Peter
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Doel van dit onderwerp: Een mooie duidelijke lijst opstellen voor kwekers onder elkaar wie met welke mutatie kweekt.
Voorwaarden: - Je plaatst maar 1 keer een bericht in dit topic. - Je vermeldt duidelijk om welke mutanten het gaat. - Een kleine beetje reclame mag, zoals de naam van je kwekerij, maar niette veel. Per situatie zal de admin of global moderator bepalen of het wel of niet mag.
Groeten, Peter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rianne
Beheer valkje
Valkparkiet

Geslacht: 

Forum Junkie!
|
Regelmatig hebben wij jonge valkparkieten in diverse mutaties. De valkjes worden geringd en op verzoek tam gemaakt, doordat zij elke dag aandacht krijgen. Ook kunt u de ontwikkelingen volgen via het dagboek van onze kwekerij. Bij aankoop krijgt u (indien nog aanwezig) het eitje mee, de gemaakte foto's en filmpjes op cd en een 'geboorte certificaat' met hierop alle gegevens van het valkje.
Mutaties:
- wildkleur - cinnamon - lutino - bont - cinnamon bont - diverse geelwang mutaties - pale fallow - witmasker - witmasker pale fallow - witmasker cinnamon - witmasker bont cinnamon - albino
Deze mutaties zijn er ook in opaline. Diverse splits, neem hiervoor concact met ons op. info@hobbykwekerijsephora.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Coco en Chantal
Valkparkiet

Geslacht: 

www.valkparkiet.info
|
''VALKPARKIETEN KWEKERIJ COCO''
Hallo.
Ik kweek met de volgende mutaties:
* Wildkleur * Lutino * Bont * Bont gepareld * Bont cinnamon gepareld * gepareld * Cinnamon gepareld * Witmasker Cinnamon * Witmasker * Witmasker cinnamon
De babyvalkjes worden in huis geboren en worden met veel liefde en geduld handtam gemaakt
Bij eventuele vragen kunt u mij altijd mailen. chantal@valkparkietenkwekerijcoco.nl Helmond
Groetjes Chantal
www.valkparkietenkwekerijcoco.nl
|
|
|
|
|
|
Groetjes Chantal en de valkjes
|
|
|
|
|
Tjerk
Valkparkiet

Geslacht: 

|
`t Valkenhuus  Wij kweken in 2009 met de volgende koppels.
Dizzle: Witmasker Cinnamon Opaline split Bont Yellow: Wildkleur Bont
Dusty: Cinnamon Getekend split Witmasker Diesel: Witmasker Bont
Fallow: Witmasker Bronze Fallow split Bont Kiära: Lutino Opaline Geelwang of Cinnamon Opaline Geelwang Bronze Fallow
Kian: Wildkleur split [X1 Lutino Opaline Geelwang] Anaiya: Lutino Opaline Geelwang
Sky: Wildkleur split Witmasker Bleekmasker [X1 Lutino] [X2 Opaline] Heaven: Lutino split Witmasker Bleekmasker
Suprise: Wildkleur split Witmasker [X1 Cinnamon Opaline] kans [X1 Geelwang] Roos: Wildkleur
Twister: Witmasker Dominant Pastel EF Diddle: Wildkleur Dominant Pastel EF split Witmasker Bleekmasker
De jonge valkjes kunnen op verzoek ook tam gemaakt worden. Mocht u vragen e.d. hebben kunt u mailen naar: t.valkenhuus@home.nl
Of de website 't Valkenhuus bezoeken.
Groeten Tjerk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Esther*
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Valkjes / Kipjes / Grasjes / Konijn / Boomer
|
Ik heb een hobbykwekerij in Flevoland. De valkjes verblijven buiten in een voliere. Op aanvraag maak ik ze handtam. Ze krijgen een vaste voetring. De valkjes krijgen inprincipe geen handopfok, tenzij de ouders niet meer kunnen/willen voeren.
Ik kweek oa. de volgende mutaties:
- Opaline Cinnamon - Opaline Cinnamon witmasker - Opaline bont/getekend - Bont witmasker - Bont cinnamon witmasker - Witmasker - Wildkleur - Opaline cinnamon geelwang - Bleekmasker varianten bont/lutino - Lutino geelwang
Je kunt ze zien op onderstaande site voor info kun je me mailen.
www.flevovalkenhof.eu esther@flevovalkenhof.eu
gr Esther
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nick01
Valkparkiet

Geslacht: 
|
ik zet de vogels er neer die ik heb want om er neer te zetten wat ik verwacht dat is nogal een lijst. update juli 2008.
palefallowwitmasker palefallowbont palefallowwitmaskerbontgepareld bronzefallowgepareld bronzefallow/geelwang bronzefallow wildkleur cinnamongepareld gepareld bont witmasker cinnamonbontwitmasker cinnamonbontgepareldwitmasker dominant pastel df
alles zit in de buitenvoliere en worden niet tam gemaakt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Quinten
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Ik kweek: bonte jongen, witmasker bonte witmaskers wildkleur gepareld witmasker gepareld .......................
..........=mutaties die uit nog een koppel lutino x gepareld kunnen komen en waarvan ik nog geen jongen heb gehad!)
Bijna alle jongen hebben mooie splits zoals witmakser, cinnamon,bont,..... reserveren kan door me te mailen : bogaquinten@gmail.com Ik heb alleen kleintjes in het kweeksiezoen( maart-oktober)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rob S
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Hallo,
Dit zijn de mogelijke jongen die ik het kweekseizoen 2007 verwacht De meeste valkjes hebben erg mooie splits, zoals gepareld, cinnamon, lutino, witmasker enz...
Mutatie:
Wildkleur Gepareld Cinnamon gepareld Gepareld lutino Cinnamon gepareld lutino Bont Bont gepareld Bont cinnamon Witmasker bont Witmasker bont gepareld Witmasker bont cinnamon Cinnamon getekend Cinnamon gepareld getekend
De jongen kunnen helaas niet worden tam gemaakt.
Voor meer informatie of reserveringen kunt u mij een IM sturen of mailen naar rob_slinkman23@hotmail.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arachne
Valkparkiet eitje

|
ik kweek vooral met 2 wildkleur mannetjes 2 wildkleur poppen een bonte man een albino pop een lutino man en een cinnamon pop
1 wildkleur man van july 2006 en 1 cinnamon pop van hetzelfde nest
men kan de vorderingen volgen op mijn site http://www.freewebs.com/valkparkietkweek of op mijn forum http://vogels.yourbb.nl
sommige hou ik handtam net als mijn valkparkiet charlie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jazzel
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Summerbirds
Ik kweek maar met twee koppels. Ik noem het dan ook mijn: kleinschalige grote hobby!
Hopelijk over een poos wat uitbreiding!
Ik kweek met een tam koppel: Opaline man en een Bonte cinnamon opaline witmasker pop Man afkomst: 100% Opaline split voor bont witmasker {X2: cinnamon} Pop afkomst: 100% Opaline split voor bont witmasker
en een 'wild' koppel in de voliere: Cinnamon bonte (pimrose getekende) man en een Opaline cinnamon pop. Man afkomst: 100% Cinnamon split voor bont {X2: gepareld} Pop afkomst: 100% Cinnamon split voor bont
Ik kweek met ieder koppel 2 keer per jaar. Het eerste koppel verspreid over het hele jaar, zodat ik bij ieder nest de jongen voldoende aandacht kan geven.
De jongen van het eerste koppel gaan allemaal handtam weg! Het tweede koppel probeer ik zo goed als mogelijk handtam te maken.
Ook kun je het een en ander volgen op mijn website: www.summerbirds.tk En mijn e-mail adres is: kleurigekuifjes@hotmail.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|