Hobbykwekerij Sephora - de laatste, Luna, is weg *snik*

Gestart door Lin, 20 januari 2006, 16:45:26

« vorige - volgende »

Caroline

Mooie foto die laatste.  :D

De andere ook hoor.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Staat wel mooi de witte vogel op de rode arm  ;D...tis echt een beauty!!!

Ik hoor wel wanneer het kan oke?!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Agnes

Hoi Lin,

Wat is Luna een prachtig valkje geworden! ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Wilma1

Hoi Lin,

Komt dinsdag(morgen dus) avond uit voor jou ??? Zou voor mij perfect zijn!!

Voor Rianne kan dat ook !!!

Wat Maja betreft, die zit ergens in België vakantie te vieren  ;D dus die gaat VAST NIET mee  ;) ;D ;D :D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Citaat van: Saar op 18 juni 2006, 21:41:24
leuke foto's :D

groetjes Saar :-*

Hey Saar wat leuk dat je hier even komt! Ik zie in je handtekening dat je ook kleine vogels hebt. Maar zijn dat valkjes? Heb je nog reacties kregen op msn? hebben zich al mensen aangemeld die met je willen chatten?

Citaat van: Caroline op 18 juni 2006, 22:05:17
Mooie foto die laatste.  :D

De andere ook hoor.  ;)

Dank je, gelukkig de rest ook..pfoe  ;D

Citaat van: Wilma1 op 19 juni 2006, 00:03:52
Staat wel mooi de witte vogel op de rode arm  ;D...tis echt een beauty!!!

Ik hoor wel wanneer het kan oke?!!
;) Wilma

Ja mooi contrast he?  :P IK KAN VANAVOND OOK! ZIE JE DAN!

Citaat van: Agnes op 19 juni 2006, 10:54:59
Hoi Lin,

Wat is Luna een prachtig valkje geworden! ;D

Groetjes van Agnes.

Ja groot is ze nu he? maar ja dat mag ook wel ze is al behoorlijk oud.. :P

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

20 juni 2006, 12:47:32 #1325 Last Edit: 20 juni 2006, 12:50:20 by Lin
Mailtje van Yoeppie!!!

Citaat van: marvin
Hoi Lin,

Alles goed? Met ons wel en yoeppie ook hij heeft het erg naar zijn zin en gaat steeds gekker doen het is af en toe echt een clowntje.
We zijn echt super blij met hem en hij kan ook hele gesprekken met je voeren. Hij fluit je ook al na  en als ie aandacht wil dan kruipt ie gewoon in je nek tot ie niet meer verder kan en dan moet jeover ze koppie aaien.

We zijn echt super blij met hem.

Het is goed om te horen dat het goed gaat met Luna. Hoe is het met de kleine vogeltjes van Rianne?

Zo weer een kleine up-dat van Yoeppie.

Groetjes uit spijkenisse.

En ik had nog leuek fotos van Yani gekregen voor degene die de fotos nog niet in gerdas dagboek hadden gezien. Dan hebben we nu beiden jongen van Grisha en nezumi gehad.

Citaat van: • SH0RTY • op 14 juni 2006, 17:01:37
;D

Khayal is hier niet de enige die in mijn haar badderd!  ::) ;D

(hier kijkt ie echt zo lekker!)

Hij kan prachtig fluiten en kan me zoooo verliefd aankijken :)
Knuffelen = zijn nr 1 hobby :D

Liefs,
Roxanne

Gerda

Hoi Lin,

Fijn dat het met Luna de goede kant op gaat!!
Leuke foto's ook, maar deden die nageltjes niet zeer op je rode schouders (au au)??
Aardig dat je die Yoeppie update in mijn dagboek heb gezet!!

Liefs, Gerda

Lin

20 juni 2006, 18:54:24 #1327 Last Edit: 20 juni 2006, 19:00:56 by Lin
Hey Gerda,

Ja gaat goed met Luna! Ze weegt niet veel. 84 gram maar valt niet af. Misschien een klein valkje en misschien komt het nog Lilo is ok behoorlijk aangekomen. Fijn he dat het zo goed gaat met Yoeppie! ik blijf je op de hoogte houden. En ja doet wel zeer. Maar je moet er wat voor over hebben. Ik heb elke dag schrammen op mijn hand van haar. voorheen zat ik ook nog onder het pap als ze wegvloog en weer terug kwam. Dan kon ik eerst alles weer schoonmaken.

fotos van gisteren en van vandaag

vandaag

De laatste tijd krijg ik veel mailtjes binnen op mijn eigen mail en op hobbykwekerijsephora. Daarnaast krijg ik ook melding als er een nieuw bericht is bij onderwerpen die mij interesseren of waar ik moderator ben staat. Helaas was er gisteren iemand die om hulp vroeg(via de mail) met handopfok via de mail. Helaas was het valkje al te verzwakt en was er achteraf niks meer aan te doen. Ik heb hem doorverwezen hierheen volgens mij wist hij niet van dit forum. Vandaar dat ik niet alles doorlees. alleen berichten even vlug inkijk.

Ik ga straks naar Rianne, wilma komt ook om haar lieveling op te halen. wordt dus weer gezellig!

oh ja heb nog een kroel/poets filmpje!
http://www.youtube.com/watch?v=MqbFS29BWZM

Groeten, Lin

caro

Hoi Lin,

Ik ben geloof ik wel een bofkont dat ik het baasje van Luna wordt. Al die leuke reacties over Luna. :D :D

Wanneer komt het jou uit, het liefst weer op zondag zo rond een uur of 2.

Dan hoor ik het wel

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Wilma1

Laat ....of vroeg  ;D ....maar ik vond het leuk je live te zien....welliswaar heb je lang moeten wachten  ::) (telaattelaat :-\) maar ik kwam dan toch nog....tja denk je snel te zijn gaan ze botsen onderweg ::) ....dan moet je omrijden en geduld hebben  :P .....

De rit terug met Stacy ging gelukkig sneller en zonder problemen! Ze zit nu lekker te slapen  ;) .....moe van de reis  :D

Waarschijnlijk tot gauw, want ik verwacht je WEL mee met Rianne hoor!!!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Citaat van: caro op 20 juni 2006, 19:05:35
Hoi Lin,

Ik ben geloof ik wel een bofkont dat ik het baasje van Luna wordt. Al die leuke reacties over Luna. :D :D

Wanneer komt het jou uit, het liefst weer op zondag zo rond een uur of 2.

Dan hoor ik het wel

Groetjes

Caro

Ja jij bent de gelukkige! Het duurde even maar gelukkig komt ze dan eindelijk!

Hey wilma,

Maakt niet uit dat je later was. Wij vermaken ons wel. We blijven maar praten. Ik vond het ook gezellig en ook leuk om jpou live te zien en de liefde van jou voor de dieren mee te maken. Stacy komt goed terecht. Ik kom zeker mee met rianne! Rianne en ik moeten maar weer eens op bezoek bij een aantal nieuwe eigenaren  ;D

Lin

Dag allemaal,

Laat ik maar met het minder leuke nieuws beginnen. Gisteren een gesprek gehad met mijn baas en zijn vrouw en mijn contract wordt niet verlengd. Vorig jaar ben ik daar naar binnen gestapt (toen ik nog op school zat) en werd aangenomen. Het is een eenmansbedrijf en hij werkte al 5 jaar alleen. Ik mocht grafisch ontwerpen, maar ook andere dingen zoals tekste schrijven of met klanten praten. eigeniijk alles wat bij een reclamebureau te sprake komt. ik was natuurlijk dolblij! Naast mij nam hij ook een stageloper aan. Hij moest veel in ons investeren zowel tijd als geld.

In augustus is mijn contract voorbij. Hij wilde dus nu al een besluit hebben genomen zodat ik tijd heb om te zoeken. Hij kan de druk niet aan om ons allemaal aan te sturen, het werk wordt nu even wat minder, hij kan moeilijk nadenken over wat ik kan doen (ik weet van veel klanten niet wat ze willen) en helaas kan ik veel grafische dingen niet over nemen omdat ik daar niet goed genoeg voor ben dus dan moet ik eerst weer wachten op hem.

Het is heel dubbel voor hem want persoonlijk is alles goed en ik doe mijn werk ook goed en ben daarnaast heel loyaal en heb plezier in mijn werk. Helaas mocht het dus niet zo zijn en gaat hij alleen weer verder. Ze willen we nu met alles helpen, als referenties maar ook als ik niet aan werk kom dat ik nog een paar weken daar kan blijven.

Gisteren was ik daar best kapot van. Het is gewoon door de reden voor hem en voor mij heel moeilijk. Ik had dit werk wel nog 40 jaar kunnen doen. Op dit moment gaat het niet goed in de reclamewereld en al mijn klasgenoten op enkele na hebben nog geen vaste baan sinds vorig jaar.

Maar goed we zien wel wat de toekomst brengt!
---------------------------
Daarnaast leuk nieuws!

Van 30 juni tot 8 juli ga ik samen met mijn vriend op vakantie naar Kiris, de turkse riviera. Ik kan het zeker goed gebruiken. Vorig jaar geen tijd gehad voor vakantie doordat ik werk had maar ook school. En dit jaar school tot januari, werk, voor het eerst samenwonen/uit huis en we hadden nog niks geregeld en 3 handopfokjes, natuurlijk nog PR werkzaamheden voor de muziekvereniging, het spelen van optredens en het bespelen van 2 instrumenten. nu natuurlijk ook het nieuws dat ik straks geen werk heb. Vooral in januari was het allemaal even te gek. Maar dat merkte jullie misschien ook op het forum. Nu is alles sinds een maand weer lekker rustiger aan het worden. dus even lekker extra genieten is wel lekker! Sorry voor de mensen die het nog steeds druk hebben die nog geen tijd hebben of niet kunnen op vakantie.

Na mijn vakantie is/wordt gelukkig alles rustig, geen muziek gelegenheden, school, verhuizing, handopfokvalkjes enz. is ook voorbij. Dan heb ik alleen nog 2 maanden werk en verder niks. Misschien dat ik mijn vrije dagen nog direct na mijn vakantie opneem. Mijn vriend heeft namelijk dan ook nog vrij.

Ik denk laat ik even dit melden dan weten jullie ook hoe het allemaal zit.

Groeten, Lin

p.s. vandaag waarschijnlijk de laatste fotos van Luna. dan kan ik morgen de cd gaan branden met fotos en filmpjes. Ze is nu al het meest fotografeerde valkje op deze leeftijd.

Wilma1

Hoi Lin,
Wat ontzettend jammer voor je, dat je contract wordt beïndigd en juist omdat je zoveel plezier hebt in je werk....Prettig, dat hij het nu al aangeeft, zodat jij de tijd hebt iets anders te kunnen zoeken, alhoewel het voor jou best moeilijk zal zijn, omdat je al "zo op je plekje" zit...

Na de drukte die je hebt gehad het afgelopen jaar is dit die beruchte "druppel".....fijn dat er volgende week een korte vakantie in zicht is, want dat kunnen jullie wel even gebruiken!!!! Daarna zie je het misschien toch wat zonniger  ;)....je bent nog jong en hebt kwaliteiten en dat neem je allemaal mee bij een andere baas  :D ....daarbij ben je heel spontaan ( kan ik nu zeggen  ;) :D ) en dat is ook prettig!!

Laat het over je heen komen en gooi het volgende week van je af!!! Lekker genieten onder de TURKSE zon WAAAAUUUWWWWW.....en na je vakantie rustig op zoek naar een nieuwe toekomst!!! Het gaat je wel lukken!!!! :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

caro

Hoi Lin,

Wat jammer voor je, ik hoop dat je snel iets anders kan vinden. Geniet maar lekker van de vakantie.

Gaat alles nog goed met Luna, het zal wel moeilijk worden om afscheid van d'r te nemen zeker. Geniet nog maar even van d'r.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

margreet

Hallo Lin,

Succes met het zoeken naar een nieuwe baan, jammer dat het zo gelopen is, Maar eerst een fijne vakantie, zelf ga ik een dag eerder naar Kos, even lekker nietsdoen. Veel plezier.

groetjes Margreet