13 juli 2025, 14:54:42

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Silke *

Hoi Wilma,

Ik vond het ook een héél ontroerend gedicht, maar echt wel prachtig! Bij Anja zullen ze het zeker goed hebben!

Hoi Anja,

Wat fijn dat je morgen om B & M mag gaan  :D
Ik ben benieuwd hoe ze het zullen stellen, naar de foto's ook natuurlijk  ;D

Groetjes
Silke x

Mara

HOi Anja

Wat fijn dat jullie morgen al B&M gaan ophalen.  :) Ik ben heel benieuwd en hoop dat alles goed gaat.

En ik weet 10.000.000% zeker dat ze het goed gaan krijgen bij jou hoor, geen twijfel mogelijk. Ik weet hoe jij omgaat met je valkjes, dat is gewoon geweldig. En zeker een compliment waard.

Hihi....mij kun je ook binnenkort een keertje verwachten.  ;)

Mara

Anja

Hoi Yvette,

Ja hoor het verslag staat in het Valkje.

Hoi Manon,

Wat een mooi en ontroerend gedicht dat ben ik helemaal met je eens.

Hoi Karin,

Wat een lieve woorden van je. Daar heb ik ook weer een brok van in mijn keel.

Onze belevenissen zijn dan morgen of zaterdag in mijn boekje terug te lezen.

Hoi Silke,

Ik beloof niets. Ik weet niet of er morgen foto's komen. we doen ons best en het ligt er ook aan hoe de valkjes zich voelen.

Hoi Eugenie,

We gaan er van uit dat alles goed gaat.

Fijn dat je zo in ons gelooft ik ga er bijna van blozen hoor.
Ben er gewoon van onderste boven.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Je hoeft niet te gaan blozen hoor. Jij zorgt heel goed voor je valkjes. Ik weet nog heel goed de eerste keer dat ik bij je op visite was, het was meteen een heel gezellige boel en de valkjes zijn zo superlief en helemaal niet eenkennig en schuw. Gewoon geweldig. En als ik dan zie wat je allemaal voor hen doet, ik zou jou zo mijn vogels toevertrouwen en geloof me, die vertrouw ik echt niet iedereen toe hoor.  :-[ Zelfs mijn ouders geef ik nog wel eens instructies.... :-X En die doen dat toch tegenwoordig veel vaker, de vogels verzorgen.

Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat. Ik weet niet hoe lang het gaat duren, de reis heen en terug, maar anders lees ik het zaterdag wel.

Veel plezier morgen!!!

mara

Dierenfreackske

Hey Anja ....we zullen wel effe wachten he !! Eerst en vooral moeten de valkjes op hun gemak zijn en dan kan je leuke foto's laten zien maar dat zal wellicht niet lang duren !!!
Grtjs Ann

Bello

Jeetje dit boekje gaat als een sneltrein......

Keigaaf dat je ze morgen al kunt gaan halen.

en ze krijgen bij jullie een supergoed huisje met een giganitische kooi met veel ruimte (als ze bij de rest mogen).

Nee daar hoeft Joke zich niet druk om te maken en we zijn toch geregeld in Helmond......

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Anja
Veel plezier morgen met het halen van Beauty en Melody!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Eugenie,

Nou ik voel me zeer vereerd. Ga nog meer blozen. Het is heen 1 1/2 uur en terug ook.

Het plezier zal wel lukken.

Hoi Ann,

Dat is helemaal waar.

Hoi Dorothé,

Je had heel wat bij te lezen hè. En jullie zien ze al snel ;) ;) ;)

Hoi Caroline,

Dank je wel.

Hoi Anke,

Dank je wel en het is Beauty en Macy ;) ;)

Groetjes Anja

Yvette

Ik wens jou heel veel goeie reis morgen
En doe je de groetjes aan Wilma
En ook heel veel succes met de verhuizing van je nieuwe valkjes en ook als ze bij jou thuis gekomen zijn

Wilma1

Ik wordt alweer de "oude" *lees- laat op internet *  ;D  maar wacht ff tot Piet wat inslaapt, dan hoort ie mijn gehoest minder  ::) vannacht heeft ie me amper gehoord zei hij  :o :o :o

Meestal deed HIJ dat ivm met zijn snurken toen, maar daar werd ik tóch klaarwakker van  ::)

Fijne trip morgen naar het Zaanse land  ;D en gezellig fluitend terug  ;D.... de valkjes zijn reizen wel gewoon, ivm meegaan naar de camping  ;)

Mss een idee om jouw kooi mee te nemen Anja, dan kunnen ze lekker naar buiten kijken, dat deden ze bij mij in de auto ook en genoten met fluiten van alles wat ze zagen, in het geheel niet bang!! En ik begrijp dat díe wel past in de auto van Peggy  ;)

Ik neem aan dat het om deze gaat ??? (de linkse)

daar zaten ze tóen ook in!!!! dat is mss wat vertrouwelijker dan een vervoersdoos  :)
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♥Debby♥

Anja en peggy natuurlijk.. Veel succes en plezier morgen!!

ik kom snel bijlezen hoe beauty en Macy het maken in hun nieuwe huisje!

Succes!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♪ Marlies

Heey meiden, ;D

Goeie reis voor straks. :D

Groetjes Marlies ;)

Anja

Hoi Yvette,

Dank je wel. Ik denk niet dat Wilma er vandaag bij zal zijn.
Maar Wilma bij deze krijg je de groetjes van Yvette :D :D :D

hoi Wilma,

Klopt die linkse kooi is mijn reservekooi. Ik ga deze niet meenemen :( :( :(
Ik vind het een beetje gevaarlijk met zo'n kooi in de auto. Ik doe ze liever in een vervoersbakje. Komt helemaal goed hoor.
Als het droog is hier dan ga ik mss nog even naar de Jumper toe.

Hoi Debby,

Dank je wel. Ik doe mijn best om zo snel mogelijk een verslag te plaatsen.

Hoi Marlies,

Dank je wel.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

Heel veel plezier bij het ophalen van je 2 nieuwelingen! Jammergenoeg ben ik de hele middag en avond weg, dus het zal waarschijnlijk pas morgen zijn dat ik jullie avonturen kan lezen.

Geniet ervan! :D

Groetjes
Romy