25 juni 2025, 20:49:33

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Bello

Hoi Anja,

heee elfelfje is weg??

Meid ben blij dat je weer lekker naar buiten kunt gaan, ook al is het nar het winkelcentrum, je moet ergens beginnen.

Heb je al iets van je collega's of baas gehoord?

Wat is Yelo een plaatje, hihihi dan worden we weer familie via Yelo en ?

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anke

12 mei 2007, 17:21:12 #1726 Last Edit: 12 mei 2007, 18:19:59 by til
Hoi Anja,
Ik kwam op zo'n filmjes site (utube of zo..) ook een filmpje van Yunah tegen.
Wat kan die mooi fluiten zeg ;D
Ik heb ze allemaal eens gekeken en ook die van de tour de france vond  ik erg grappig :)
Jaco vond het gefluit van Yunah ook heel mooi, hij begon meteen gezellig terug te fluiten  ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Petra,

Lief is ze zeker en we kijken er al naar uit hoor.

Hoi Romy,

Ongeduldig ben ik niet hoor :o :o ;D ;D
En ze is idd echt zo lief als dat ze er uit ziet.

Hoi Dorothé,

Ik heb bloemen en kaarten gekregen van mijn collega's en mijn baas is in het ziekenhuis geweest en heeft elke dag contact gehad met Ton. Ik heb hem woensdag zelf gebeld om te laten horen dat ik thuis ben. ik moest het van hem rustig aan doen en ik mocht pas komen werken als ik dat zwart op wit had staan van de desbetreffende arts. Verder mailen en bellen mijn collega's ook en dinsdagavond komen er al 2 op visite.

Yelo is echt een schatje en dat wordt jou ............ ook hoor.
Gefeliciteerd nog hoor. Weet je de naam al of hou je ons wederom in spanning.

Hoi Anke,

Dank je wel voor je compliment. Yunah is een ster in fluiten hoor en Yahoo kan er ook wat van.
Leuk dat Jaco gelijk reageert zeg.

Groetjes Anja

Anke

oeps ik had een schrijffoutje zie ik. Het is yunaH :P
Ik heb het meteen veranderd ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Kan gebeuren hoor  ;D ;D :o :o ;D ;D

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Het 3e valkje is nog niet geboren, gemaakt enz....

Dus over de naam kunnen we nog ff denken :D

Fijn dat je baas en collega's interesse tonen in je ziek zijn.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

13 mei 2007, 10:44:11 #1731 Last Edit: 13 mei 2007, 12:41:10 by Mara
HoI Anja

Wel fijn dat je baas zoveel interesse heeft. En ook dat je collega's zo op bezoek willen komen. Erg aardig.

Hoe is het nu verder met je en de 9 Y-tjes, binnenkort 10?

Mara

p.s. Hoe is het nu met Ton en de kinderen, helemaal vergeten te vragen  :-[

Riny

Hoy Mara
Je moet wat ik nu ga zeggen,niet als kritiek op vatten, maar als een goede raad.
Als ik in je schoenen stond zou ik voorzichtiger zijn met dingen op het forum schrijven, over je baas.
Internet is vrij toegankelijk voor iedereen ,en voor je het weet staat het op Google.
Ook al gebruik je hier een Nickname, iedereen kan lezen over welke winkel het  gaat, en in welke vestiging.
En het zou wel eens tegen je gebruikt kunnen worden bij een eventuele volgende sollicitatie.
groetjes Riny

*Petra*

Hey anja,

Lekker genieten vandaag !!

F I J N E   M O E D E R D A G  ! ! !

Groetjes Petra  ;)

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Dorothé,

Dan heb je idd nog even de tijd om na te denken over een naam. Witmaskers vind ik heel mooi moet ik zeggen.

Hoi Mara,

Gaat naar omstandigheden goed met me. Heb ik dat even mooi verwoord. Gewoon rustig aan en dan kom je er ook. Ik merk wel dat ik heel bang ben geworden. Als ik iets voel dan denk ik gelijk o nee niet weer. Maar daar zullen we ook wel overheen gaan komen.
Verder zou ik (zoals Riny al aangeeft) wel opletten met wat je zegt over het werk. Ze hebben het idd zo gevonden op internet. Weet je al wanneer je je werk kan gaan hervatten of is er nog niets bekend?

Hoi Riny,

Daar heb je helemaal gelijk in hoor. Maar ja als je dingen kwijt wilt dan denk je daar natuurlijk niet over na. Fijn dat je het even aankaart.

Hoi Petra,

Voor jou ook

Groetjes Anja

Anja

Hoi Allemaal,

Na vanmorgen lekker verwent te zijn heb ik samen mat Ton en Lisa de Y-tjes in bad gedaan. Dat was weer genieten zowel voor hen als voor mij.

Deze is gister genomen toen we de kooi verschoond hebben. De arme Yobi toch.

Ik wil eerst hoor je dat?

Yobi heb ik een beetje geholpen met wassen om de uierzalf er een beetje uit te krijgen.

Yiba heeft een schommel gevonden. daar komt ook nog een filmpje van.

Alle 8 bij de mama

Yuck Fou sorry ik kon het niet laten. Het is ook net of hij zijn middelteenvinger opsteekt.

Hier het filmpje van de valkjes die na het douchen nog even gingen schommelen

http://www.youtube.com/watch?v=ervRUCN7Jno

Groetjes Anja

Wilma1

Hoi lieve Anja,

Voor jou zal deze moederdag HEEL speciaal zijn....
Samen met Ton en de kinderen, wordt dit vast heel fijn....

Geniet van elk moment van de dag....
Met een mooie warme glimlach....

Er zijn zovelen die om je geven....
Dit te weten, is het mooiste in dit leven....

En geeft moederdag een extra tint....
Want groot of klein, je blijft een kind....

Die ook een moeder had of heeft....
en om jou... en jij om haar... geeft....

JIJ het gevoel van mama zijn herkent.....
En blij dat je OOK mamma bent....

EN VANDAAG LEKKER WORDT VERWEND!!!!

Liefs Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi RIny

Ik vat het ook niet als kritiek op hoor. Helemaal niet. Ik vind het fijn dat je meedenkt.

Hoi Anja

Mooie foto's weer, zoals gewoonlijk. Echt heel erg leuk hoor. En nee, er is nog niets bekend. Er wordt een beetje er om heen gedraaid dus ik ga er van uit dat ik niet meer terug hoef te gaan, maar we zien het wel. Hoop binnen nu en twee weken weer aan de slag te gaan, het thuis zitten hangt me de nek uit. Maar ben wel ondertussen aan het rondkijken voor eventueel ander werk. Ik moet mezelf toch een beetje indenken denk ik dan.

En ik snap wat je bedoeld maar ik denk dat het wel slijt in de loop van de tijd, althans, dat hoop ik.

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Wilma,

Wat lief ohhhhhhhhhhhh heb er geen woorden voor zeg. wel tranen in mijn ogen. Super hoor.

Hoi Mara,

Dank je wel voor het compliment en ik zal voor je duimen dat je gewoon weer aan het werk kunt.

Groetjes Anja

Wilma1

Je verdiend dit wel!!!!  :-*

MAAR het filmpje lijkt  op een dagje pretpark  ;D ;D ;D.....dure entree  :o :o :o .... 25 GULDEN betaald, zie ik op de vloer....per valkje ???  ;D ;D ;D

Ze hebben wel plezier  :D :D :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3