28 juni 2025, 09:46:44

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Sanna

Nou inderdaad, een kaketoe kan best laten weten dat hij er is :o ;D. Bij ons in de dierenzaak heeft er een tijdje een gezeten. Die was hardstikke tam, vond het heerlijk om geknuffeld en gekroeld te worden (door iedereen die dat durfde hihi). Maar o wee als je dan wegliep... :o :o :o. Uiteindelijk heeft de eigenaar van de dierenzaak hem ook maar weer mee naar huisgenomen, want hij werd er zelf ook horendol van ;D.

Groetjes, Sanna

hennie

Hallo,

Anja, 11 kleintjes maken ook één grote, hoor!
                             ;D

groetjes, Hennie

Mara

Hoi Anja

Hoe is het in het Helmondse? Geen noodweer gehad?

Hoi Chantal

Kiaro is echt een heel leuke kaketoe. En die roodstaarten van jou zijn ook geweldig, vooral Sjako die zat te babbelen. Grappig hoor.

Mara

Anja

Hoi Yvon,

Mooi is Kiaro hè. En in het echt is hij nog mooier.
Het is niet eng hoor dat kan ik je verzekeren. Ik vond het ook eng maar het valt best mee.
Namens Ton.......graag gedaan.

Hoi Caroline,

Je hebt het al gevonden zie ik.

Hoi Chantal,

Bijna had ik het goed.

Hoi Sanna,

Dat geloof ik meteen.

Hoi Hennie,

Mijn 11 zijn zelfs zwaarder dan 1 grote ;) ;)

Hoi Mara,

Helemaal geen noodweer gelukkig.

De 11 Y-tjes zitten lekker te slapen. Ondanks dat ze 2 huizen verderop de tegelvloer eruit aan het kappen zijn. Een mega herrie. Ze kijken er niet eens van op. Ik dacht ze zullen wel opvliegen maar helemaal niks hoor.

Groetjes Anja

Anja

Hoi hoi,

Een paar foto's

De kooi open en Yahoo sprint naar de windgong.

Yunah

Yahoo

Yeuntje

Yiba

Yahoo hij wordt steeds geler.

Yeuntje

Yunah.

De rest had nog niet zoveel zin om uit de kooi te komen.

Groetjes Anja

Mara

HOi Anja

Leuke foto's zeg. Yahoo begint inderdaad steeds geler te worden, echt heel erg mooi op kleur. Wat zijn het toch schatjes.

Mara

Romy

Hoi Anja

Wie weet komt er wel ooit een kaketoe of grijze roodstaart bij ons terecht???? Dat hangt helemaal af van de situatie. Ik wil er zeker de ruimte voor, en ook een alleenstaand huis zodat ik de buren niet stoor als hij zou schreeuwen. En ook pas wanneer ik minimum part-time werk.
Maar al die voorwaarden zijn nog niet voor de eerste jaren, dus ik hou het gewoon nog op Flupke  ;D

De foto's die je geplaatst hebt zijn heel mooi. Ik had er nog nooit op gelet, maar Yahoo wordt idd steeds geler! Heel mooi  :-*

Groetjes
Romy

Anke

Hoi anja,
Wat een prachtige foto's weer ;D
Leuk dat Yahoo steeds geler wordt, ik vind het altijd erg mooi die wildkleurtjes met zo'n felgele kop :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Mara,

Dat gele gaat nu echt opvallen. Ben benieuwd of het nog geler wordt.

Hoi Romy,

Een heel mooi vooruitzicht heb jij. Dank je wel .

Hoi Anke,

Dank je. Hoe geler hoe mooier.

Groetjes Anja

Caroline

Ik kom je alleen even een dikke knuffel voor ik naar bed.  :-* :-*

(ik las in de "kroeg" over je rotdag vandaag)  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Caroline,

Dank je wel zeg. Super lief van je.

:-* :-* :-* :-*

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Volgens mij is Yahoo nog niet volledig op kleur qua gezichtsmasker, dus wie weet.....

mara

Anja

Hoi Mara,

Hoelang duurt het dan voor het helemaal op kleur is?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Mijn Chatima is van vorig jaar en ik heb het idee dat hij nu eindelijk zijn hele gele gezichtsmasker heeft. Hij is echt helemaal geel op zijn hele koppie. Bij Yahoo is het net alsof hij nog niet helemaal geel is. Ik hoop dat hij nog geler gaat worden op zijn koppie, ik vind hem nu al om op te vreten hoor. Maar ik zeg, het lijkt maar zo. Ik kan me ook vergissen. En achter de kuif heeft hij nog wat gele vlekjs.

Mara

Wilma1

Ik kom precies op het goede moment "binnen vallen" ..... wéér foto's   :D :D :D en wéér mooie  ::) ;D

Ze zitten hier te schreeuwen om eten...de mensen dan hè  ::)  niet de vogels  ;D ....ik ga ff macaroni in elkaar flansen  ;D
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3