21 juli 2025, 11:07:38

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Monky

Hi Anja,

Wat een genot om al die valkjes zo bij je te zien. Dat is niet niks om al de valkjes van Dorothe ook nog op te vangen. Ze mag haar handen dicht knijpen met een oppas als jij.

Ik heb genoten van je foto's. Ik voelde me vanochtend echt bagger, maar die foto's van jou doen me enorm veel goed. Dank je wel  :)

Groetjes,
Monky

Dierenfreackske

Hey Anja
Wat goed dat je ze allemaal zo snel de kooi in krijgt ! Hier is dat ook zo maar het zijn er nog maar twee he !
20 is al een hele bende maar ik denk als het het
zo geleerd hebt ze het ook doen , en ook ...ze vervelen zich niet bij jou en hebben altijd iets te doen dus wanneer ze de kooi in gaan vinden ze het waarschijnlijk nog leuk om eens terug in hun eigen rustige plekje te zijn he ! Ik zie dat hier ook hoor ! Wanneer er veel gesloopt en gespeeld en gevlogen is ...zijn ze 's avonds bekaf ! Hihi ! En weer heb ik met volle teugen genoten van je lieve mooie superknappe, gezellige ,
schattige, tederende,leuke ,mooie foto's ! Grtjs Ann

Saar

Romy

Hoi Anja

Ik val telkens in herhaling, maar ik kan niet anders dan opnieuw te zeggen dat je foto's prachtig zijn! Iedere keer weer geniet ik ervan om ze te bekijken!

Ook ik zal duimen dat je de goede uitslag krijgt van Gendika!

Groetjes
Romy

Kaatje

Hoi Anja,

Wouw wat ontzettend veel mooie foto's heb je geplaatst zeg, je hebt ons dit keer echt ontzettend verwend  :D Ik sluit me helemaal bij de andere leden aan en heb dus ook echt het gevoel dat Cato bij jullie hoort !!

Kijk maar eens naar het genot van het douchen, alsof ze al jaren mee doucht bij jullie  ;D

Fijn zeg dat het zo ontzettend goed gaat, wat zal Dorothé blij zijn om alle schitterende foto's te zien .... en jeetje wat gaat het snel, vanavond gaan ze alweer met Dorothé terug naar huis !

Maar misschien dat schitterende Cato toch heel snel Yeni's vriendjes komt versterken, ik heb gelezen dat je succesvol veertjes hebt getrokken, vanaf nu draaien dus de duimen hoor meid !!

Ik vind deze foto zo lief

:D :D

En zie ik het nu goed of ben ik in de war, maar is Cato nu gewiekt !?

Nogmaals schitterende foto's meid, .... ik heb er echt enorm van genoten, enuhhh ik zie ook dat je al bijna op pagina 500 bent beland  :o :o :o Niet te geloven wat gaat jouw boekje snel zeg !!!

Groetjes Karin

Mara

Hoi Anja

Ook al schrijf ik niet zo heel erg veel, maar genieten doe ik nog wel van je foto's hoor. IK kom ook zo vaak mogelijk buurten hier hoor. Mooie foto's!

Vanavond gaan je logeetjes weer naar huis toe? Ik duim duim duim duim voor je.

mara

Dierenfreackske

Hoi , ik hoop dat je vlug de uitslag hebt en hopelijk met goed nieuws he ! Ik duim nog verder he ! Grtjs Ann

Kimm

hoi anja,

ik duim ook voor je. zou erg leuk zijn!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Anja,
Stoer hoor dat je veertjes getrokken hebt ;D
En nu maar duimen......
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hallo Anja,

Ik heb weer mogen genieten van de vele mooie foto's die je gemaakt hebt van jou lieverds en die van Dorothé.
Hoewel ik ze niet uit elkaar ken, ze zijn allemaal heel erg mooi en anders. :).
Je hebt daar een heerlijk stel valkjes bij één zitten.
Ik heb vooral genoten van de kroelfoto's, wat leuk om ze zo te zien genieten van elkaar. Het zijn echt schatten!
En Yingo zijn parels zijn bijna allemaal weg he. Hij is echt prachtig!
Goh, meen je dat? Dat je maar maximaal 10 min nodig hebt om ze in hun kooi te zetten?
Wat een luxe zeg. :P.
En dat met 14 valkjes :o.
Zeg en eum... Ik heb ergens opgevangen dat er nog 4 bij komen? Ik weet al niet meer waar maar ik heb het ergens gelezen. :P
Heb ik iets gemist?
Ik ben trouwens nog steeds aan het duimen dat Cato een popje is.
Nog 9 dagen te gaan... ;D ;D ;D

Groetjes Sally

*Yvon

Hoi hoi

Zoooooowwwww  :o :o
Volgens mij had ik wel iets van 300 foto's te bewonderen.  ;D ;D
Is natuurlijk helemaal niet erg,is alleen maar genieten.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

caro

Hoi Anja,

Mooie foto's heb je weer gemaakt. Dat wordt spannend wachten op de uitslag. Je kunt ook via de e mail de uitslag vragen. Scheelt weer een paar dagen wachten ;).

Succes met wachten, ik ga voor je duimen dat het een pop is.

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

♥Debby♥

Nou Anja?? de logee's naar huis behalve????

behalve wie???

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Petra,

Ik doe dat met photobucket.

ik moet zeggen dat het reuze meevalt om de veertjes te trekken Petra. Echt waar.
Lief van je dat je meeduimt.

Graag gedaan hoor dat is het minste wat ik voor jou Caroline en Groupie kan doen. Elke avond brandt er 1 hoor.

Hoi Wilma,

Photobucket doet wonderen ;D ;D ;D

Dank je wel. Och jullie vinden dat vast niet erg zoveel foto's.

Hoi Jeanine,

Dank je wel hoor.

De veertjes heb ik niet met een pincet getrokken. Dat kreeg ik niet voor elkaar omdat ik dan kracht moet zetten op de pincet. Ik heb ze gewoon tussen mijn nagels genomen en eruit getrokken. Dat ging beter dan met een pincet.

Bij Baloo zou je het volgende kunnen doen.........de staartveer boven de knik vastpakken.......goed vasthouden en in 1 ruk eruit trekken.
Wat ook wel eens wil helpen is dat als jij de veer vast hebt, Baloo zelf aanloopt en dan is de veer er ook uit.

Succes ermee.

Hoi Monique,

Dank je wel. Wat een mooi compliment.

Wat vervelend dat je je bagger voelde. Mss ook wel door de angst en dan wordt het meestal erger.

Wel fijn dat mijn foto's je weer opbeurde.

Veel sterkte nog en ik denk aan je hoor.

Hoi Ann,

Dat is een makkie hoor. Dorothé heeft het al verschillende malen gezien en net zaten ze ook binnen 5 minuten in de kooi.
Ze weten als het rond de klok van 8 uur is dat ze in de kooi moeten. De meesten gaan er al vanzelf in. Het is maar net wat je ze gewend maakt.

Fijn dat je zo hebt genoten hoor.

Hoi Saar,

Dank je wel.

Hoi Romy,

Geeft niets hoor. Lief van je dat je meeduimt.

Hoi Karin,

Ja dat waren er nogal wat hè. Dorothé vond het geweldig. We hebben 350 foto's gemaakt en die gebrand op Cdrom.

Dank je wel voor het meeduimen dat vind ik lief.

Cato heb ik moeten wieken want zondag begon ze te vliegen en bleef maar vliegen. Het plafond zat onder bloedvlekjes van haar neusdopje en ze raakte gewoon uitgeput. Ik heb haar na wel een half uur maar uit de lucht gegrepen en ze was echt bekaf. Ik dacht ik loop geen risico en kortwiek haar. Dit was al met Dorothé afgesproken dat als er iets zou zijn ik ze gewoon kon kortwieken.

Ja bijna bij 500.

Hoi Eugenie,

Fijn dat je van de foto's geniet. Geeft niets hoor als je niet altijd wat schrijft.

Lief van je dat je meeduimt.

Hoi Ann,

Dat hopen wij ook.

Hoi Kim,

Lief dat je ook meeduimt.

Hoi Anke,

Nou stoer..............zo voelde ik me echt niet hoor. Nu wel ;D ;D ;D
Jij duimt voor mij (wat ik ook lief vind) en ik duim voor jou.

Hoi Sally,

Dank je wel en fijn dat je hebt genoten.

Ja dat meen ik echt. Meestal zitten ze zelf binnen 5 minuten in de kooi. Ze weten het en gaan meestal vanzelf al in de kooi.

Je hebt niets gemist. Als Cato een popje is komt ze hier. Ik sta bij Caroline op de wachtlijst voor 2 valkjes en bij Chantal wil ik ook nog een valkje.
Het 2de valkje bij Caroline en het valkje van Chantal dat gaat nog wel heel lang duren.

Lief van je dat je ook meeduimt. Nog 9 lange dagen.

Hoi Yvon,

Och dan ben je even zoet hè. Gelukkig dat je het niet erg vindt.

Hoi Caro,

Dank je wel. Ook voor de tip.
Lief dat je ook meeduimt.

Hoi Debby,

Dat komt zo.

Groetjes Anja

Anja

De logeetjes zijn naar huis toe. Dorothé en Ivo waren erg blij om hun schatten weer te zien.

We hebben 350 foto's voor ze gemaakt en gelijk gebrand. Dan hebben ze iets te doen ;D ;D ;D

We hebben de kleintjes netjes 2x per dag gewogen en ze bleven mooi op gewicht.

Ze zijn allemaal mee naar huis behalve Cato. Dorothé belt donderdag of vrijdag Gendika voor de uitslag en mocht het een mannetje zijn dan breng ik zaterdag Cato weer terug. Is ze een popje dan krijgt ze de naam

Yeentje

Duimen dus allemaal.

Groetejs Anja