14 mei 2024, 08:17:08

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Lieve Doggy,



met je eerste verjaardag.

Liefs van je vrouwtje.

Sharon

Hoi Anja,
allereerst: nog van harte gefeliciteerd met je twee nieuwe aanwinsten! Ze zijn echt prachtig hoor! En die kuif van Macy: WOUW! Echt om jaloers op te worden hoor.
Ik vind het super van je dat je die twee een nieuw, fijn huisje hebt gegeven.

En de foto's: ook weer super mooi natuurlijk!

Liefs
Sharon

P.s.: gefeliciteerd Doggy!!
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Bello

Oh Anja

Wat kan hij lekker fluiten zeg, daar kan Jannes wel fluitles van krijgen. Ik herken er ook veel geluiden van onze vorige valk Gerrit in.

Morgen hal ik Jannes naar boven en kan hij fluiten horen ;D


HeeeeeeeDoggy is 1 jaar!!!! gefeliciteerd!!!!


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Silke *

Hoi Anja,

Jeetje, AL die mooie foto's en filmpjes!  :o
Beauty en Macy zijn echt 2 PRACHTIGE valkjes! Macy haar kuif is gewoon gigantisch! Leuk dat ze krulspeldjes gebruikt, dan weet ik al wat te kopen voor haar verjaardag  ;D ;D
Wow, Beauty kan echt prachtig fluiten, zo een engelengezang! Gewoon weg supermooi! Enuh, bij mij mag hij ook eens komen om zangles te geven. Mijn valkjes hoor je nauwelijks!  ::)   Alleen als ze eens pikken naar elkaar of roepen naar elkaar  ;D

Maargoed, je hebt er 2 prachtige Y'tjes bij en proficiat met Doggy's 1e verjaardag!

Groetjes
Silke x

Caroline

Nou!!!!! Ik lees allemaal dat Beauty zo mooi kan fluitenn maar kan nu de filmpjes niet luisteren ....  ::) er zitten hier 16 valkjes te slapen, 14 op stok en 2 in het blok.  ;)

Morgen kom ik er zeker voor terug.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Sharon,

Dank je wel. Ik zit me ook elke keer te verbazen over haar kuif.

Hoi Dorothé,

Als het niet helpt dan breng ze de volgende keer maar mee ;) ;) ;)

Hoi Silke,

Dank je wel. Mooi hè haar kuif.

Hoi Caroline,

Ik zou idd ook maar wachten tot morgenochtend. Anders staat zo meteen de hele tent op zijn kop.

Groetjes Anja

Peggy

Ik ga morgenmiddag ook eens even opmijn gemak alle filmpjes bekijken.ben benieuwd.
Ik lees het wel;  het gaat weer helemaal goed daar bij jou. Beauty en macy al in de grote kooi;  superrr  en ja die mega kuif van Macy is wel heel erg megamooi  ;D ;D

Enne Wilma;  laat de tranen v geluk maar stromen hoor.Hoort erbij. Geniet maar lekker van alle foto's en filmpjes.

Groetekes Peggy

Héeeeeeeeeeeeeeeeee lieve doggy...ben een paar minuten te laat maar alsnog v harte gefeliciteerd hè  ;D


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Yvon

2 december 2007, 00:17:01 #5437 Last Edit: 2 december 2007, 00:42:06 by *Yvon*
Hoi hoi

Weer schitterende foto's gezien !!  ;D
Enne,wat Macy op haar koppie tekort komt,dat heeft ze in haar kuif zitten.  ;) ;D
De filmpjes waren ook erg leuk om naar te kijken en te luisteren.   ;D
Het is wel aan Beauty te zien dat hij zich al helemaal thuis voelt.
Is ook een grappig gezicht als 1 van de hondjes(denk Doggie)
op hem afkomt.  ;D
Beauty staat zijn mannetje wel.  ;)
Alleen als hij geschrokken is dan niet.
Arme Lisa d'r vinger.  :'(  ;)

Wilma,laat die traantjes maar vallen hoor !!  :-*
Zo gaat dat nou eenmaal bij verdriet en blijdschap.  ;)

Oeps  :-[ :-[ vergeet ik bijna Doggie te feliciteren.  :-[

DOGGIE !! GEFELICITEERD !!!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Gerda

Hoi Anja,

Wat een leuke filmpjes, inderdaad een onverschrokken Beauty!

Mooie foto's, gezellige boel!

En die kuif van Macy  :o :o

Geweldig!

Liefs, Gerda
En nog de felicitaties voor Doggy!!!


Anke

Hoi Anja,
Wat een geweldige foto's en filmpjes!!!
Ik zit nu in de slaapkamer en de valkjes in de huiskamer nog in de kooi. Bij de concerten van Beauty gingen ze helemaal uit hun dak ;D
Wat gaaf dat de hondjes er gewoon bij kunnen zijn als de valkjes los zijn!
Arme Lisa met haar vinger :(
Oh en natuurlijk een dag te laat maar toch niet minder gemeend: Gefeliciteerd Doggy!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Peggy,

Veel kijkgenot vandaag ;D ;D ;D Ben benieuwd of jou valkjes erop reageren.

Hoi Yvon,

Ja idd. Maar dan vind ik het zo goed. Die mooie megakuif met een klein kaal plekkie erachter ;) ;) ;)

Het was Doggy. Zij wil met alle valkjes spelen maar de valkjes willen dat niet allemaal.

Hoi Gerda,

Dank je wel.

Hoi Anke,

Dank je wel. De hondjes weten hier niet beter.

____________________________________________________

Iedereen dank je wel voor de felicitaties voor Doggy.

B&M hebben de nacht in de grote kooi doorgebracht en dat is goed verlopen.

Straks gaan ze mee douchen dus er staat weer een avontuur te wachten voor ze.

Groetjes Anja

Wilma1

2 december 2007, 11:37:49 #5441 Last Edit: 2 december 2007, 11:40:41 by Wilma1

een speciale bestelling
voor de jarige DOGGY





Och Lisa, ik kom zeker weten bij jullie, maar níet alleen voor Beauty en Macy, ook voor je lieve pappa en mamma, al zoveel vogels in huis en deze er nog bij nemen (ja IK zou dat ook doen  ::)) het is niets niks, een hoop werk!!!

Op een of andere manier, roept Beauty zóveel emoties op, hij kan zo vertederend zijn, zo leergierig. Alles wat hij leuk vind probeert hij na te doen  :D en dat geeft soms zulke leuke reakties van hem.

Zo lekker stuntelig  ::) en niet opgeven  :P want op de ene pootje staan en ook zwaaien, ging niet meteen goed  :-\ kiepte af en toen om  >:( en maar kijken hóe Coco dat nou deed, uiteindelijk lukte het hem  ;D ook het "telefoon"gebaar kent hij  :D

We hadden niet verwacht dat hij in korte tijd hier zóveel zou leren en zichzelf goed kan presenteren naar anderen toe, ook naar dieren, want verlegen is hij allerminst....

En Macy is een lieverd Anja, ze is idd wat afstandelijk van handen, maar kroelen vind ze erg fijn en dat kuifje is zo prachtig, het maakt haar een echte dame  :D en zo statig kan ze ook lopen  ;D mijn buurvrouw op de camping was helemaal verliefd op haar  ;D

Als we komen, mag Coco dan weer mee ??? Kan hij zijn "oude" vriend zien  ;D

Ik ben benieuwd wat ze van het douche gebeuren gaan vinden... ??? IK denk heerlijk en gezellig met zoveel  ;D ik weet niet óf ik vandaag die foto's nog kijk, want we moeten straks weg!

Dus "geen paniek" als ik niet reageer... uuuuhhhmmmm  ::) dwing ik nu iets af ??? of lijkt dat maar zo  :P

;D Wilma




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Peggy

Mijn valkjes reageerde echt wel...zo lachen!  Leuke fimpjes zeg.  Vooral wanneer beauty zich groot maakt wanneer Doggy naar hem toeloopt ,zo komisch  :D
Gr peggy
Fijn om te lezen,dat alles zo goed gaat.


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Romy

Hoi Anja

Proficiat met je nieuwe aanwisten! Ze zijn echt superlief en zo mooi fluiten zeg!
En Doggy is alweer 1 jaar, proficiat!!!!

Groetjes
Romy

Wilma1


ik wacht


en wacht


héél geduldig


wacht nóg even   ::)



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3