25 juni 2025, 17:07:53

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Wilma1

maak er een rustige avond van en geniet van elk moment met elkaar

Liefs Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Anja

Voor jou, zodat je lekker kunt relaxen.

Mara

p.s. Ton, moet de ketting opgestuurd worden?

Bello

Jippie,

"Onze" Anja is weer thuis!!! ;D ;D ;D

Doe je wel rustig aan meid?

Laat je maar lekker door je mannetje verwennen,

enneh denk erom: doe alles op zijn tijd en zeker niet kwaad worden op je zelf door wat je gekregen heb.

Heeeeel veeeeel groetjes van

Ivo en Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Ton

Mara,

Wacht maar even met die ketting. Anja moet het heel rustig aan doen, en ik denk ook wel dat ze dat gaat doen, maar als dat niet zo is.....

;D ;D ;D

Anja

Hallo Allemaal,

ik ben weer terug gelukkig. Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en alle kaarten en beterschapswensen. Heb meerdere malen een traantje weg moeten pinken. Ik vind het zo lief van jullie allemaal dat jullie zo mee leven.
Ik ben nog wel duizelig omdat ik nog bloed verlies. De gynacoloog (verkeerd geschreven volgens mij) heeft een spiraaltje geplaatst. Dit spiraaltje scheidt een hormoon af en dit gaat op den duur de bloedingen bij een menstruatie tegen.
Verder waren tot nu toe alle uitslagen goed. Over 6 weken moet ik op controle komen en op 27 en 28 juni naar de cardioloog voor een echo en een 24 uurs halter.
Nou ik ga nog wat lezen in het peelneutje en dan naar bedje want ik ben kei moe.

Groetjes Anja

Anke

Geniet van het weer thuis zijn tussen je familie en natuurlijk al je valkjes ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hoi Anja

Proficiat dat je terug thuis bent! Ik ben echt supergelukkig in jullie plaats denk ik!
Dat is gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed nieuws!

Doe het zeker rustig aan, zodat je lichaam optimaal de kans krijgt om terug te herstellen, dat is gewoon heel erg belangrijk. Je hebt maar 1 lichaam gekregen, dus verzorg het goed hoor!

Heel veel groetjes
Romy

Saar

Caroline

Hè, war een heerlijk nieuws!!

Weer lekker thuis.

Doe je wel lekker rustig aan, Anja??

Goed naar je lichaam luisteren hoor.

En tuurlijk genieten van alle mensjes en dieren om je heen die je allemaal hebt moeten missen.  :)

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Anja
Fijn dat je weer thuis bent, daar is het toch het allerbeste.
Goede raadgevingen heb je al genoeg gehad.
Ik zou zeggen verwen je valkjes te pletter en geniet van Doggy & Pukkie ,maar bovenalles van je gezin.
Groetjes Riny

Anja

Hoi allemaal,

Dank je wel voor al jullie wijze raden. Maar ik doe het echt rustig aan hoor. Ik heb toch wel een opdonder gehad. De doggys waren door het dolle heen en de valkjes hadden een voor een de kuiven recht overeind staan toen ik begon te praten. Yunah begon meteen terug te brabbelen en toen kwam de rest ook. Yobi is nog meer geplukt en ze ziet er niet uit. Nu zitten ze allemaal te roepen of ze willen zeggen hallo hallo hoe is het. Zo lief en wat heb ik ze gemist.
Zelfs Youp zette zijn zielige fluitje op. Heb ze net maar even verwend met een heerlijke appel.

Groetjes Anja

Gerda

Hoi Anja,

Fijn dat je weer thuis bent. Ik heb al een lekkere stoel voor je neergezet in het Peelneutje.

Heerlijk als je weer thuis bent en de beestjes weer ziet! EN zij jou! Geniet maar lekker even van elkaar!

We hebben je erg gemist zoals je gemerkt hebt! En ik miste je als vaste wandelaar door mijn achtertuin ;)

Doe rustig aan, liefs, Gerda

ManjaV

Hoi Anja,

Van harte welkom thuis! Wat zal jij blij zijn dat je weer in je vertrouwde omgeving bent.
Geweldig om weer lekker thuis te zijn. Je valkjes hadden je zeker gemist. Doe rustig aan, zou ik zeggen, maar zo te lezen, doe je dit al.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Hoi hoi

Wat fijn dat je er weer bent,hierbij zend ik je een

Doe je het wel rustig aan en laat je maar lekker verwennen.
De rest komt later weer.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Petra*

Hoi Anja !!

Beetje laat maar:

W E L K O M   T H U I S ! ! !

Super dat je weer thuis bent!
Nu maar rustig aan herstellen en genieten van het "gewoon" thuis zijn!

Groetjes Petra x

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !