24 juni 2025, 20:54:28

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Ton

Gelukkig dat Anja al aan de beterende hand is. Gelukkig maar. We horen het dan wel hoe het met Anja is en hoe het verder gaat.

Heel veel sterkte evengoed nog de komende dagen!

Mara

Caroline

Hoi Ton.

Fijn dat het al weer een stuk beter met Anja gaat. En hopelijk is ze snel weer helemaal de ouwe en vinden ze verder geen andere enge dingen.

Heel veel beterschap, Anja.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Ton,
Gelukkig gaat het weer beter met Anja :)
Met een beetje mazzel zal het "kwijtraken van woorden"ook weer overgaan.
Veel sterkte allebei en voor Anja veel beterschap!

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hoi Ton

Ik ben erg blij dat je dit zo snel aan het forum laat weten. Al de hele avond ben ik op jullie aan het denken en aan het hopen dat alles weer goed komt.

Dit is erg goed nieuws en ik hoop de komende dagen nog meer zo'n nieuws te mogen horen.

Ik ben echt zo gelukkig dat er beterschap in zicht is!! Toch wens ik jullie nog erg veel sterkte toe in deze moeilijke periode!

Groetjes
Romy

PS : Het lijkt alsof Flupke iets aanvoelt. Ze is zoooo rustig, niet normaal. Misschien voelt ze het onbewust dat ik met iets bezig ben. Als ze het kon, dan gaf ze je zeker een kroeltje, Anja!

Wilma1

Hoi Ton,
Blij dit te lezen...jullie waren er snel bij gelukkig. Met verdere onderzoeken zullen de e.v. behandelingen besproken kunnen worden en weten jullie waar jullie aan toen zijn........maar wel schrikken hoor   ::) :o

Is ze nog te "mannen"  ;D met haar ongeduldige karaktertje  ::)

Wat een boekwerk heb je om mee te nemen naar Anja toe, ze heeft er genoeg leeswerk aan  ;D
:D ;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Bello

Hoi Ton en Anja,

Nou dat is al heel veel positief nieuws zeg!!!
En Anja je kwebbelt zo graag ;D

We denken veel aan je en aan je gezinnetje!!

Hoe zijn Lisa en Jeroen eronder?

Ik weet zeker dat het je heeeel veeeeeel doet dat je deze berichtjes van de site te lezen krijgt.

Hier heb je immers je "beste vriendinnen" in goede en slechte tijden en die zijn tegenwoordig zeldzaam.
Maar dat zul je wel merken aan de kaartjes die je gaat krijgen.

Veel groetjes  van Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Gerda

Hoi Ton,

Fijn dat het beter gaat met Anja.
Het onderzoek dat ze gaan doen is waarschijnlijk een echo carotiden. Dat is een echo van de halsslagaders. Het kan zijn dat die dichtgeslibt zijn en dan van de wand een stolsel heeft los gelaten. Dit gaat dan met de bloedstroom mee en de vaten richting de hersenen worden steeds smaller en smaller, waardoor het stolsel blijft steken.

Ik heb zelf jaren als zorgcoordinator op een stroke-unit gewerkt (daar liggen mensen die een beroerte hebben gehad voor een week) en vaak als het een klein stolsel is, dan werkt de ascal afdoende. Dit moet Anja dan wel haar hele leven blijven slikken.
Maar dat is een kleine opoffering voor het voorkomen van een TIA of CVA.

Voor Anja, doe lekker rustig aan, want ook al zijn misschien de verschijnselen weg, het heeft heel veel energie gekost. En het kan zijn dat (vooral de eerste tijd) de normale dingen in het leven erg vermoeiend zijn.

Voor iedereen die belangstelling heeft, hier een site over beroertes. Ik heb samen met twee collega's de site opgezet. Zij onderhouden deze site met z'n tweetjes op dit moment.
http://www.beroerte-info.nl/module/page/p=home

Anja en Ton, liefs en sterkte!!
Gerda

*Petra*

Hoi Ton, hoi Anja,

Wat geweldig voor jullie dat het al veel beter gaat!
Dat is even goed nieuws, na de grootste schrik!
Ik wil ook Lisa en Jeroen veel sterkte wensen,
want het zal voor de kids ook schrikken geweest zijn!
Een moeder heb je maar één, en daar moet het goed mee gaan!
Heel veel beterschap,

Liefs Petra  :-*   

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Coco en Chantal

2 mei 2007, 22:55:33 #1613 Last Edit: 2 mei 2007, 22:57:33 by Coco en Chantal
Hallo Ton en Anja

Wat fijn te lezen dat je goed vooruit gaat.

Onze Anja in het ziekenhuis dat kan toch niet.

Meissie heel veel beterschap , snel opknappen hoor. :-*

Een beetje aandacht
en een lieve groet
dat doet je
vast en zeker goed.
Beterschap! 

Heel veel liefs, Richard, Chantal en Lincey
Groetjes Chantal en de valkjes

*Yvon

Hoi hoi

Beetje late reaktie van mij,kom nu net pas lezen om bij te lezen.
Ik wist niet wat ik las zeg.
Dat was schrikken.  :o
Gelukkig gaat het weer wat beter met Anja.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Beste Anja en Ton,

Wat ontzettend goed nieuws dat het weer wat beter gaat.
Wachten op uitslagen is nooit mijn sterkste kant geweest  :P Ik hoop dat het jullie iets beter vergaat... we hebben eigenlijk geen keus hè?  ::) :P ;D

Ik hoop dat je weer gauw thuis bent voor de rest van het herstel en dat de onderzoeken geen extreme dingen laten zien.

Hang in there...

Groetjes,
Monky

Ton

Ze krijgt idd Ascal als medicatie. Ze heeft er ook nog een ander medicijn bij gehad, maar daar zijn ze mee gestopt omdat Anja daar enorme hoofdpijn van kreeg

Anja is een beetje een ongeduldig typje (zwak uitgedrukt). Wilde gisteren al naar huis en dan maandag weer gaan werken....
(Need I say more)

Lisa is er erg van geschrokken, maar is daar nu wel overheen. Jeroen zei alleen maar "oh", en vroeg net wanneer "ons mam weer naar huis komt". Heerlijk nuchter.

Ik zelf ben er ook toch wel van ondersteboven geweest, vooral omdat ze in het begin bijna niet kon praten. Maar gelukkig gaat het nu stukken beter. Heb Anja net nog even aan de telefoon gehad, en ze klonk weer beter dan gisteren. Ook mag ze weer alleen naar de wc en mag ze voorzichtig op en neer wandelen op de gang.

Zal allle laatste berichtjes weer op papier zetten, neem ik het vanmiddag weer mee. Laat straks weer een berichtje achter.....

Valerie

He Anja,

Wat fijn dat het stukken beter gaat!! :)
Maareh, doe je wel rustig aan? Maandag ga jij nog niet werken, hoor! Kom eerst maar eens even volledig tot rust. Het is niet niks wat je hebt gehad en meteen weer volle bak aan het werk is niet goed, hoor.
Doe maar lekker rustig aan, hoe moeilijk dat ook is.

Heel veel liefs,

Valerie  :-*

Wilma1

Geweldig dat je weer met haar kan praten door de telefoon  :D het mooiste wat je op dit moment kunt overkomen.

Heel blij ben ik dat ze snel omhoog krabbelt, maar ja ZO is Anja  ::) :P die vecht in haar hele lijf, om er zelf weer "grip" op te hebben......dat bewijst ze nu wel!!!

De reaktie van Jeroen, zal schrik en ongeloof geweest zijn  :o dat zoiets ergs niet zijn mam kan overkomen......by the way, ik dacht dat jullie alleen Lisa hadden  ::) excuus dat ik hem heb "overgeslagen", maar ook voor Jeroen sterkte natuurlijk  ;)

Geef Anja een dikke ZAANSE knuffel....volgens mij heeft ze inmiddels platte wangen van  alle knuffels van hier  :P en kan ze straks nog naar de plastisch chirurg, om dit op te laten vullen  ;D

:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ton

Hoi Wilma,

Is net erg dat je Jeroen vergeet. Jeroen heeft het niet zo op valkparkietjes. Vindt ie allemaal maar niets. Zal met de leeftijd te maken hebben  (18). Verder is ie een prima vent hoor. Ben alleen bang dat ie (net als ik) een binnenvetter is....

Ton