4 juni 2024, 22:39:50

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Nou nou, die valkjes van jou houden je goed uit je slaap zeg. Tenminste, ik hoop dat je wat hebt kunnen slapen....

Zijn ze nu weer wat gekalmeerd?

Liefs

mara

Dierenfreackske

Hoi Anja ...ik denk dat ze gewoon aan de situatie moeten wennen .  ;)  Ik denk dat ze het ook gewoon aanvoelen dat er iets is he ! Een valkje is reuzeslim hoor ! Maar het komt wel weer hoor ! Ook het slechte weer he dat het de hele dag bijna regenachtig is , want als het zonnetje schijnt zijn ze hier ook veel rustiger dan anders he ! Ik hoop dat het snel over is in ieder geval want het is heel vervelend he als je het constant blijft duren  ! In ieder geval hoop ik dat de rust vlug weerkeerd hoor ! Grtjs Ann



Wilma1

1 mei 2008, 10:02:34 #8462 Last Edit: 1 mei 2008, 10:13:53 by Wilma1


Anja, deze vreemde vogel, had je toch beter moeten opvoeden hoor,  ze wil de kooi niet in  :o de valkjes zijn met man en macht bezig haar erin te krijgen ::) :P ;D

Mooie super lieve foto's van Beauty en Macy, die gaan ook wel wennen bij Anke en hun nieuwe vriendjes. Ze zijn al aardig "ingeburgerd"  :P

Geweldig  van iedereen al die mooie foto's van jullie geliefde valkjes  :D

:D ;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Lisa

Hahahah Wilma toch ;D ;D ;D ;D ;D :P :P :P

Anja


De valkjes zijn inmiddels gekalmeerd. Denk dat het met de situatie te maken heeft.
Er wordt hier wel hevig gewipwapt. Niet normaal meer zeg. Love is in the air ;D ;D ;D

Wilma toch................je hebt me even heel erg laten lachen.

Ik wacht nu op de taxi  ;D ;D ;D  Eugenie komt ons zo halen en dan gaan we naar Chantal.

Ik weet zeker dat ik nu niet met een valkje thuis kom als we naar Chantal gaan :P :P :P :P

Groetjes Anja

Anke

1 mei 2008, 13:47:52 #8466 Last Edit: 1 mei 2008, 15:36:31 by Anke
Hoi Anja,
Ik hoop dat je een gezellige middag hebt gehad bij Chantal, maar dat zal vast wel ;D

Beauty en Macy hadden vandaag het heen en weer.
Telkens even uit de kooi en dan vlug weer terug :)
De andere valkjes snappen daar niks van. Die kwamen steeds in hun deuropening zitten alsof ze wilden vragen: komen jullie weer? :)

Nog even een fotosessietje ;)





Ga ik wel of ga ik niet?


Kijk eens hoe stoer ik ben, ik ben eerder uit de kooi dan Macy :)



Ja ik ga, maar ook meteen weer terug ::)


Hee ik wil niet op de foto >:(


Okee nog even samen poseren dan


Een knuffel van Beauty en Macy :-*
Groetjes Anke



Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anja

De taxi was fijn op tijd, of niet?  ;D Het was trouwens erg gezellig vanmiddag.

Fijn dat de rust is wedergekeerd. Hier is het ook heel goed gegaan vandaag.

mara

Anja

Hoi Anke,

We hebben een zeer gezellige middag gehad. Miran en Corin en Ashley waren ook nog gekomen. We hebben erg gelachen.

Wat een schitterende foto's Anke. Wat zijn het toch gekke kippies zeg. Beetje een eigen willetje.

Hoi Eugenie,

Ruim op tijd hoor. Het was zeker gezellig. Hoe is het gegaan met de 4 valkjes?

Groetejs Anja

*Petra*

Fijn Anja, afleiding zal je ook goed doen !

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Anja

Het is heel erg goed gegaan. In de auto hoorde ik ze zo nu en dan lekker fluiten. Foefer en Punky waren als eerste uit het reiskooitje en daarna kwam Reiko, de bonte witmasker man. Plientje was wat moeilijker, die heb ik een handje geholpen maar die zat net bij de voerbak in de buurt. Dus al met al, alles goed verlopen.

Mara

Anja

Hoi Petra,

Das zeker fijn wat afleiding. Heb heerlijk met de babyvalkjes gekroeld. Wat een schatjes zijn het hoor.

Hoi Eugenie,

Fijn dat het zo goed is verlopen. Je hebt een berg foto's geplaatst zag ik wel.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Anja

Ik had beloofd dat ik foto's zou maken, dan doe ik dat ook.  :D  ;D   ;)  ;)

Hebben jullie nog wat lekkers gegeten?

Mara

Kimm

hoi anja,

ik ben blij dat je een gezellige middag hebt gehad. dat had je even nodig! leuke foto's van anke hoor.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Wat fijn dat je een leuke middag hebt gehad.
Dat laadt de vermoeide ziel weer wat op :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes