23 mei 2024, 12:05:54

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: Anja op 28 februari 2008, 19:32:42
Hoi Ann,

Del ente hebben ze hier al een tijdje in de bol.


:o Ik wist niet dat jij Spaans kunt schrijven  ::) :P ;D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Peggy



Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi Anja ...hopelijk kunnen we dit weekend aan de kader beginnen voor de beton in te gieten maar nu heeft mijn man de griep  :'(  en weet ik niet of hij dit weekend ga verder kunnen werken , ik hoop het alvast hoor ! Met Suske , Wiske , Loveley en de grasjes gaat het heel goed , eergisteren hebben ze weer samen uitgevlogen ! Het was heel gezellig vond ik maar dat zie je wel aan de foto's die in mijn dagboek staan , het was net of het was vergadering daar samen !
Hihi ...ik hoop dat mijn ventje beter is morgen hoor ! Grtjs Ann



Anja

Hoi Wilma,

ik ben van alle markten thuis dat blijkt wel ;D ;D ;D ;D

Hoi Ann,

Wat vervelend dat je man nu de griep heeft. Als het bij jou net zo'n snertweer is als hier dan komt er dit weekend niet veel van de voliere.
Beterschap voor je man hè.

Groetjes Anja

Monky

Hi Anja,

Je boekje gaat zo snel dat ik het eigenlijk niet bij kan houden... Je titel maakt me wel nieuwsgierig, maar ik ben te lui om op te zoeken wat je ermee bedoelt  :-[ :-[ :-[ :-X
Heb je er weer een paar nieuwe bij?

Hoe is het verder met je en je valkjes?

Groetjes,
Monky

Anke

Hoi Anja,
Twintig :o  Hoe doe je dat ineens??
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Monique,

Je kan het ook niet opzoeken want het staat nog nergens :D :D :D :D

We hebben er 6 valkjes bij. Foto's volgen straks nog.

Met de valkjes gaat alles goed en met mij ook hoor. Ik zit lekker in mijn vel en alles loopt goed. Ik zoek wel veel mijn grenzen op en daar raak ik dus vermoeid door. Maar al met al heb ik niet te klagen.

Hoi Anke,

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa das geheim. Foto's volgen nog.

Groetejs Anja

Anke

Hoi Anja,
Ik houdt niet van geheimen >:(
Kan je niet een heeeeel klein tipje van de sluier oplichten?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anja

20 Valkjes? Heb ik iets gemist? Heb je logees erbij of iets dergelijks?

Veel plezier in elk geval met je 20 valkjes en ik ben benieuwd naar de foto's. Maar ik moet denk ik meer teruglezen, want ik heb foto's gemist denk ik....heb ook weer zoveel bij te lezen...

Ik ben heel erg benieuwd!!!

Mara

*Yvon

29 februari 2008, 20:26:56 #7374 Last Edit: 29 februari 2008, 21:22:22 by *Yvon
Hoi hoi

20 valkjes  :o :o  !!
Ben jij soms de kleine opvang ??  ;) :D 
Ik ben nieuwsgierig naar welke beauty's erbij gaan komen !!  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rianne

6 valkjes erbij?? :o :o :o

Ik heb een vermoeden... maar zeg nog niks, straks heb ik het verkeerd en kwets ik iemand. :-\

Anke

Hoi,
Ik dacht hetzelfde als Yvon :)
Maar wacht rustig af ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

  :o  :o  :o

ik ben ook nieuwschierig :o

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Anja,

:o :o :o  20 valkjes !? Laat me raden, bij jou in de buurt vliegen er valkjes en aangezien het zo slecht weer is en ze een goed huisje roken zijn ze vast voor het keukenraam gaan zitten  ;D ;D

Yubel rook dit en sloeg alarm ... en ja, jullie zijn gewoon zo ontzettend lief om ze dan in huis te nemen  ;D

Uhmmm nee alle gekheid op een stokje, ik ben dus ook ontzettend nieuwsgierig en wil heeeeeeeeel graag foto's zien !! Jij bent trouwens wel een kei in geheimen bewaren hoor !!!

Dat wordt dus afwachten vrees ik, maar zo hou je het wel spannend zeg !!!

Groetjes Karin

Anja

Hahahahhahahahhaha,

Ik lig helemaal dubbel sorry hoor. Vooral Bij Karin.....wat een leuk verhaaltje.

Nou Eugenie zit goed.

Groetejs Anja