5 juni 2024, 17:47:51

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anja ...proficiat met je nieuwe valkje Yeentje en ik vind het ook heel moedig dat je je nieuwe valkje Yeentje noemt !!
Hele mooie foto's van de planten en de douchefoto's zijn ook prachtig hoor !! Ook de foto van het valkje die aan jouw rits zit ....hihi grappig he !!! En schattig ook !!! Sorry van mijn late reakte maar heb veel inkopen moeten doen en mijn huis gezellig maken en met de hond, valkjes en paarden bezig geweest he !!! Grtjs Ann



Anke

Hoi Anja,
Ik heb heel erg genoten van je mooie douchefoto's!!
Wat zal ik nu heerlijk slapen ;D ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


Anja


@ Ann,

Ik heb nog geen nieuw valkje. Het volgende valkje gaat Yeentje heten.

Het is bij jou erg gezellig binnen volgens mij.

@ Anke,

Er komen er nog meer hoor. Ik kon niet kiezen dus dan maar allemaal er op.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Whaaaaa....wat genieten is dat weer !!! Prachtig om je valkjes zo te zien genieten he !  Grtjs Ann !!



Romy

Hoi Anja

Mooi mooi mooi mooi  :D
Echt prachtig om de foto's te zien!

Ik wou hier een foto zetten, maar het lukt me niet  :( Het is er eentje met je albino, het lijkt wel alsof er een 'streng' water in haar snaveltje zit  :D Maar het lukt me dus niet om die foto hier te plaatsen  :-\

Groetjes
Romy

Anja


Anja


@ Ann,

Er komt zo nog een sessie.

@ Romy,

Deze bedoel je?



Groetjes Anja

Dierenfreackske

O wat leuk Anja ....ik verheug me eral op hoor !!!
Lieve mooie foto's zijn het een voor een hoor !!!!
Zo schattig en die bubbels zie je zo goed he !!
ik wacht al op de volgende sessie hoor , hihi !!! Grtjs
Ann



Anja























Zo dit waren ze weer.

Groetjes Anja

Yvette

Wat hebben jullie hele mooie douchefoto's gemaakt
En wat heeft Macy enorme kuif heel erg bijzonder is het

Sharon

Hoi Anja,
zo zeg, dat waren weer prachtige foto's. Ik heb er weer erg van genoten.
Het is gewoon echt genieten daar bij jullie. Zowel voor de valkjes als voor jou.

En natuurlijk konden de foto's van jou met alle valkjes bij je niet ontbreken hè. Dat blijft elke keer mooi om te zien, dat ze allemaal bij je zitten. Puur genot.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Bello

Hoi Anja,

Oh wat hebben we de foto's weer uitgebreid mogen bewonderen, wat genieten ze er toch van!!!!

Heerlijk om te zien!!!


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Romy

Hoi Anja

Ja ik bedoelde die foto! Ik vind het echt bijzonder hoe dat sliertje water daar hangt  :D

Natuurlijk kwam er nog een deel, hoe konden we nou de foto's van het valkenvrouwtje vergeten  ;D :P

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Ach Anja ...wat ben je toch lief met je valkjes en maak je mooie foto's !!Ik hoop dat je ook weer volop een beetje kan genieten terug he !!!
Je valkjes houden je sterk he !!! Grtjs Ann