25 juni 2025, 00:30:34

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

*Petra*

Hoi Anja,

Nou, een superkooi joh  :o !! Echt wel fijn voot 11 valkjes!!
Weer heel leuke namen gevonden!
Ik wens je een goede nachtrust en heel veel plezier morgen!!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Hé die kooi herken ik ;D ( messing van kleur toch ? )  ja die is zeker groot zat!  en ze hebben idd weer veel vd prijs afgedaan...toen wij er waren was ie nog 399 euro dus je hebt prima goedgehandeld!! 8)
Zo heeft je 11-tal in ieder geval meer dan genoeg ruimte.
Truste Anja ;)
Ben heel benieuwd morgen.  Vind het kei leuk voor je.
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Sanna

Hoi Anja,

Wouw, wat een kooi! :o. Nou, als ze daar geen ruimte genoeg in hebben... ;D

Groetjes, Sanna

Coco en Chantal

Hoi Anja

De 2 dames zijn bij mij gearriveerd ;D
Groetjes Chantal en de valkjes

*Petra*

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhh  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mico

Hoi hoi Anja,

Zowwwww das een mooie kooi  ;D ;D
Als ze daar niet genoeg ruimte in hebben dan zou het nergens meer in zijn  ;)
Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst en je hebt weer leuke namen uitgezocht....dat je ze nog allemaal uit elkaar kunt houden  8) :D ;)

Groetjes,
Miranda en Corine

Monky

Hi Anja,

Wat een heerlijk grote kooi voor je valkjes!!! Ze gaan daar een heerlijke tijd in tegemoed  :D

Wat leuk dat je voor Yeva & Yona gekozen hebt  :)
Dat vond ik de twee namen die uit het lijstje sprongen en het beste bij jou lijstje paste  :D Wat leuk dat jij dat ook vond  ;D

Je hebt weer leuke foto's gemaakt  :)
Ik ben wel heel benieuwd hoe de 2 nieuwe aanwinsten eruit zien  :)

We wachten dan nog maar even verder... in de tussentijd ga ik ook maar wat fotootjes plaatsen  :)

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi allemaal,

De kooi is idd behoorlijk groot en ruim. Ik pas er zelf nog wel in ;D ;D ;D

Nu heb ik een theedoek om de lamp heen geknoopt want daar kunnen ze bij als ze op de kooi zitten. De snoer van de lamp is ook niet meer veilig dus is Ton net (in de bloedhitte) naar de Gamma gefietst om een kabelgootje te halen. Ze hebben de nacht goed doorstaan (ik ook hoor ;)) en ze zitten nu lekker te knarsesnavelen.
Het was gister wel vechten om de voerbakken omdat ze de bodem van de kooi nog niet hebben ontdekt want daar staat ook voer.
en ja Peggy je herkent de goede kooi.

Chantal ze zijn al bij jou wow over pakweg 2 uurtjes zijn ze hier. Ben benieuwd.

Yvon,
Ik heb eeen sleutel maar of die wordt gebruikt ???

Ivy,

Ze hebben het super naar hun zin in de nieuwe kooi dus dat komt goed.

Monky,

Ik vond dat al meteen de mooiste namen en het makkelijkst uit te spreken en ze passen precies bij de andere namen.
Zo gauw ik foto's heb plaats ik die natuurlijk.

Mico,

Geen moeite mee hoor om ze uit elkaar te houden. Mss het nu wat moeilijker wordt want nu hebben we 2 cinnamon geparelde poppen.

Nu ga ik snel eten nog ff naar het winkelcentrum, snel dweilen en de was ophangen en dan komt Chantal.

Groetjes  Anja

Mara

HoI Anja

Wat een mooie kooi zeg! Echt heel erg mooi. Zou een laddertje geen optie kunnen zijn om de afstand van het deurtje naar de kooi te overbruggen?

Liefs

mara

Anja

Hoi Mara,

Daar heb ik ook aan gedacht maar die heb ik er al 2 ingezet. Ik denk dat het een kwestie van wennen is.

Nou de zusjes zijn gearriveerd en ik heb ze in de kooi erbij gezet. Eerst gingen ze als zussen naast elkaar zitten en keken eens alles af. Daarna kwam Yobi eens naar de 2 nieuwelingen kijken. op dit moment klauteren ze lekker door de kooi en let ik goed op dat ze het voer en water kunnen vinden.
Later maak ik wat foto's en zal ik deze ook plaatsen. Het gaat goed hoor met z'n alle bij elkaar.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Wat fijn dat het de zusjes goed bevalt!! En dat de 9 Y-tjes er zo goed op reageren.

Ik ben benieuwd naar de foto's.

Mara

p.s. ik heb net de valkjes en de rest buiten een beetje gesproeid, dat vonden ze heerlijk.

Peggy

Heel fijn om te horen Anja!!  heel veel plezier met je 11-tal. Ik kom volgende week wel effe gezellie kijken.
Geniet ervan meissie ;D
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Wow, gave kooi hoor!!  :D

Gefeliciteerd met je 2 nieuwe lievelingen.

Krijgen we nu snel foto´s van ze te zien??  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Mara,

Daar zullen ze van genoten hebben zo'n lekkere douche met dit weer.

Hoi Peggy,

Is goed hoor.

Hoi Caroline,

De foto's komen er aan. Snel genoeg?

Eerst foto's van Yeva.

Samen spelen met Yeuntje.

Maar dat vind Yahoo niet goed.

kom je ook hier boven spelen Yeva.

Waar ben ik nu weer terecht gekomen.

Waar is de kooi nou toch.

Nu dan Yona.

Even mijn veren poetsen.

Heb het idee dat Yona tammer is dan Yeva.

Nog wat andere Y-tjes.

Yahoo weet het niet meer. Als hij kon wreef hij zich in zijn oogjes. Hij weet even niet wie Yiba is volgens mij. Hij probeerde elke keer op Yeva te klimmen om te wipwappen. Zij liet duidelijk merken dat ze dit niet wilde.

Groetjes Anja

Mico

Hoi hoi Anja,

Wat een leuke foto's weer...en wat zijn ze mooiiiiiii jullie Yeva en Yona  ;D ;D :-* wat lief dat ze al gelijk aan het spelen gaan en dat Yona al fijn bij je kwam zitten. Heel veel plezier met al jullie lieverds.

Groetjes uit Asten