18 juli 2025, 01:29:26

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi lieve Anja ...ik heb het ook heel moeilijk om mijn tranen niet te laten stromen ...ik vind het zo erg voor jullie , ik heb er geen woorden voor !Soms denk ik : "Waarom he !Kan een mens dan niet gewoon gelukkig zijn !" Ik hoop dat je je andere 4 valkjes mag en kan houden zodat je toch nog iets hebt waar je op kan terugvallen als je het zo moeilijk hebt ! Heel veel sterkte ook met het afscheid nemen maar als de valkjes goed zijn is het ook al een hele opluchting. Nu moet het gewoon toch stoppen he ! Grtjs Ann

Romy

Hoi Anja

Dit is werkelijk waar verschrikkelijk nieuws... Ik heb er geen woorden voor.
Wat jammer dat een buitenvolière geen optie is...

Ik wens jullie erg veel sterkte bij het verwerken van deze zware klap en het herplaatsen van jullie valkjes!

Groetjes
Romy

Sanna

Jeetje Anja, wat een nieuws zeg.... ben er helemaal stil van. Heel heel veel sterkte in de komende periode. Ik hoop voor jullie dat het mogelijk blijft in ieder geval deze 4 schatjes te houden en ik hoop dat je voor de rest gauw een nieuw huisje kunt vinden.

Veel sterkte, Sanna

*Manon*

Ik denk aan jullie.  :-*

Groetjes Manon

Dafrinja

Phoe, wat een nieuws. Wat verschrikkelijk,echt. Jullie lust en leven.....ik twijfel er niet aan dat je alle 13 valkjes kunt herplaatsen, zulke mooie en lieve valkjes....
Echt, heel veel beterschap/sterkte...ik weet ook even niet wat ik verder kan zeggen..
Sterkte!!!!!!

Big hug....
Dafrinja

Wilma1

Citaat van: *Debby* op 22 april 2008, 00:35:44
Lieve Anja,

wat een verschrikkelijk nieuws.. wat zullen jullie kapot zijn van verdriet..

Het is zo oneerlijk.... woorden schieten gewoon te kort..

Als ik je kan helpen bij het herplaatsen dan doe ik dat met veel liefde.
waar 4 vogeltjes leven kunnen dat er ook 6 worden..
Hou het maar in gedachte..

Lieve Anja, Ton, Lisa en Jeroen.. heel heel veel sterkte...

Liefs Debby

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Lieve Anja en Ton,
Ik heb toch gisteren "de stoute schoenen aangetrokken" en ben ook wezen contacten voor herplaatsing. In dit geval had ik iemand op het oog en kon alles vertellen over Beauty en Macy, hun achtergrond etc.

"Helaas" (wat klinkt dit naar zeg  ::) niet zo bedoelt voor de eigenaars) zijn ze inmiddels voorzien, maar ik ga toch om me heen informeren. Mocht iemand vinden, al is het hier in de buurt, kom ik ze e.v. gewoon ophalen!!!

Niet alleen voor "mijn" valkjes, ook voor de anderen van jullie ga ik proberen iets te kunnen doen, om jullie te helpen. Hopelijk gaat dit lukken!

Weer sterkte vandaag in het ZKH!

Liefs en dikke knuffel
:-* :-* :-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Ook namens mij straks .... Ton zet hem op, laat ze een poepie ruiken.  ;)

Ik denk aan jullie ..... liefs.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Lieve Anja, Ton, Lisa en Jeroen,
Hier zijn echt geen woorden voor :'( :'( :'( :'( :'(
Met alle liefde wil ik twee valkjes voor jullie opvangen, plaats zat hier in de herberg.
Heel veel sterkte in deze zo verdrietige tijd!!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

*Yvon

Hoi hoi

Pffffff,het leven is soms echt keihard.  :'(
Ook ik wil jullie super veel sterkte wensen met dit alles !!

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

trienke

Sally

hallo Anja,

Wat een verdriet hier zeg! :'(.
Ik heb er geen woorden voor.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen dit is echt verschrikkelijk!
Ik hoop dat jullie de 4 schatjes die jullie overhouden toch kunnen houden.

Als je wil, wil ik gerust 2 popjes van je overnemen om bij Kenji en Pietje te zetten...
Je moet er maar over nadenken, ik doe het met veel liefde voor jullie!

Groetjes Sally

Mara

Hoi Anja

Ik had je gisteravond al gesproken aan de telefoon. Heel veel sterkte met deze beslissing. Ik schrok me echt rot en ben er eigenlijk ook de hele avond over blijven denken....

Lieverd, heel veel sterkte. Ik hoop je gauw weer te spreken en als er iets is dat ik voor jullie kan doen, dan hoor ik het heel erg graag.

Liefs

mara

Ton

Lieve allemaal,

Even een berichtje van mijzelf. Ik wil iedereen bedanken voor alle lieve woorden, kaarten en medeleven.

Enig lichtpuntje vandaag is dat mijn (eerste) longfunctie/inhoud onderzoek goed genoeg is om de eerste chemo-kuur te kunnen starten. Nierfunctie wordt ook nog gecontroleerd, maar daar ben ik niet zo bang voor....

Verder staat het leven hier goed op zijn kop en dat werd gisteren weer verder door elkaar gehaald... :censuur

Nogmaals dank aan iedereen en ik houd jullie op de hoogte over hoe het nu verder gaat...

Groet,

Ton