23 mei 2024, 20:58:50

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi hoi,

Wij hebben net de valkjes gedoucht op een andere manier dan ze zijn gewend. ik heb van mijn reserve kooi het bovenstuk gepakt en in de douche gezet en daar heb ik ze allemaal opgezet.
Zie hier het resultaat.


Even wennen natuurlijk.








Yella


Yobi


Yahoo


Yeuntje wil niet nat worden. Ze is de enige die nat worden niet fijn vind.


Yella is het tegenovergestelde. Zij ziet de sproeier en is daar niet meer weg te slaan.








En ik wil niet nat worden.


Yara ging in de kooi zitten.








Kusje
























Heel mijn make-up doorgelopen  ;D ;D









En tot slot nog een filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=sTkb3zrQ5Bo

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Leuke foto's echt wel. En die foto met "al mijn make up doorgelopen" die is zo superleuk.

En het filmpje, is zo leuk om te zien.

Dank je wel!

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Zeker weer hele leuke foto's.
Je filmpje was ook leuk om tezien.
Afdrogen zijn ze  niet allemaal zo gecharmeerd van,maar ze laten het wel toe.
Heel leuk om te zien hoe je het allemaal doet zo onder en bij de douche.  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Bello

Meid wat een heerlijke foto's.

Filmpje kijk ik morgen!!

groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Wilma1

 ;D ;D ;D het filmpje, met afdrogen lijkt meer op ....10 kleine negertjes en toen waren er nog  ..........   vooral het laatste deeltje, schreeuwen en elkaar pikken om een plekje op jouw rug  ::) :P ;D
:D Wilma

nog maar 5!!! nachiessssssssssssssssssss.....  :D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Petra*

Wat is een Yiba toch ook een schatteke!!
En een superleuk fimpje, gezellig hoor!!
En wel slim, zon'n kooi in de douche, dan hebben ze toch een mooi plekje allemaal!

Groetjes petra  :D 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Ivy

Hoi!
Wat een lief filmpje. 5 valkjes op je rug, haha, dat zou hier ook niet zo goed gaan. Valt nog mee dat er maar 2 vechten ;D

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Little Cockatoo

Ow dat filmpje.
Echt super. Ik kan niet meer wachten tot ik mijn valkjes weer een douche kan geven. (Zijn namelijk de douche aan het verbouwen).

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Anja

Hoi Mara,

Dank je wel. Dat was de eerste zin die in me op kwam toen ik die foto van Yiba zag.

Hoi Yvon,

Normaal droog ik er ook maar 2 af nl Yella en Yobi. Ik dacht ik zal ze eens allemaal afdrogen. Ze lieten dit idd heel goed toe.

Hoi Dorothé,

Dank je wel. Kijk het filmpje maar op je gemak hoor.

Hoi Wilma,

Klopt. maar uiteindelijk is dat ook weer goed gekomen. Veel gekrijs maar geen gevecht.
Het zijn er nog maar 4 hoor.

Hoi Petra,

Ja ik dacht dan kunnen ze zelf gaan zitten waar ze willen en hoef ik ze niet 1 voor 1 op mijn hand te zetten. Heb het idee dat ze dit leuker vinden.

Hoi Ivana,

Nou normaal vechten er ook meer maar deze keer hadden we geluk. Ik had van te voren gezegd niet vecjhten want jullie komen op de film  ;D ;D ;D ;D

Hoi Hanneke,

Ooooo hoelang duurt het nog voor je douche klaar is? Ik hoop voor je heel snel zodat ook jij met je valkjes kan genieten van een douche.

Groetjes Anja

Inge88

Leuk filmpje! Hihi, wat een ruziemakers zeg... !

Anja

Hoi Inge,

Dat doen ze anders nooit  ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Bello

Anja,

Niet ziek worden je weet wel waarom anders gaat het niet door :'( :'(

Vind het wel spannend hoor.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Romy

Hoi Anja

Wat een slim idee om het bovenste deel van een kooi in de douche te zetten! Zo kunnen ze op hun gemakje zitten genieten van de sproeibeurt!!
Ik heb erg genoten van al de foto's én het filmpje, maar voornamelijk van Yara, ze blijft m'n favorietje :) Wel een gekke meid omdat ze in de kooi kroop :)

Groetjes
Romy

caro

Hoi Anja,

Wat een schitterende foto´s . Ik heb er van zitten genieten, ook van je filmpje.
Leuk.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Wilma1

AAAAAAAAAAAANJAAAAAAAAAAAAAAAAA NOG MAAR 2 NACHIES

En dan schijnt de zon, want IK (dus JIJ OOK) heb nog weinig slecht weer gehad op mij verjaardag!!!!!
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3