1 juli 2025, 12:28:12

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Anja,
Wat zie ik nou?? Twee dagen even wat minder lezen en er is een bloedbad bij de y tjes :(
Arme yeuntje.... Ik ben blij dat yeuntje inmiddels weer is opgeknapt :)

De foto's zijn weer prachtig!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Mara,

Beterschap gewenst vanuit hier. Ben met Yeuntje en Yahoo naar de DA geweest omdat zij gewond waren en echt alles onder bloed zat. Gelukkig viel het allemaal mee.

Hoi Inge,

Dank je wel. Ze hebben ook erg genoten hoor.

Hoi Petra,

Deze 5 fladderen niet omhoog anders zou ik dat nooit doen. Yella bijvoorbeeld die zou ik nooit buiten doen omdat ze met gekortwiekte vleugels nog een heel eind kan vliegen.

Hoi Yvon,

Ze hebben genoten hoor. Ook nog even door de tuin en het zand gescharreld.
Met Yeuntje gaat het heel goed hoor.

Hoi Dorothé,

Ze zitten niet allemaal buiten hoor. Deze fladderen alleen maar en maken geen hoogte. Zij zijn het buiten wel gewend want dat mogen ze vaker. De ander 4 kunnen wel behoorlijk vliegen maar daarom zaten die ook binnen.

Hoi Peggy,

Als ik daar bang voor zou zijn dan zou ik het niet doen. Ze zitten in een beschut hoekje en ze genieten ervan hoor. Ze zitten ook geen uren buiten hoor en ook niet elke dag. Zo af en toe.

Hoi Monky,

Daar ben ik me van bewust hoor. Vorig jaar toen we alleen nog Yunah en Yeni hadden zaten die altijd bij ons buiten. Ik heb ze ook niet allemaal buiten.
Met Yeuntje gaat het helemaal top gelukkig. Ze zit nu lekker te slapen.

Hoi Anke,

Ja dat was wel even schrikken maar alles is weer goed gelukkig.

Groetjes Anja

Inge88

Toch wel frapant toch, dat het ene valkje met gekortwiekte vleugels nog redelijk kan vliegen, terwijl de ander haast niet omhoog komt.

Riny

Hoy Anja
Gelukkig gaat het weer met al je valkjes helemaal toppie.
Je hebt voorlopig genoeg opwinding gehad door je eigen gezondheidsperikelen, dus dat kan je er echt niet bij hebben.
Groetjes Riny

Peggy

Hoi Peggy,

ik ga hier in Helmond naar de DA op Bijsterveld. Ze is altijd kei lief en erg deskundig vind ik.
Met Yeuntje gaat het stukken beter gelukkig.

Fijn dat je hebt genoten van mijn foto's.

Ik ben idd thuis omdat ik een TIA heb gehad.
Ik kan begrijpen dat je nog niet van alles op de hoogte bent hoor en als iets niet duidelijk is dan vraag je maar.

Hoi Anja, Oh die dierenarts die ken ik wel. Is inderdaad een lief ding ;) Is goed dat ik dat weet,  dan ga ik voortaan gewoon naar haar als er iets is met mijn valkjes. En wat lief van haar om er deze keer niets voor te rekenen.
Wat fijn dat Yeuntje ( toch? ) weer opgeknapt is.

Echt heel leuk hoor hoe je valkjes daarzo buiten zitten,heerlijk toch,  wat zullen ze genieten in zo'n grote frisse ruimte.
En ja als je weet dat ze niet wegfladderen dan zou ik dat ook doen.
Ziet er echt heel gezellig uit.

Das niet niks anja een Tia. Is dat allang geleden? Ondervindt je er nu nog hinder van?

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Ivy

Hoi Anja.
Mooie foto's buiten hoor! Dat is altijd lekkerder fotograferen dan binnen, het licht is gewoon ideaal, zeker als het mooi weer is... Ik zou het niet durven, maar je weet vast wat je doet :).

Als je zo tevreden ben met de dierenarts dan kan je zijn gegevens ook doorgeven naar Peter (info@valkparkiet.com) en die kan hem in de lijst van dierenartsen plaatsen. Zo wordt het lijstje weer een stukje groter en kunnen mensen makkelijker iets in de buurt zoeken...

Groetjes!
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anja

Hoi Inge,

Dat is waar. Hoe het komt dat weet ik niet.

Hoi Riny,

Het gaat nu weer helemaal goed met Yeuntje. Die stress kan ik er idd niet bij hebben. Dat heeft ook zijn uitwerking gehad.

Hoi Peggy,

Kijk maar eens in het begin van mijn boekje toen Yeni heel ziek was. Dankzij haar is Yeni er weer bovenop gekomen.

Helemaal goed hoor Yeuntje is helemaal opgeknapt.

De TIA heb ik gehad op 1 mei 2007 en ik heb er idd nog hinder van. Duizelig en moe, woorden die ik kwijt ben en mijn rechterarm is verminderd in kracht. Komt allemaal goed daar gaan we van uit.

Hoi Ivy,

Ik weet wat ik doe en ze mogen ook niet altijd buiten hoor. Eens af en toe en daar kun je mooiere foto´s maken dan binnen.

Ik zal dat eens door gaan mailen ja. Dank je voor de tip.

Hoi allemaal ik heb nog wat foto´s gemaakt.

Groetjes Anja

Anke

Het ziet er gezellig uit op die foto's.
Tis net een oerwoud met dat grasplantje, en zie ze eens smullen, schattig hoor ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Valkjes tussen het groen,doen het ook altijd goed op de foto's.  ;D
Sommige rekken en strekken zich zover uit om erbij te kunnen komen.
Zoals op deze foto

;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Anke,

Het is kattengras en ze te koop in de dierenwinkel. Ze zijn er dol op en halen zeer rare capriolen uit om er bij te kunnen.

Hoi Yvon,

Nou net was er een mooier moment maar ik had de camera niet bij de hand. Zul je altijd zien. Yahoo zat op de spiraal en liep zo via de spiraal naar beneden. Toen ging hij met zijn snavel aan het spiraal hangen om te zien of hij zo in het kattengras kon springen. en ja hoor het is hem gelukt.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Weer hele mooie foto's zeg! Echt heel erg mooi. Gelukkig dat alles weer goed is gekomen. Die stress kun je echt niet gebruiken.

Liefs

Mara

Anja

Hoi Mara,

Dank je wel. En gelukkig is het goed afgelopen ja.

Heb net een filmpje gemaakt van Yelo die speelt met Doggy.

http://www.youtube.com/watch?v=OwJ6ttXGcZE

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Anja,

Nou, dat gaat goed met Yelo en Doggie !!
Leuk om te zien hoor!!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Inge88

Grappig dat filmpje... dat ze het zo van elkaar toelaten.  :D

Anja

Hoi Petra en Inge,

Gelukkig wel hoor. We zitten er natuurlijk wel constant bij en we laten ze niet alleen want je weet het maar nooit.
Doggy wil dan ook met de andere valkjes spelen maar die zijn er niet zo van gediend en dat weet ze nu ook wel.

Badderfoto's van vanmorgen. Volgende week ga ik ook proberen om Youp de kanarie mee te nemen als we gaan douchen.

Ook Yella blijkt dus een wond te hebben en dat hebben we niet gezien tot we vanochtend gingen douchen.

Nou moet ik nog lang Sonja Bakkeren om daar door te passen ;D ;D ;D

Hihihi hier zien ze me niet.

Ze hebben me toch gezien >:( >:(

Ja hoor daar gaat mijn make-up weer. Uren werk voor niks.

Niet bang zijn hoor Yelo.

Kom maar ik hou je wel vast. Yeuntje houdt zich ook vast.

Yahoo ging echt helemaal los.

Dank je wel dat je me vast hebt gehouden.

Hahahah die Yara heeft een druppel aan haar snavel hangen, kijk maar.

ohhhhhh wat heerlijk zeg.

Waar is je druppel gebleven ;D ;D

Psst hebben jullie dat ook gezien. Yelo is volgens mij geen vogel want het is net of zij haren heeft ipv veren. Kijk maar eens.

Ik heb wel veren hoor

Black&White  ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja