24 juni 2025, 23:02:28

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Mico,

Dank je wel en we genieten er met volle teugen van.

Hoi Marjon,

Dank je wel.

Hoi Anietje,

Ben blij dat het weer de goede kant op gaat bij jou.
Ik geniet met volle teugen van onze Yubel.

Hoi Petra,

Dank je wel. Ze is ook een schatje hoor. Ik heb zelf de grootste moeite om mijn boekje bij te houden.

Hoi Manja,

Mijn Yubel komt uit Apeldoorn van Suzanne (Bocs Valkkwekerij). Peggy ging daar haar Belle op halen en Yubel was de enige die nog geen nieuw huisje had gevonden. Heb er wel over na moeten denken maar uiteindelijk toch beslist dat ze met me mee mocht.

Hoi Danielle,

Ik kan de komende dagen niet erg veel. Komt met het weer dus moet ik wel rustig doen.
Yubel is nog echt een baby hoor.

Hoi Anke,

Dat had jij goed gedacht hoor. Dank je wel voor de felicitatie.

Hoi Sanna,

Dank je wel.

Hoi hoi,

Gisteren bij thuiskomst heb ik Yubel gewogen en ze woog maar 79 gram. Niet schrikbarend maar ik vind het toch weinig. Heb Suzanne gemaild en ik hoefde me geen zorgen te maken. Vanmorgen dacht ik eerst Yubel wegen en dan ga ik pap halen om bij te voeren. Heb haar eerst warm eivoer gegeven en toen gewogen. Ze woog 82 gram. Net ook weer eivoer gegeven en nu weegt ze 88 gram.
Netjes toch. Heb geen pap gehaald omdat ik denk dat ze het wel kan zonder.
Heb ze net ook een beetje gewassen omdat ze nogal plakt en daarna een beetje met de fohn wat gedroogd.
Ze vliegt of boven op de klok of op de grote kooi.
Yelo wil nu ook baby spelen en komt elke keer als ik Yubel heb ook kijken en wil dan ook kroelen en het papje van eivoer eten.

Groetjes Anja

Rob S

Hey Anja,

Wat leuk zeg, weer een valkje erbij! En het is echt een hele mooi fallow!

Groetjes

Anke

Hoi Anja,
Fijn dat Yubel het goed doet op het eivoer.
Een valkje bijvoeren is denk ik een kolfje naar jouw hand, met jouw geduld en valkjesliefde groeien ze vanzelf ;D
Geniet maar lekker van je valkjesbaby!
Wat vinden de andere ytjes van de nieuwe bewoner?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Rob,

Dank je wel. Ze is ook erg mooi al zeg ik het zelf ;)

Hoi Anke,

Het gaat me goed af hoor en het is niet zo moeilijk als met een spuitje.
yelo is een beetje jaloers denk ik. En de andere komen wel kijken maar die geloven het wel.
De kuiven gaan wel omhoog als Yubel rond vliegt en daar schrikken ze ook ooit van.

Groetjes Anja

danoontje

je zal nog lang bedelgedrag houden.
daarom doe ik zepas weg als,ze zelfstandig zijn.
helemaal dus he?
want ik weet nog van onze jip.....13 weken bedelde ze nog....
en dan gaat het leuke er wel af haha ;D
ben blij dat je er zo blij mee bent.
groetjess anietje ;)

tamara

jeetje,

eergister zei ik nog hoe je ineens van 8 valkjes naar 11 gaat en nu is er ook al weer een nummer 12?
jeetje: beetje uit de hand gelopen hobby? ;D ;D

p.s. maken ze niet super veel herrie en rotzooi met zijn allen : ik heb er twee en ik vind dat meer dan genoeg ;)

groetjes tamara en tequila en amigo

Anja

Hoi Anietje,

Yubel is gewoon zelfstandig maar bij de kweekster kreeg ze nog warm eivoer. Dat hou ik dan ook nog maar even aan. Ze is nog zo jong.
Ze zit nu op de grote kooi.

Hoi Tamara,

Het is idd een uit de hand gelopen hobby maar wel een hele leuke hoor.
Herrie valt reuze mee. Of ik er nou 2 of 12 heb kan ik niet zeggen dat ze extreem veel herrie cq rommel maken.

Groetjes Anja

carco

Wat een schatje is Yubel zeg: en wat is je dagboekje ineens hard gegaan :o ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Saar

Hoi Anja
Yubel is echt een beauty :D
Groetjes Saar:-*

Anja

Hoi Caroline,

Dank je wel. mijn boekje loopt als een trein ja ;D ;D ;D

Hoi Saar,

Dank je wel.

Hoi hoi,

Hier weer wat foto's.

Yelo

Yeni en Yunah

Yunah

Yubel

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Wat mooie foto's. Een papje van eivoer kregen ze hier ook. Dat is makkelijker dan een spuitje, vooral als ze met de lepel gevoerd kunnen worden. Lief is dat he, zo'n kleintje. Haar gewicht wordt ook beter, dat is mooi zo. En ja, ze zullen het inderdaad wel raar vinden dat Yubel kan vliegen, want dat kunnen de andere Y-tjes niet.

Hoi Tamara

Ik ben al meerdere keren bij Anja geweest en je kunt haast niet merken dat ze 11 Y-tjes heeft, want het is er heel netjes schoon en ik vind de rommel wel meevallen en ook het lawaai dat ze maken, ik vind ze best wel rustig.

Mara

valkparkietvirus

Citaat van: Anja op  3 augustus 2007, 22:02:41
Hoi Stacey,

Dank je wel. Zijn jou valkje mee naar SDB geweest :o :o :o Hoe heb je dat gedaan dan?

///////////////////////////////////////

ja ik heb gewoon Rocky aan me schoonzus geven en die deed op de borst en hand boven houden...)rocky lag slapen kei lieff en Jena was bij mij ook slapen en ja super boer is 5 seconde van mij vandaag hhahaha

en al die mensen zeggen wat leuk Brosje heeft u kan fluiten haha maar Rocky lag slapen en jena ook en wert gekroelt Volgende keer foto´s ...en ja Sorr dat mensens niet goed idee vinden maar ze bleven onder mijn hand dus geen kant op ..en ze vinden ook leuk ze kregen sla van de superboer man haha

»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

Anja

8)Hoi Mara,

Dank je wel. Ze is verzot op het papje. Zo meteen krijgt ze het weer.
Ben blij met je compliment dat het bij mij netjes binnen is. Dat is wel eens anders met nu 12 valkjes hoor.

Hoi Stacey,

Ik vind het maar eng dat jij je valkjes mee neemt naar SDB. Ze kunnen vliegen jou valkjes en ze hoeven maar ergens van te schrikken en weg zijn ze. Dat vergeef je jezelf nooit.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik vind het bij jou altijd netjes, ik weet dat vogeltjes rommel maken, dat is hier ook zo hoor. En ik heb er maar twee binnen. Maar ik vind niet dat die 11 van jou (ondertussen 12) meer rommel maken dan die 2 van mij. In de rui vindt je natuurlijk meer veren, maar dat is normaal.

Hoi Stacey

Ik ben het met Anja eens...die van jou kunnen vliegen, wat als ze wegvliegen...ow, ik zou al de kriebels krijgen....

mara

danoontje

;D
wat een scheterige foto' anja.
leuk hoor.
en dat lieve papbekje van het eivoer  ;D ;D
de andere valkjes zijn ook zoo leuk.
lijk mij ook gek,dat er 1 kan vliegen en de rest niet whahahaha.
wel gaaf
groetjesss anietje ;) ;)