5 juli 2025, 20:09:25

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Peggy,

Nikkie vliegt zomaar niet weg hoor ;) :) Dan kent ie mij nog niet :o :o :o

Hoi Romy,

Dank je wel. Het gaat heel goed met Yona en Yeva. super gewoon. Dat blijven zitten komt denk ik doordat er een bakje op de weegschaal staat dan hebben ze wat houvast.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Wat leuk dat jij je valkjes zo kan wegen. Dat hoef ik hier echt niet te doen hoor dan bijten ze mijn vingers eraf. Haha, nee hoor, ze zijn erg lief hoor. Leuke foto's weer!

Mara

ManjaV

Hoi Anja,

Wat zijn die foto's waarop de valkjes worden gewogen enig. Vooral Yahoo die zijn gewicht in de gaten houdt, super gewoon. ;D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja

Hoi Mara,

Ik heb dat eigenlijk van het begin af aan zo gedaan. Yona en Yeva had ik nu voor het eerst gewogen en ook dat gaat goed. Ze moeten er natuurlijk wel zin in hebbeb hoor anders lukt het hier ook niet.

Hoi Manja,

Yahoo kijkt meestal zo als we hem wegen. Dus ik denk dat hij idd zijn gewicht in de gaten houdt.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik heb het nooit gedaan omdat ze ook nooit echt tam geworden zijn, en buiten heeft het geen zin, anders moet ik ze ook met het net gaan vangen en zo. En dat vind ik niet nodig....

Hoe is het vandaag met je?

Mara

Peggy

Onze lieve nikkie leert je vanzelf dan wel kennen ;D ;D ;D ;D

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Mara,

Dat zou ik dan ook niet doen. Veel te veel stress.
Het gaat goed vandaag hoor.

Hoi Peggy,

Als je Nikkie terug krijgt dan is ie net een duiveltje ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Peggy

Hoi Anja,  een duiveltje dus!  Ik ben benieuwd ;D ;D
en ja die veertjes eruit trekken bij Belle;dat ga ik gewoon zelf doen,  dat moet ik toch kunnen! 8) 8)  Krijgt ie wel een extra kusje van me...hopelijk vergeet ie het snel weer ;D....de veertjes eruit trekken,bedoel ik dan hè! ;)
Ik ga nu echt naar bed,  ben zo moe,  heb alweer hard gewerkt maar mocht gelukkig op tijd naar huis van mijn lieve collega ;)
Groetekes Peggy
Fijn weekend nog Anja

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Wilma1

'k ben te vroeg voor foto's  ::) maar in verbeelding zie ik ze ook  :P

Trouwens bij Piet op zaal ligt een jonge dame, die identiek aan jou een TIA heeft geahd vorige week...ook zij "klaagt" nu over woorden zoeken...ze zat met vriendinnen op haar balkon en plots zakte ze onderuit, zei ze

Haar vriendinnen schrokken zich rot en hebben 112 gebeld. Ze was weken ervoor al bij haar HA geweest vanwege vreslijke hoofdpijnen, maar moets maar een paracetamolletje nemen, was vast stress....je ziet wat er van komt  ::)

Ook zij is snel opgeknapt, kan zich alles herinneren....maar een vreemde ervaring, zegt ze....te willen praten en het je mond niet uit kunnen krijgen en dan jezelf geheel iets anders hoort zeggen  :o :o :o :o wat je helemaaaal niet bedoelt, dus warrig overkomt naar anderen die er niets van snappen. ze zei...ik werd even helemaal paniekerig!!!  :-\

Ze mag van de stroke af en ligt nu op zaal bij de mannen....daar wordt ze vast beter  :P :P :P :P :P
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Goedemorgen,
Ook ik ben te vroeg voor de douche foto's, maar ik kom straks gewoon weer terug ;D
Alles goed bij jou Anja?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Wilma

Op die zaal wordt ze vast en zeker beter!  ;D

Hoi Anja

Ik zie dat ik ook te vroeg ben. Dan heb ik in elk geval iets om naar uit te kijken morgen, want ik denk niet dat ik vandaag nog online kan komen omdat we zo meteen bezoek krijgen. Ik wens je dan een hele fijne zondag!!

mara

Anja

Hoi Wilma,

Nu je dat zo beschrijft en ik aan het terug denken ga heb ik van te voren ook erg veel last van hoofdpijn gehad.
Ik ben erg laat met de foto's maar beter laat dan niet.
Druk druk druk druk

Hoi Anke en Mara,

Ook allebei te vroeg of ik ben te laat ::) ::) ::)
Normaal staan de foto's er al op maar ik heb het druk gehad vandaag dus................................. hier komen de foto's

Hieronder 1 voor 1 op mijn hand en dan onder de sproeier.

Yeni

Yiba

Yunah

Yeva

Yella

Yona

Yara

Yahoo

Yobi

Yeuntje

Yelo

Eerst 6 valkjes bij mama

en toen..........................................

Alle 11 bij mama :D :D :D :-* :-* :-* :-*

Groetjes Anja

Anja

Wat we nu zojuist weer meemaken.......niet normaal meer.
De valkjes zaten allemaal al rustig op stok. Nou zitten wij de serie Heroes te kijken en daar is een vrouw bezig zich uit te kleden.
Een herrie in de kooi en ze zaten allemaal tegen de tralies aan en keken richting tv :P :P :P :P :P
Nou ja zeg.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Anja,

Wat komen die druppels toch mooi op!
Zeker bij de geparelde valkjes  ;D ;D !
En alle elf bij jou, gezellig hoor!
Fijn dat ze met zijn allen mee tv kijken, maar kijk je een beetje uit wat je opzet  ;D ;D.

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

:o :o :o :P

Gaaf die foto´s waar ze alle 11 bij je zitten, heel lief.  :-*

En Fijn Yobi weer helemaal mooi volgegroeid, Eros is nog steeds kaal, elk nieuw pennetje wordt afgeknabbeld, ze wipwappen ook nog steeds dagelijks.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.