5 juni 2024, 17:16:34

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Bello

CitaatIvo en Dorothé die behoren bijna tot het meubilair     




Inderdaad de valkjes zitten echt geduldig op de kooi in de douche te wachten op het water en ze zijn muisjesstil.
Dat moet je echt met eigen ogen gezien hebben.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kaatje

Hoi Anja,

Ik zit echt met smart te wachten hoor, en zodra de "gekkigheid" hier een beetje achter de rug is dan prikken we echt gelijk een datum  ;D

En ik neem het gelijk van je aan Dorothé dat je dit met je eigen ogen gezien moet hebben, wat bijzonder zeg om dan een speld te kunnen horen vallen omdat ze zo muisstil zijn  ;D

Dat is werkelijk super leuk Anja, een Dna certificaat, ik heb er, zoals je weet ook 2 van Gerda gekregen ... ze staan hier heel mooi in het zicht en ik pak ze regelmatig om er even weer naar te kijken, en ja hoor het is toch echt waar, ... iedere keer weer ... het zijn echt 3 zusjes   ;D

Ik weet zeker dat je daar heel blij mee bent, vriendelijk van Wilma zeg !!!

Groetjes Karin

Wilma1

Citaat van: Anja op 15 januari 2008, 21:58:28

Hoi Wilma,

Dank je wel.

Ik hoor het Coco al helemaal doen. Trouwens het Beauty (uh Coco) geluidje dat kunnen hier nu ook andere valkjes. Als ik nu het geluidje hoor is hte niet meer Beauty die dat maakt.

Echt lachen hoor.

Groetjes Anja



De deken is erover gegaan zojuist  ::) ze bleven fluiten  ;D en om déze tijd nog  :o ze hebben heel wat in te halen bij Agnes  :D en Coco mag weer alleen oefenen  ;D

Leuk he van Beauty, dat ie dat nog steeds doet  :D én het werkt dus aanstekelijk...nouuuuwwww andersom dus óók  :P

Trusten voor zo en en 2 dagen ben ik er niet hè, zit dan in Overijssel  :D voordat er een opsporingsbericht de deur uit gaat  :P ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi Anja ...wat fijn dat het steeds beter gaat met je
revalidatie he en het is toch een heel goed teken dat je pas binnen een half jaar terug moet naar de controle he !
Naar het schijnt zou het vandaag droog blijven he ,dat is zeker ook positief als je met de fiets weg moet he .
En natuurlijk vind ik het leuk om je valkjes zo te zien genieten ! Ik kijk al uit naar de volgende foto's hoor . Grtjs Ann



Valerie

Citaat van: Anja op 15 januari 2008, 21:32:37


Hoe weet jij dat ik mijn wimpers niet knip ;) ;D ;D
Anders krullen ze zo mijn neus in ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja


Daar wil ik wel eens een foto van zien.  ;D ;D ;D



Romy

Hoi Anja

Ik ben erg blij om te horen dat het goed is gegaan bij de neuroloog. Dat je spraak verbeterd is, is ook een hele opluchting denk ik!

Samen met jullie hoop ik dat ook de revalidatie super zal gaan! Ik duim voor je hoor!

Groetjes
Romy

Sharon

Hoi Anja,
ik ben blij om te horen dat je toch weer vooruitgang hebt geboekt! Echt super voor je meid! Blijf vooral zo doorgaan nu!

Erg leuk dat Beauty zo'n speciale fluitjes heeft, en dat de anderen dat nu over gaan nemen. Moet super zijn om dat te horen.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Anja

Hoi Silke,

Maar dat is niet erg hè veel foto's inhalen ;D ;D ;D

Hoi Dorothé,

Het is de waarheid toch?

Hoi Karin,

Ik wacht op jou mailtje hoor met een datum. komt helemaal goed. ;) ;)

Ik ben ook superblij met het DNA certificaat. Helemaal toppie hoor van Wilma.

Hoi Wilma,

Dat is hier oo kwel ooit. Ik zeg dan er gaat een doek over hoor maar ik doe het nooit hoor. Vind dat dan weer zielig en ben ik bang dat ze er van schrikken.

Goed dat je het zegt dat je er 2 dagen niet bent. Het opsporingsbericht lag idd al klaar :P :P

Hoi Ann,

Het is zeker goed dat ik toch kleine stapjes vooruit maak.
De volgende foto's zullen wrs pas in het weekend komen. Ik heb het op het moment veel te druk.

Hoi Valerie,

;D ;D ;D ;D ;D ;D Echt niet.

Hoi Romy,

Dank je wel voor het duimen. Ik heb toch wel een off topich nieuwtje. Het gevoel in mijn rechterhand komt met vlagen terug.
Das ook wel fijn.

Hoi Sharon,

Ik blijf doorgaan zeker weten hoor.

Dat is best wel leuk om te horen. Ze apen ook het wipwap geluidje na das pas grappig hoor.

Groetjes Anja


Romy

Hoi Anja

Ik wist niet dat je gevoel daar weg was  :-[ Maar ben wel SUPERblij dat het terugkomt! Dat is echt fantastisch! Ik hoop dat het helemaal mag terugkomen!!!!!!!!!!

Hoe gaat het verder met de valkjes?

Groetjes
Romy

Mico

Dat is grappig dat ze bij jou ook het wipwap geluidje nadoen  ;D ;D Hier doet onze Maikey  dat ook...wij dachten iedere keer..tsjeee zitten ze nu alweer op elkaar..maar dan was het dus Maikey die ze na zat te doen  ;D ;D

Groetjes,
Miran en Corine

Anja

Hoi Romy,

Ik heb een handschoengevoel in de rechterhand. Geen verschil voelen tussen heet en koud. Nu dus al een paar keer wel. Spontaan trek ik mijn hand terug bij aanraking van een hete pan. Gelukkig maar dat het terug komt.

Met de valkjes gaat het goed hoor. Trixy is echt een knuffelkont hoor. Als ik haar niet snel genoeg kroel dan gaat ze de kroel halen bij het speelgoed.............gekke meid.

Verder zijn er verschillende valkjes in de rui dus de veren vliegen me hier om de oren ;D ;D ;D
Kan ik weer een nieuw valkjesdonzendekbed gaan maken ;D ;D ;D

Met Yunah gaat het ook weer beter. Heb hem niet meer in de kakbak zien slapen gelukkig en hij begint weer te roffelen gelukkig.

Hoi Mico,

Lachen hè, Dat effect is hier ook zo. Ik maar kijken wie er de hele dag zitten te wipwappen es het Yingo die dat geluidje nadoet.

Groetjes Anja

Caroline

Wat een fijn nieuws allemaal over je zelf, geweldig voor je.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sharon

Hoi Anja,
wat geweldig voor je meid! Ik ben echt super blij voor je dat je je gevoel weer terug aan het krijgen bent! Fantastish dat je toch nog steeds vooruitgang boekt na die maanden.

Wat heerlijk dat Trixy zo'n kroelkont is. Echt zalig is het om ze zo te zien genieten als ze gekroeld worden. En zelf genieten wij er natuurlijk ook van!

Ik zie het al helemaal voor me: Yingo die het wipwapgeluidje na doet, hahahaha. Leuk hoor.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*Petra*

Hoi Anja,

Ik lees hier supergoed nieuws!
Fijn Anja, ben harstikke blij voor je!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Hoi Anja,

wat een goed nieuws zeg!! het lijkt me heel raar om dat gevoel in je hand niet te hebben.. als je niet uitkijkt heb je fikse brandwonden.. poeh..

Maar heerlijk hoor dat het terug komt! Super!!

We kijken alweer uit naar het weekend!  Mijn oudste dochter heeft je foto's ook gezien en die vind zoveel valkjes onder de douche wel heel leuk! ze heeft echt hardop zitten lachen hier!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.