7 mei 2025, 16:10:28

Vergeet te klimmen??!!

Gestart door Irene, 6 juni 2003, 22:51:52

« vorige - volgende »

Irene

:PDag allemaal,

weer een vraag van een overbezorgde valkverzorger :D :D :D!
Mijn valkje Gijs van 11 weken (och, wat gaat dat snel, nog ff en begint te puberen ;) ;D) zit nu de laatste  avonden vreemd op zijn "slaapplaats". Ten eerste zit hij nu aan de andere kant op zijn stok in de kooi (dus ipv rechts, nu llinks) Nou, daar kan ik mee leven. :P Maar hij zit helemaal tegen de tralies aan, met zijn ene poot op de tralies en de ander gewoon op de stok. Alsof "hij van plan is te gaan klimmen , het niet doet en vergeet dat zijn poot daar nog staat.  :D :D Of hij ook in deze houding slaapt, weet ik niet zeker, maar hij blijft zo zitten ook als het bij donker is in de kamer. Normaal? Herkenbaar? Gestoord? Idiote valk?
 :-/ O ja  nog iets, hoe goed zien valkjes 's avonds. Zodra het half schemerig wordt moet Gijs niets hebben van dingen die bij hem in de buurt komen. Terwijl hij met dezelfde hoeveelheid licht wel goed kan vliegen. :-/ ;D
Alvast bedankt!
Groetjes en tot op de chat van Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Karin

Vindt hij vast lekker zitten  ;D Wat voor kleur heeft je valkje ?? Lutino´s staan erom bekend dat ze nachtblind kunnen zijn. Maar ik heb een bonte witmasker die het denk ik ook is  :D Gewoon een nachtlampje kopen die vanzelf aan en uit gaat.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Irene

Dag Karin,
Ik heb inderdaad een lutino. Dat zou een hoop verklaren. Maar dat met het pootje zou hij doen, omdat hij het gewoon lekker vindt?
Wat kan ik me dan ook aanstellen, he, met al die zorgen.  ::) ::) ;D :D :DEcht hoor, ik houd hem 24 uur per dag heel nauwkeurig in de gaten!!! ::) dank je wel!!
irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Kolkkie

Hoi Irene,

Einstein zit ook vaak zo bij mij. Je hoeft je er geen zorgen over te maken hoor. Ik denk dan dat zij startklaar staat om te klimen als er gevaar is. Maar het is sinds ze in de kamervoliere zitten een stuk minder geworden.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Barbara

Ook mijn lutino zit vaak zo, mijn geparelde eigenlijk nooit, maar dat zal wel toeval zijn ;)