25 juni 2025, 17:08:04

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

♥Debby♥

ik heb het plaatje even bij mezelf geupload.. je moet hem natuurlijk wel kunnen zien..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerda

18 oktober 2007, 21:37:37 #4291 Last Edit: 18 oktober 2007, 21:54:18 by Gerda
Hoi Anja,

Fijn dat het beter gaat met Yingo.
Wat kun je je zorgen maken om die kleine krummels he?

Ja boom - vlieg ?? Geen idee. De vogel vliegt in de boom??

Misschien valt het allemaal wel mee, en heb je de test beter gedaan dan je dacht.
Anders zou je moeten vragen of je hem een keer mag herhalen, over een half jaar ofzo. Sommige zaken kun je trainen, bijvoorbeeld door te puzzelen of met getallen en sommen te oefenen.

Maak je even geen zorgen. De uitslag staat nu toch al vast, daar kun je niets aan veranderen.
Geniet lekker van je valkjes en zondag van het NOP!!

Liefs, Gerda

Silke *

*Yvon

Hoi hoi

Nou gelukkig gaat het weer beter met Yingo. :D
Heeft het wss toch gewoon aan zijn eetgewoonte gelegen en zijn er geen enge dingen aan de hand.
Ik heb ook iets van jou geleerd om aan de valkjes te geven.  ;)
De notenrijst,alleen ze zijn er geloof ik nog niet allemaal zo gek op de rijst.
Ik ga ook eens de meergranenrijst proberen.  ;)

En dat van die test kan ik me wel enigzinds voorstellen dat je wss niet zo hebt gedaan zoals je het gewild had.
Die vlieg en boom snap ik dus ook niet,hoelang ik er ook over nadenkt.  ::)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kaatje

Hoi Anja,

Daar kan je met recht trots op zijn ... Super dat Yingo nu weer zo lekker gegeten heeft en zelfs 89 gram weegt ! Helemaal Top hoor !!

Heel veel plezier een zondag bij de NOP  ;D

Groetjes Karin  :-*

*Petra*

Hey Anja,

Goed gedaan met die kleine Yingo hoor!!
Het word nog de 'dikste' van de 12 Y-tjes  ;D!

Groeten Petra   :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Bedankt voor het bloemetje. :-*
Ik heb met volle teugen genoten van je dagboekje.

Gelukkig dat het met Yingo nu goed gaat.
Heel veel plezier bij NOP Zondag.
Ga je ook weer foto's maken ;)
Want die foto's waren natuurlijk ook schitterend ;D

Groetjes Jeanine.

Bello

hehe we zijn er uit hoor

Vlieg- Boom = NATUUR

Wat een denkvraag zeg!!!

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

♥Debby♥

Nou weet je dat ik er zelfs in bed aan lag te denken.. probleem opgelost..  ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Peggy

Hoi anja,

Hè wat vervelend en verdrietig voor je dat de test zo tegenviel. maar je leest wel dat meerdere mensen er moeite mee hebben;  vlieg - boom  ???  ik zou het ook niet meteen weten hoor.  volgens mij zijn het gewoon ook pittige testen en als je even bezig bent zie je volgens mij alles door elkaar heen zweven,  alle getallen,cijfers,kleuren..dus probeer het een beetje achter je te laten,  je hebt je best gedaan meissie en meer kan je nu even toch niet doen en natuurlijk baal je ervan en ben je er verdrietig over,  dat snap ik wel hoor! tis ook allemaal niet niks!!

ben blij om te lezen dat Yingo weer wat aankomt..had ook niks anders verwacht eigenlijk  ;D ::)

Bijna vakantie lieve anja en zondag weer lekker op stap met verschillende valken vrienden.. kan je je weer heerlijk ontspannen.

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Romy

Hoi Anja

De testen klinken me weer bekend in de oren. Je hoeft je zeker niet ongerust te maken omdat je niet alles kon oplossen. Dat is eigenlijk de bedoeling! Het wordt steeds een beetje moeilijker tot het niet meer lukt. En die grens bekijken ze. Dus niemand kan alles oplossen hoor!
Ik vind het wel een beetje vreemd dat ze jou dat niet gezegd hebben... ::) Dat kon je een hoop zorgen bespaard hebben...
Vlieg-boom is inderdaad natuur  ;)

Wat ben ik blij om te horen dat het beter gaat met Yingo! Het komt allemaal terug in orde met hem  :D

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Anja

Fijn om te lezen dat het beter gaat met Yingo. Kijk, als ze je nu verteld hadden wat Romy je net verteld had, dan was het misschien je niet zo zwaar gevallen.

Zo, ik heb je boodschapjes voor zondag al in huis. Morgen zou er niets van komen omdat ik waarschijnlijk vanuit het werk meteen naar mijn broer ga. Het ligt allemaal netjes in de kelder klaar.  ;D

Mara

ManjaV

Hoi Anja,

Fijn om te lezen dat het weer goed gaat met Yingo! :D :D :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja

Hoi Dorothé,

Dank je wel. Ik dacht eigenlijk al raar dat Jannes nog gepapt wordt.

Hoi Debbie,

ik zie hem hoor. Dank je wel.

Hoi Gerda,

Niet normaal wat een zorgen je je kan maken om de valkjes. Maar het zou niet goed zijn als we dat niet deden.

Ik had al in gedachte om het 1 keer per jaar te gaan herhalen mits het nodig is. Wil eigenlijk wel weten of ik dan ok vooruit ga.
Ik kijk al helemaal uit naar zondag.
Dorothé heeft het opgelost van de vlieg en dan is het simpel.

Hoi Silke,

ik ook.

Hoi Yvon,

Gewoon aan blijven bieden en dan gaat het wel lukken. Hier waren ze er meteen dol op. Dorothé heeft de vlieg op gelost en toen ik het las dacht ik..............zo simpel.

Hoi Karin,

Dank je wel en dat plezier gaat zeker lukken.

Hoi Petra,

Dank je wel. Nou de dikste hoef nou ook weer niet. Al zit hij maar rond de 85 gram.

Hoi Jeanine,

Graag gedaan. Ik (lees Ton) die fotografeert er weer op los.

Hoi Dorothé,

Zo simpel zeg........

Hoi Debby,

Gelukkig wel. En zo simpel hè.

Hoi Peggy,

Het verdriet zat hem niet zozeer in de testen maar gewoon dat ik het niet kon. eerst kon ik het wel en dat breekt me wel eens op.

Het plezier gaat zeker lukken zondag dat weet ik zeker.

Yingo doet het goed.

Hoi Romy,

Dat wist ik en dat hadden ze ook wel verteld maar toch. Het ging ook niet zozeer om de testen maar gewoon dat ik het niet kon. Voor de beroerte wel en nu niet meer.

Met Yingo gaat het wel goed komen.

Hoi Mara,

Jawel dat is me toch zwaar gevallen want ik wist het. Het feit dat ik het niet kon. Dat valt me zwaar.

Hoi Manja,

Hij krijgt zo weer zijn papje en hij smult er van hoor.

Groetjes Anja

Anke

19 oktober 2007, 19:16:18 #4304 Last Edit: 20 oktober 2007, 11:21:52 by Anke (til)
Hoi Anja,
Ik wilde je even wat komen zeggen:

de komende week!!!
Groetjes Anke

Edit Plaatje was ineens weg :(
Dus dan maar een nieuwe ;)

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes