25 juni 2025, 04:21:07

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Peggy

Das wel heel schattig Anja.
Ik heb je trouwens zojuist gemaild ;) ;) ;D ;D
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Peggy,

Ik heb je geantwoord ;) ;D ;D
Ja dat is echt lief hoe ze dan doet. Ze blijft dan echt bij me zitten maar aaien wil ze absoluut niet. Nou dan niet hoor :( :( Graag of niet ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Bello

Zooooooooooooo  verwen je valkjes maar met spinazie en perzik yoghurt (dat heb ik trouwens hier nog niet uitgeprobeert of ze yoghurt lusten.

Ach die sleutel kun je wel aan mij geven hoor, maar als je dan een keertje bij ons op visite komt dan stop ik deze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg ;D
Prima idee van je ;)

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Wilma1

Ik denk niet dat je blij bent als Ruby tussen de valkjes gaat zitten, met zijn grote snavel  :o ;D hij hapt graag in de straart van Coco en de valkjes waren ook "de klos" als ze even te dichtbij kwamen  ::) :P maar ze hebben allemaal hun staartje nog hoor  ;D

waar heb je de ander kooi nu staan, of is die leeg nu ???
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Sally

Hallo anja,

Hier was ik nog niet geweest denk ik eh... Mooie foto's heb je erop staan. Zeker die van onder de douche.
Hoe laat jij je valkjes eigenlijk douchen of baderen? Ik weet niet hoe ik het hier moet aanpakken met Kuifje...

Groetjes

Anja

Hoi Dorothé,

Yoghurt lusten ze hier niet allemaal maar degene die het lusten zijn er dol op.
Zal er eens over nadenken of ik de sleutel bij jullie achterlaat.

Hoi Wilma,

De andere kooi staat zolang in de schuur want ik heb die verkocht aan iemand. Zij gaan eerst op vakantie en na de vakantie komen ze de kooi halen.
Ruby.................beter van niet nee als hij in de staarten bijt.

Hoi Sally,

Mijn valkjes gaan mee onder de douche. Ik zet ze op mijn oude kooi en dan zet ik de sproeier aan op nevelstand. Heerlijk vinden ze het.
wat je ook kan doen is in een bord wat water doen om Kuifje te laten badderen. Als hij er bang van is zou je een blaadje sla erin kunnen leggen. Wat ook nog kan is Kuifje sproeien met de plantenspuit. Wel een zuivere plantenspuit waar geen spul voor planten of iets in heeft gezeten. Ik voeg altijd een druppeltje aloe vera toe aan de plantenspuit. Je zet de stand dan op nevel en sproeien maar.
Veel succes met het badderen.

Groetjes Anja

Anja

Hoi hoi,

Yona heeft net weer heerlijk meegegeten met de macaroni en als toetje dubbelvla.
Hier 2 foto's. Mijn wang zit helemaal onder want ze probeert mij ook te voeren ;D ;D ;D ;D de schat.

Snaveltje helemaal onder pudding ;D ;D ;D

groetjes Anja

Monky

Oh wat schattig  :-* :-* :-* :-*

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Anja

Wat een leuke foto zeg! Echt heel erg grappig om te zien hoe ze pudding eet. Haha, grappig hoor.

Mara

Inge88

Haha... zijn de anderen ook zo gek op mee-eten of zijn het maar enkele van je valkjes?

Peggy

Hai Anja,
Het moet niet gekker worden bij jullie ;D valkjes die pudding eten ;D ;)
Hele leuke foto's trouwens.
Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Anja,
fijn dat het zo goed gaat met je nieuwe aanwinsten.
Hi hi die van jou eten echt alles :o
Daar kunnen Jaco en Mijntje nog wat van leren :)
Veel plezier met je gast aan tafel ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Wat heb jij toch een stel lieverds !!  :-*
Samen douchen en samen eten,wat wil je als valk zijnde nog meer ??  ;D

En hoe gaat het met Anja zelf ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Monky,

Ze is zo lief echt waar.

Hoi Mara,

En lekker dat ze het vind.

Hoi Inge,

Zoals Yona mee eet doet er dat geen 1. Wel komen de andere iets halen en dat leg ik dan op de bank zodat ze het lekker kunnen oppeuzelen.

Hoi Peggy,

Yahoo en Yelo lusten ook pudding.

Hoi Anke,

Ja ze lusten een heleboel hoor. Maar alles met mate hè.

Hoi Yvon,

Samen slapen misschien ;D ;D ;D ;D

met Anja gaat het naar omstandigheden best wel goed. Niet meer duizelig, ik werk 2 halve dagen in de week. Ik ben vandaag met Ton naar Chantalleke gefietst. Woensdag moet ik op controle en dan stel ik al mijn vragen die ik nog heb.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Wat gezellig zeg, naar Chantalleke zeg. Ik denk dat als Chantal het goed vind, ik volgende week een keertje binnen wip.

GRoetjes

mara