4 juni 2024, 17:28:33

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Anke,

Fijn dat je hebt genoten.

Hoi Danielle,

Dank je wel voor je compliment. Stoer hè. Het is maar 1 kooi maar wel een grote.
Ook nog namens Ton bedankt voor je felicitatie.

Hoi Kim,

Dank je wel. Bij mij is het 1 grote kooi en dat is nogal eens onhandig. Maar oefening baart kunst :P :P :P

Hoi Marlies,

Dank je wel. Ja idd een nieuwe mutatie ;D ;D ;D

De kooi hoeft idd veel minder schoongemaakt worden. eerst met 17 valkjes deden we dat 1 keer per week een grondige schoonmaakbeurt. Nu met 4 valkjes is het 1 keer per 3 weken ongeveer.

Hoi Romy,

Dank je wel. Fijn dat je hebt genoten.

Hoi Manon,

Namens Ton dank je wel voor de felicitatie.
Graag gedaan hoor die kaart. Kleine moeite.

Dank je wel en fijn dat je hebt genoten.

Hoi Eugenie,

Dank je wel. Fijn dat je hebt genoten.
Gewoon doen hoor. De valkjes kunnen er gewoon tegen en ze vinden het heerlijk. Ik geef het ook en met mij vele andere. Dus volgende week zien we bij jou foto's met rode snaveltjes.

Hoi Hermien,

Nee hoor de pepers zijn voor valkjes niet heet. Het is niet net als bij ons mensen anders zou ik ze echt niet geven.

Hoi Eugenie,

Dat had je zelf al verraden in je vorige berichtje. Das mijn kleine meid Yella. Prachtig hoor zo ook al je andere foto's.

Groetejs Anja

*Yvon

Hoi hoi

Zijn ze nog steeds zo rood van de pepers ??  ;D
Dan hebben ze morgen zeker weer een douchebeurt nodig.  :P
Kunnen we alweer gaan genieten van hele mooie foto's !!  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Bello

Hoi Anja

Krijgen we morgen weer douchefoto's?
Moet wel met dat rode bekkie ;D

Zal ik ze toch s'avonds pas zien.

Heerlijk om de Ytjes zo te zien ook al is de goed kleiner......


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Yvon,

Ze zijn idd nog rood en hebben ook al gedoucht. Na het douchen zijn ze nog steeds rood.

Hoi Dorothé,

ja vandaag komen de douchefoto's. Ik heb ze helemaal alleen gedoucht en ook alleen foto's gemaakt. aardig gelukt moet ik zeggen.

Groetejs Anja

Bello

Heeeeeeeeeeee

douchefoto's maar deze al ik denk ik vanavond pas zien....

Den benieuwd hoor maar de foto's van jullie zijn altijd goed (kan ook niet anders met zo'n mooi cameraatje).

Dorothé


Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Dank je wel voor je compliment. Ik plaats ze ook straks pas. We gaan eerst een eindje fietsen.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja , wat lekker veel mooie foto's waren dat weer , hihi , ik moest lachen om die gekke oranje bekkie van het valkje...
Suske heeft ook zo oranje aan haar veren , is dat dan toch een popje ?   Hihi , net zoals bij jou lutino he !

Wat een genot weer om naar je valkjesfoto's te kijken hoor ! Ik heb er echt weer goed van genoten hoor ! Grtjs Ann



Mara

Hoi Anja

Ik ben benieuwd naar de douchefoto's. Ik heb ook douchefoto's gemaakt.  :-X Ow, wat zeg ik nu, nu ga ik ook nog verklappen dat er vandaag nog foto's komen.  ;D

Lekker gefietst? Hoop dat het bij jullie niet zo benauwd is als hier.

GRoetjes

Mara

Dierenfreackske

Jeetje , jaaaaaaaaaaaaa   ;D ;D ;Ddouchefoto's ........................Leuk zeg ! Ik kijk er al naar uit he ! Grtjs Ann



Anja

Hoi Ann,

Mijn lutino is een mannetje. Die oranje vlekjes en zo komt van de rode peper.

Hoi Eugenie,

Dan zal ik eens gaan kijken bij je. We hebben heerlijk gefietst.
Idd erg benauwd en morgen is het bijna 10 graden kouder.

Hoi Ann,

Ze komen er zo aan.

Groetejs Anja

Anja


Anja


Anja


Anja


Anke

                    SUPER SUPER SUPER

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes