19 oktober 2025, 09:13:52

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Anke,

Fijn dat je geniet van mijn foto's. Het is net af en toe een beautyfarm voor valkjes ;D ;D ;D ;D

Hoi Romy,

Als je 1 dag niet op het forum bent dan kun je veel missen. Dank je wel voor het compliment.

Hoi Mara,

Graag gedaan.

We hebben een nieuwe kanarie ;D ;D ;D ;D
Een erg zeldzame soort.

En wat vinden jullie ervan ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Oohw,wat een leuk koppeltje !!  ;D
Heb je ook al kunen berekenen watvoor soort jonkies hieruit kunnen komen ?
Dan wil ik wel op je reserveerlijstje.  ;) ;D
En de gebesproeifoto's zagen er weer fantastisch uit !  :-*  ;D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Anja,
Wat een aparte kanarie :o
Volgens mij moet je deze mutatie direct laten registreren ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Bello

Hoi Anja

Waar haal jij dat Aoe Vera gebeuren?

En hoe ziet de verpakking eruit? is een aanrader voor ons drietal.

Neeeeeeeeee  niet de 3 katten maar voor de 3 valkjes

Leuke Foto's, maare dus Liep Yelo dus ff buiten?

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

4 juli 2007, 21:46:47 #2389 Last Edit: 4 juli 2007, 21:50:29 by Anja
Hoi Yvon,

Hoi Anke,

Hoi Dorothé,

Het aloe vera gebeuren heb ik in een reform wilnkel gekocht. Het is een witte fles met een groene dop en groene letters.
Wacht ff ik maak een foto ervan.
Kijk eens.

En ja Yelo was even buiten.

Groetjes Anja

Bello

Thanks  ;D ;D ;D

Ruikt het een beetje?

Als ik een keer in de buurt ben van zo'n natuur winkeltje dan ga ik ff snuffen of ze het hebben.

(zit hier niet in Meerlo)

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

caro

Hoi Anja,

Ik heb eventjes lekker zitten genieten van je foto's. Schitterend gewoon.

Vooral die foto's van Yelo met het kralengordijn. Schitterend gewoon en ook de foto van de speciale kanarie.

Ik heb even lekker zitten lachen. (had ik even nodig)

Ik ben blij dat het allemaal goed gaat met de valkjes. Hoe gaat het met jou, gaat alles nog steeds goed.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Romy

Hoi Anja

Wat grappig dat er een valkje bij Youp is gekropen  ;D Dan moet het deurtje van Youp toch open gestaan hebben? Of heeft het valkje ingebroken?  ;D

Was Youp niet bang van de 'indringer'?

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Dorothé,

Er zit niet heel veel geur aan hoor.

Hoi Caro,

Fijn dat je er om kon lachen. Heb je je toch even goed gevoeld en ik ben blij dat ik daaraan kon bijdragen.
Met mij gaat het elke keer een beetje beter. Alles rustig aan en dan kom ik er wel. Het ergste vind ik het woordenverlies en dan wordt ik enorm boos als ik een woord niet weet.

Hoi Romy,

Ik had het zwembadje van de kooi gehaald maar de kooi nog niet dicht gedaan. Toen ik die dicht wilde doen zag ik dus dat Yelo erbij was gekropen. Youp was helemaal niet bang gelukkig.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Wat leuke foto's zeg. Echt heel erg leuk. En goh, wat heb je toch ineens een vreemde kanarie zeg.

Hoi Dorothé

Hier in het dorp en in Venlo zitten reformwinkeltjes, en ik weet dat die ook aloe vera verkopen. Ik kan er wel eens binnenwandelen voor je.

Liefs

Mara

Anja

Hoi Mara,

Apart hè. Dat vind ik nu ook.

Dorothè,

Zit er bij jullie niet "De Tuinen" daar zullen ze dat ook wel hebben.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ja, echt wel heel apart. En wat zijn ze in een keer groot.  ;) Hoelang blijven de logeetjes bij je?

Mara

Bello

hihi

Anja wij wonen in een klein dorpje  ;D met een
bakker
slager
electrozaak
bloemenwinkel
gordijnenwinkel
computerzaak
en een apotheek

Dus dan moeten we toch echt naar de Tuinen toe!!

Groetjes Dorothé

hennie

Hoi Anja,

Beloofd is beloofd, dus ik kom gezellig even bij je buurten.

Mooie foto's van je valkjes en van de logeetjes! Ik heb die aloé vera ook wel eens gebruikt. Ze gaan er ook minder van stoffen,hé?

Schattig dat dat enen valkje door het kralengordijn loopt! Wat een deugnietjes zijn het dan toch! En als je je valkje goed kent dan herken je gewoon bepaalde gezichtsuitdrukkingen van ze. Dan zie je gewoon dat snoetje als ze weer door dat gordijn terug komt!

leuk hoor,

fijne dag Anja,
Hennie

Bies

Hi Anja,

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt. Wat een deugnietjes zijn het en Yelo is de grootste!  :D :D  Ik heb er echt van zitten genieten.

Ik wist niet dat Aloë Vera goed was voor de valkjes. Ik zal eens kijken of dat ze bij de Tuinen dat spul hebben. Het spul in die fles is dat een soort shampoo? Gebruik je dat spul vaak? Hoe vaak besproei jij trouwens jouw valkjes?

Groetjes,
Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky