7 juni 2024, 11:39:02

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Caroline

Klopt, Sanne bleef er over kletsen dat ze Yingo?? het geelwangetje zo lekker heeft gekroeld en dat ie helemaal zijn oogjes dicht deed.  ;)

In de auto was ze  nog aan het nagiegelen over de scheetzak en heeft ze ook een deel van de film gezien maar ze hebben hem nog niet helemaal gezien .... vanmiddag naar een fesstje geweest.  ;)
Maar komt helemaal goed, Thomas had ook meteen zoiets van wow .... die ken ik nog niet.  :D

Namens de kids dus ook bedankt.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Anja,

Wouw, wat een heerlijke berg foto's heb je geplaatst ! Je hebt er heel erg je best op gedaan zie ik wel, want ze zijn echt weer heel erg leuk !

Wat ontzettend lief dat Yesni en Yabber elkaar gelijk gevonden hadden, bijzonder is dat hè ... die band die ze vanaf het begin van het nest al hebben  :D

Fijn dat het gisteren zo gezellig is geweest met Caroline, Sanne en Thomas, echt super de super voor jullie !!

Liefs, Karin

Kimm

hoi anja,

ik heb weer genoten zeg. bij 1 foto lag ik toch wel in een deuk, dat was een erg leuk gezicht ;D  ;D  ;D
super hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Caroline,

Inderdaad Yingo het geelwangmannetje.

Ik dacht het wel dat ze nog napret had ;D ;D ;D

Heel erg graag gedaan en veel kijkplezier.

Hoi Karin,

Dank je wel. Ongelooflijk hoe snel die 2 elkaar hadden gevonden. Nu blijven ze steeds bij elkaar. Als Yabber in de gordijnen hangt dan komt Yesni aangevlogen en blijft dan bij hem cirkelen.

Hoi Kim,

Fijn dat je hebt genoten. Bij welke foto lag je in een deuk?

Groetjes Anja

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Ik denk gewoon dat er een heel goed valkjes aura in huize anja hangt...

Ieder valkje die daar thuis komt is accuut verslaafd aan veel vriendjes en douchen.. het moet wel zoiets zijn!  ;)

Anja, hele mooie foto's weer.. 't is echt altijd een genot om ze te bekijken..

en Lisa moet nog maar snel een stuk groeien want het wordt een krappe boel zo..

Fijn dat jullie nog zo kunnen genieten...

denk vaak aan jullie.. dikke kus!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Coco en Chantal

Hoi Anja

Wat een prachtige douche foto's weer, zij hebben genoten maar ik ook hoor.
Foto's van valkjes verveelt nooit. :D
Groetjes Chantal en de valkjes


Valerie

Wat een prachtige douchefoto's, weer!  :D
Wat fijn dat Yabber er nu is. Hij zal het goed naar z'n zin hebben bij jullie.

Graag gedaan, die kaart hoor.  :-*



*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Ik heb weer met volle teugen genoten van alle prachtige douchefoto's.
Echt super leuk om te zien dat Yesni en Yabber meteen elkaar weer opzoeken :D

Dierenfreackske

Hoi Anja ...wat een heerlijke foto's weer en wat heb ik weer genoten van je mooie lieve valkjes , wat heerlijk dat Yesni en Yabber elkaar zo snel vonden , dat zal wel een speciale band zijn met die twee , wel leuk he ! Wat lief dat Caroline Yabber naar jullie kon brengen he ! Jullie zijn echt allemaal toppie's hoor !
Ik wens jullie heel veel sterkte nog eens voor de moeilijke periode die jullie hebben  en hopelijk hebben jullie de kracht om door te gaan he ! Genieten van je dieren , valkjes , zon en gezinnetje , dat is wat telt he ! Ze kunnen al veel he , niet het slechtste denken hoor , want de geneeskunde is er al zo op vooruitgegaan , dat ze veel mensen beter kunnen helpen he !
Sterkte nog he ! Grtjs Ann



Romy

Hoi Anja

Je hebt hele mooie douchefoto's geplaatst waar ik heel erg van genoten heb  :-*
Ik kan ze jammergenoeg ook niet allemaal uit elkaar houden hoor, daarvoor zijn het er net ietsje teveel  ;D

Groetjes
Romy

danielle

Hoi Anja,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Yabber. Een prachtig valkje  :-*! Super dat hij zich ook meteen op z'n gemak voelt en grappig dat hij zijn zusje meteen opzocht.
Ik moest wel lachen om je uitspraak dat de valkjes er niet meer van op kijken als er een nieuw valkje komt  ;D . Zolang wij en jullie er nog maar wel van opkijken  :P , anders zou het niet best zijn. he.
Je hebt echt mooie valkjes en super dat ze ook allemaal zo bij je blijven zitten. Dat vind ik toch altijd wel de mooiste foto's dat ze met z'n allen op je armen zitten.
Dank je wel dat je ons zo verwend hebt met de mooie foto's.

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi Anja ...ben nog eens gaan kijken naar de foto's van het douchen en erna , wat een genot om op te staan zo !
Ik vind het zo lief van Yesni en Yabber zeg ,als dat geen liefde is ....broer en zusjesliefde he ! Echt een heel speciale band moeten de twee hebben he , maar wat wil je he , als ze bij Caroline al zo goed verzorgd waren en nu bij jou , dat moet toch het einde zijn he voor hen , wat een luxe he ! Geniet maar goed van de valkjes en veel plezier samen met hen hoor ! WAT EEN SCHATJES !   Grtjs Ann



Bello

ff jullie omhoog halen want de Ytjes op de 2e pagina dat kannie!!!


Groetjes Dorothé

ps. hoe gaat het met Yabber?
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Kim,

Die is idd grappig.

Hoi Debby,

Dank je wel. Dat zou nog eens goed kunnen wat je zegt Debby.

Hoi Chantal,

Dank je wel hoor.

Hoi Valerie,

Dank je wel.

Hoi Jeanine,

Dank je wel. Ze blijven bij elkaar. Dat is wel zo leuk om te zien.

Hoi Ann,

Dank je wel voor je lieve woorden.

Hoi Romy,

Dank je wel. Als wij ze maar uit elkaar kunnen houden dan is het goed ;) ;) ;)

Hoi Danielle,

Dank je wel.
Das idd als wij er niet meer van opkijken dan is het niet goed.
Graag gedaan hoor.

Hoi Ann,

Ze hebben een hele speciale band saampjes. En genieten van de valkjes dat doen we wel.

Hoi Dorothé,

Dank je wel.

Met Yabber gaat het goed hoor. Hij moet alleen nog leren om zelf uit de kooi te komen. Zijn zussie is hem er al bij aan het helpen.

Groetjes Anja