16 juni 2024, 06:39:05

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Anja,
Wat een leuke foto's :)
Een zaagrugschildpad.... heel apart.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hoi Lisa

Dat is wel erg bijzonder hoe Yingo zijn koppie door de tralies steekt om gekroeld te worden  ;D Hier wil Flupke zeker niet gekroeld worden door de tralies heen. Het lijkt wel alsof ze niet wil dat iemand zijn vinger door de tralies steekt, want dan valt ze die aan (zachtjes). Alsof ze haar territorium verdedigt  ;D

Hoi Anja

Je hebt erg mooie foto's geplaatst hoor! Die schildpad, zat die gewoon op de weg dan? Gelukkig hebben jullie hem gevonden en is ie nu opgevangen.

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Eugenie,

Dank je wel.

Hoi Yvon,

Dank je wel. Dat durfde hij ook niet. Maar toen hij eenmaal had geproefd was hij verkocht.

Je l*lt niet slecht Yvon. Is idd erg mooi maar ik wilde de schildpad niet houden. Eerst wel maar na een beetje logisch nadenken (ja ik kan denken :P :P ) toch maar niet.

Hoi Anke,

Dank je wel.

Hoi Romy,

Yingo duwt idd zijn koppie tussen de tralies door. In het begin schrok ik me een hoedje hoor.

Die schildpad zat gewoon op de weg. Ik dacht dat het een kei was maar ben toch terug gereden. Anders was hij nu mss wel dood geweest.

------------------------------------------------------------------------

Ik heb net de valkjes gebadderd en ze hebben zo genoten alle 4. Heerlijk om te zien. Ik heb geen foto's gemaakt. Dat komt wel weer als ik er weer meer tijd voor heb.

Groetjes en een heel fijn weekend allemaal.


Kaatje

Hoi Anja,

Wat een leuke en willekeurige foto's heb je geplaatst  :D De valkjes zien er geweldig uit met hun rode snaveltjes, je kan wel zien dat ze flink hebben zitten smullen van de rode pepers  ;D

De schildpad is een schatje, maar heel begrijpelijk dat je deze zelf niet houdt, fijn dat jullie hem hebben meegenomen en hebben laten ophalen door de dierenambulance, anders had hij het denk ik niet gered daar op het fietspad !

En Yingo alweer een jaar, een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met jullie schatje, wat is hij toch mooi  :-*

Doe het maar rustig aan met de foto's, zo kunnen we er weer lekker naar uitkijken  :D

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Anja ...dat was echt weer genieten hoor ! Wat een leuk hondje is Doggie maar ook  je andere hondje hoor !

Wat heb ik heerlijk zitten genieten weer van je smakelijke foto's , wat zijn ze daar aan het eten ? Is dat een soort sla ?
Grtjs Ann



Anja

Hoi Karin,

Dank je wel. Ik kon hem echt niet laten zitten.

Ook bedankt voor je felicitatie. Ik zal zien of ik ze zo ook nog even kan douchen. Nu heb ik iets meer tijd dan gister.

Hoi Ann,

Dank je wel. Het is geen sla Ann. Dat is andijvie en dat vonden ze in het begin wel eng. Maar als er eenmaal eentje aan begint zijn ze niet meer te stoppen.

Groetejs Anja

Anja


Anja


Anja


Bello

Hoi Anja en Lisa

Bedankt voor de mooie foto's van jullie Ytjes.

Dat jullie daar nog trijd voor hadden vandaag zeg!!!


Tot straks (nu letten we wel op de wegomlegging hoor ;D
Dat ze er ook geen borden bijzetten, dat snap je niet, hebben we ze gister wel op gewezen dat we een heel eind gereden hadden en om moesten draaien.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Wilma1

Mooie foto's van jullie "happy pet's"  :D dat scilpadje past er wel bij hoor  ;) zou die ergens zijn ontsnapt ??? Wat moet je die nou te eten geven ??? ???

Wel een mooi beestje  :)

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi , wat heb ik weer genoten van je leue en mooie douchefoto's met de valkjes en Lisa , ...het zag er heel gezellig uit , en wat een lieve koppeltjes zijn het  ook he !
Grtjs Ann



Mara

Hoi Anja

Prachtige foto's weer van de valkjes.


Wat gebeurde hier?

Groetjes

Mara

Anke

Hoi Anja,
Wat een frisse, mooie, gezellige foto's heb je geplaatst.
Daar frist een mens vanop :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hey anja,

wat goed zeg dat je die schildpad zag. arme ziel, maar het is goed gekomen dankzij jou. leuk beest hoor.
ook heb ik genoten van je douchefoto's. heerlijk hoor!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010