkamer texen en misschien ook de computerkamer.

Dus wij denken ook lekker laten verwennen door Chantal onze jonkies en dan doen wij de rest als we ze hebben of niet?

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Dat bedoel ik.

We weten het wel he  ;D ;D ;D
Waar ga je naar toe op vakantie?

Groetjes Anja

Bello

Yep we wachten gewoon nog ff he

We naar de Eemhof in Zeewolde naar een V.I.P. huisje van Centerparcs.

We zijn dit jaar niet in de zomer op vakantie geweest, omdat we wilde gaan klussen maar dit ligt dus nog stil, ik hoop dat de makelaar zijn afspraken na komt en donderdag belt om het  te laten maken.

Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Ik hoop met je mee dat de makelaar zijn afspraken nakomt.

Ik wens je in ieder geval alvast een fijne vakantie toe. Weet wel niet wanneer je gaat maar dan heb ik je dat toch al gewenst.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja, we gaan over een week!!

Ik was van vandaag en morgen ook dus alleen op de afdeling, mijn beide collega's zijn op vakantie.

Niet te geloven de aannemer heeft gebeld en ze komen maandag kijken!!!

Groetjes Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Wat een goed nieuws voor je. Ik zal voor je blijven duimen en ik zal een kaarsje branden.

Groetjes Anja

Bello

Dat is fijn hoor een kaarsje laten branden.......

Weet je al een naam voor je nieuwe valkje???

Wij zijn al gekomen tot - - - -tje

Dorothé

Anja

Ja hoor,

wij hebben al een naam en het is Yiba.
Alle namen beginnen hier met een Y.
Vond ik gewoon leuk.

Groetjes Anja

Bello

Ja ook een leuke naam hoor,

En toch alle vier een andere klank,

wij hebben Mickey-Binky en Jamie de katten

en dan Bello en  - - - - t  j e

Anja

Spannend hoor,

Ben wel erg benieuwd naar de naam van jullie nieuwe valkje.
Wij hebben bewust gekozen voor andere klanken en het mocht ook weer niet te veel op de naam Pukkie lijken want zo heet onze hond.
Dus hebben gekozen voor Yiba.

Groetjes Anja

Anja

Heb vandaag de foto gekregen van het nestje waar ons nieuwe valkje uitkomt.
Het moet nog blijken of het aller kleinste een cinnamon gepareld is maar we zullen duimen.
Het is wel een poepie. Hier wordt je toch gelijk verliefd op.

Groetjes Anja

Bello

Is dit nu het nestje van Noah en Chanel of van Pientje en Nemo???

Wat is dat jonge grut toch mooi en lief he?

Wij hebben dus ook een foto gekregen van de 4 jonkies van Pientje en Nemo

Groetjes Dorothé

Coco en Chantal

Hoi Dorothe

Dit is het nestje van Chanel en Noa, hier zit dus ook het kleintje met de gele kuif van Petra bij.

Anja heeft ook een cinnamon gepareld gereserveerd , maar mocht die er niet bij zitten dan wilt Anja graag de wildkleur geparelde.
Maar we hopen dat de kleinste een cinnamon geparelde zal zijn.
Maar goed dat is even afwachten, want er staat nu alleen nog maar geel dons op hihihihihi. ;D

Groetjes Chantal en de valkjes