28 juni 2025, 23:10:11

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

*Amanda*

Ze zijn allebij echt prachtig! Je kunt zeker maar moeilijk wachten of niet? Maar dan heb je ook iets heeeeel erg moois!  ;D

Groetjes Amanda

Dierenfreackske

Hey Anja ...wat lees ik daar ? Ga je een valkje als Nema
aanschaffen ? Wat een mooie zeg !!! En er zijn al drie eitjes bevrucht waarvan je misschien eentje voor jou tussen zit (jonkie dus !) Wat leuk  zeg !!Al die schattige valkjes daar bij je he !! Grtjs Ann

Anja

Hoi Dorothé,

Zeker komen er 2 schoonheden bij.

Ik heb voor jou ook nog wel tips om er meer dan 3 te hebben ;D ;D ;D

Hoi Amanda,

Klinkt raar maar ik kan goed wachten. Ik heb mijn handen vol aan de andere 12 dus afleiding genoeg.

Hoi Ann,

Ja dat heb je goed gelezen. Spannende tijden dus.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

En ....hoe lang blijven ze dan bij Caroline ??
Grtjs Ann   (of beter gezegd ...wanneer komt het bij jou ongeveer !!??)

Romy

Hoi Anja

Wat leuk zeg, 2 valkjes erbij! Nounou ik ben héél erg benieuwd, en zal dus zeker duimen, dat er tussen de bevruchte eitjes eentje bij zit die voor jullie bestemd is!

En laten we hopen dat Cartier op 1 januari 2009 voor nageslacht zorgt  ;D :P

Groetjes
Romy

*Yvon

Hoi hoi

Ik heb weer volop van je foto's genoten !!  ;D
En nu ga ik mee hopen dat er zo'n mooie Nema gaat komen bij jullie.  ;) ;D
Dat gaat spannend worden !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Wauw wat een beauty.
Ik ga heel hard duimen dat er een valkje heel veel op de mama gaat lijken.
Weet je dan ook al meteen of het een mannetje of poppetje is? Of kunnen ze dat niet uitrekenen?
En de grote vraag kan je het aanzien een heel jaar een oneven aantal valkjes in je kooi?? :P
Catier is een schoonheid. Heb nog nooit zo'n mooie geelwang gezien (zonder te overdrijven)
Volgens mij zijn er genoeg jaloers op Caroline ;D ;D

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Anja

Ik zie dat er gezinsuitbreiding bij gaat komen zeg. Leuk zeg en dan ook nog twee van zulke beauties. Nou, dat is feest. Ach, en het is toch zo 2009?  ;) We zitten alweer bijna in 2008....

Ik ga heel hard voor je duimen.

mara

Yvette

En ik ga voor jou duimen dat je toekomstige valkje ook zo'n beauty is

Anja

Hoi Ann,

Als er in deze ronde een valkje voor me bij zit dan blijven ze bij Caroline tot ze helemaal zelfstandig kunnen eten. Ze zal naar mij toegaan als ze ongeveer een week of 8 is. Als er in deze ronde dus een valkje voor me bij zit dan is zij ongeveer eind januari hier.

Hoi Romy,

Dat zou helemaal leuk zijn als die datum het eitje uitkomt. Het is afwachten maar dan heb je ook wat.

Hoi Yvon,

Dank je wel hoor. Het is best spannend.

Hoi Jeanine,

Ik wil een popje dus dat komt goed hoor. Volgens mij kon Caroline dat wel uitrekenen meen ik.

Cartier is erg mooi. Was ook meteen verliefd op die mutatie vandaar ik ook meteen bij Caroline een toekomstig nageslacht heb gereserveerd. Ik zal het wel moeten aanzien een oneven aantal in de kooi maar ik heb het er voor over.

Hoi Eugenie,

De tijd vliegt dus het is zo 2009. Ik las bij Caroline in haar boekje dat jij misschien ook wel een valkje wil reserveren?

Hoi Yvette,

Dat is lief van je.

Iedereen alvast dank je wel voor het duimen.

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Anja,

Wat leuk dat je binnen afzienbare tijd twee nieuwe valkjes erbij krijgt. :D :D Dat is zo leuk om naar uit te kijken. Alvast heel veel plezier met er naar uitkijken deze komende periode!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja

Hoi Manja,

Leuk hè. Zeker zullen we er met plezier naar uitkijken.

Groetjes Anja

Anja

Silke *

Hoi Anja,

Wat een smullertjes zijn het zeg  :o  ;D
Yingo eet goed mee, hoeveel weegt hij nu trouwens?
Ik denk of ben er zeker van, genoeg!  ;)

Groetjes
Silke x

Anja

Hoi Silke,

Ze vonden het heerlijk hoor.

Wat Yingo weegt.................geen idee. Ik weeg hem niet meer iedere dag. Als ik het morgen niet vergeet dan zal ik hem een keer wegen.

Groetjes Anja