18 mei 2025, 00:38:54

Jessy'shome

Gestart door inayce, 29 januari 2006, 21:55:11

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Ina,

Jessy blijft me elke keer weer verbazen,. wat een maffert is het toch,. schitterend,. Heb weer erg om je verhaal gelachen ;D hihi zijn eigen glas ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes ina

héhé jessy heeft al zijn eigen glas uitgekozen zeg  ::) die sloeber  :P ik weet wel dat papegaaien parkietachtigen een voorkeur hebben voor kleuren maar dat ze zover gaan met een eigen glas uitkiezen hahahahaha dat wist ik niet maar ik vind het wel grappig  :D

groetjes marilyn

bobbie

Hoi Ina,

Zo, Jessy is echt slim. :o. Ook hoe hij het je duidelijk weet te maken  :D.

Moet je nagaan, zo'n kleine massa aan hersenen, maar werken doen ze hoor. En jij pikt zijn seintjes op, dat scheelt ook. ;)

Geniet maar lekker van hem. Ik denk dat je vast nog veel met hem zult beleven.

groetjes, Nel :)

inayce

Hallo Allemaal,

Zo het 25 jarig huwelijksfeest van mijn moeder is achter de rug dus ik heb na alle drukte weer even tijd om achter de pc te zitten, afgelopen zaterdag zijn we heel lang weggeweest er moest in de zaal nog van alles geregeld worden, daarna  het feest en dan nog ff na kletsen, het was de 1e keer dat Jessy echt een hele dag alleen thuis was, s'morgens hadden we nog wel even uitgebreid gekroeld maar daarna moest meneertje toch echt de hele dag in z'n kooi, een lekker zacht achtergrond muziekje maakte het voor hem nog wel even gezellig.
Gisteren was Jessy dus echt niet bij ons weg te slaan, hij dacht natuurlijk zo van, als ik maar dicht bij je gaat zitten dan kun je lekker niet weg!
Dik heeft een foto gemaakt toen ik net achter de pc ging zitten om even in de dagboeken te lezen, nou Jessy dacht, ik lees wel even mee dan ben ik in ieder geval dicht bij m'n baasje.
Het is echt een kroelkous hoor die Jessy, het liefst reist hij de hele dag mee op onze schouder of arm , het maakt niet uit bij wie, hij heeft nu ook de rug van Yce ontdekt als vervoermiddel en Yce kijkt dan alleen zo van "kun je zelf niet lopen!" en verder vindt hij het wel oke.

groetjes Ina,Yce en Jessy

Kirsten

Hoi Ina,

Nog gefeliciteerd,. 25 jaar,. ik moet nog beginnen ;)
Ik denk dat je moeder een heerlijke dag gehad heeft

Hihi die Jessy, ja hij zal het toch moeten leren dat hij niet altijd eruit kan. Maar slim is hij wel,. hij denkt ik ga nergens heen :D. Dan blijven jullie lekker bij me,.

Wat zit hij lief bij je :-* echt helemaal tevreden en op z'n gemak.
Jan vond trouwens de opa en omadagfoto's van Jessy met Luuk ook helemaal geweldig.

En ah die Yce, is hij er al een beetje aan gewend? en Jessy moet anders leren om hem met rust te laten hoor,.
Ankie heeft ook een hondje en haar valk Zazou valt hem ook regelmatig lastig haha, wat een donders zijn het toch ;D

Groetjes
Kirsten

carco

13 februari 2006, 23:34:45 #50 Last Edit: 14 februari 2006, 22:28:38 by carco
Hoi

Meeliften op Yce zijn rug! Lachu zeg.
En een heel bekend dagboek dat je daar open hebt.
GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Hoi hoi,

Ik wilde net zeggen, wat een leuk beeld of je pc-scherm.  ;D

Mijn handtekeningfoto!!  ::) ;)

Maak je een keer een foto van Jessy op de rug van Yce meeliftend, lijkt me erg leuk om te zien.  :D

Groetjes van  Caroline

PS. een heerlijk valkje heb je van Kirsten, mijn complimenten Kirsten!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

bobbie

Hallo Ina,

Ik las je berichtje gisteravond al, maar wilde niet weer als eerste reageren, vandaar dat ik nu even terug kom.

Ik moest er erg om lachen. Mijn valken landen ook weleens op onze hond maar die kijkt dan echt zo naar mij van:
kan je ze er niet even afhalen voor me  ;)

;D ;D ;D

Groetjes, Nel :)

Kirsten

Hoi Bonnie,.

Jij hebt opgelet :D, inderdaad!, ze hebben dezelfde ouders :D

Groetjes
Kirsten

inayce

Hoi Kirsten,

Ja Jessy zit regelmatig gezellig op mijn hand als ik achter de pc zit, dat kan bij mij makkelijk omdat ik met mijn hoofd type ( met een laserpen op m'n bril) dus mijn hand ligt lekker stil.

Jessy weet inmiddels heel goed wanneer hij wel of niet uit de kooi mag maar ja het is onze grote wens altijd geweest om een heel tam valkje te hebben dat als wij thuis zijn zo veel mogelijk lekker vrij in de kamer mag zijn , inmiddels zit Jessy ook graag boven op zijn kooi op het dikke touw, dan kan hij lekker alles overzien.
Nu zit hij achter op mijn hoofdsteun z'n toilet te maken, hij poetst zichzelf graag hoor.

Nou Yce leest Jessy zelf wel de les hoor,de 1e keer dat Jessy op zijn kop lande keek Yce nog van help! maar nu schud hij gewoon heel hard met z'n kop en dat vindt Jessy niet leuk dus dan gaat hij vanzelf weg.

Jessy is een slim manneke, hij weet inmiddels ook dat hij op veel plekjes mag zitten maar bv niet op de bank, en dat lukt heel goed.

Het mooiste vind ik toch dat hij dus echt goed op zijn naam reageert, als je hem roept en je doet je arm iets omhoog dan komt hij naar je toe vliegen en dan hoeft je arm echt niet in de lucht want dat is voor mij onmogelijk.

Het is heerlijk hoor zo'n manneke wat je veel kunt leren.

Inmiddels zit mennertje heerlijk te slapen achter op mijn rugleuning, dat is een plekje wat Jessy vaak uitkiest om een tukkie te doen.

Groetjes Ina,Yce en Jessy.

Kirsten

Hoi Ina,

Jessy was echt de lieveling uit dit nestje en als ik dan zie hoe heerlijk hij het nu heeft, geniet ik ervan.
Meneertje is echt slim, maar dat komt ook omdat jullie hem heel goed opvoeden,. Je vertelde eens dat consquent blijven heel belangrijk is en daar heb je super gelijk in. Valken zijn net kinderen en soms moet je herhalen herhalen en herhalen,maar eens blijft het hangen.,. haha

Wat een lieverd is het toch, lekker zittend op zijn touw,.

Groetjes
Kirsten

inayce

Zo weer even tijd om een berichtje over Jessy te plaatsen, het is er even niet van gekomen want ik had het heel druk met lezingen geven over de hulphond en speeches houden bij de politieke partijen over de nieuwe wet die volgend jaar van kracht wordt.
Door dit alles was ik redelijk veel van huis en dat vond ik heel naar voor Jessy, natuurlijk kreeg hij voor we weg gingen wel de nodige aandacht maar ja verder was hij af en toe best lang alleen thuis.
Toch heeft het juist wel goed gewerkt voor ons manneke want Jessy vond z'n kooi niet echt toppy, hij zat er ook bijna alleen s'nachts in en nu na deze week waarin hij wat vaker en wat langer in z'n kooi zat is het pas echt zijn eigen hokje geworden, natuurlijk zit hij het liefst bij een van ons maar als het nu bv druk is in de kamer gaat hij zelf op of in z'n kooi zitten.
Het gaat hartstikke goed met Jessy, het is een echteallemans vriend, er komen hier natuurlijk heel veel mensen in huis om mij te verzorgen en Jessy vindt dat heel gezellig hij gaat bij iedereen op de schouder zitten en kletst honded uit tegen iedereen, maar het allerliefst vindt hij toch baby Luuk, zodra die bij ons is dan is Jessy niet bij hem weg te slaan.

Groetjes Ina,Yce en Jessy

Caroline

Achhhhh!!  :D Wat liefffff!!   :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

bobbie

:D :D :D

Schattige foto  :D

Ik heb hem nogmaals geplaatst, zonde om dat maar 1 keer te doen. ;)

Groetjes, Nel :)

Ankie

Hoi Ina

Wat een geweldig valkje heb je toch !!
Leuk en herkenbaar hoe hij met je hond omgaat !
Als Zazou op Kelly(onze hond) zit en Kel wil het niet schud hij ook en dan gaat Zazou wel van hem af ! Maar Zazou is al een hele poos verliefd op Kel en die wordt daar wel een gek van !

Wat een schattige foto van Luuk met Jessy ! Goed dat Luuk niet bang voor hem is ! Hoe gaat dat met de rest van de mensen die bij jou komen ....zijn die niet bang ?
Ik heb wel eens mensen over de vloer die het maar niks vinden hoor van die losvliegende valkjes die op je landen en misschien wel eens iets laten vallen  ;D

Groet van Ankie