Hobbykwekerij Sephora - de laatste, Luna, is weg *snik*

Gestart door Lin, 20 januari 2006, 16:45:26

« vorige - volgende »

Rianne

Hey Lin,

de laatste 2 foto's zie ik dubbel :)
Leuk dat ze je zo op de hoogte houden. Helaas klikt het nog niet zo met het popje maar hopelijk komt dat nog. die moet ook weer wennen aan gezelschap.

Lin

Dank jullie wel!

Hey Caro,

Ik kan zondag wel dus ik zal het alvast gaan inplannen!  ;D

Ik ga zo fotos van Luna maken en pas laat uploaden. Vandaag is trouwens Marvin jarig die die fotos van Yoeppie heeft geplaatst. Bij felicitaties kunnen jullie hem feliciteren.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

caro

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Lin

Hier zijn ze dan!

Van gisteren.
Luna

en Lilo

en van vandaag wat extra fotos!

Dag 61 voor Luna

en lilo dag 60. Lilo had vandaag deels ongepelde zaadjes in de ontlasting dus ik hoop nu dat hij de maagkiezel en grit ontdekt. Want daar zie ik ze ook niet van eten.

Groeten Lin

Rianne

Ze zien er evengoed lekker dik uit hoor. :) Dus volgend weekend ben je kinderloos? ;)

Lin

De fotos voor de paar mensen die hier nog komen. Morgen zal ik even een verhaaltje typen. Gaat goed met de twee. vandaag beiden zaadjes gegeten en de ontlasting was ook super zonder zaadjes erin.

Lilo

Groeten, Lin

Citaat van: Rianne op 21 mei 2006, 22:42:49
Ze zien er evengoed lekker dik uit hoor. :) Dus volgend weekend ben je kinderloos? ;)

Vandaag was een goede dag. Geen pap dan ook. Heel gek om ze vol met zaadjes te zien. Ja dit weekend kunnen ze weg. Kan er nu al om huilen. deze twee hebben echt mijn hart gestolen. vanaf zo vroeg al handopfok. en vooral Lilo al vanaf dag 1. En dat viel niet altijd mee en dan nog 1 verliezen en dan is het best moeijk na twee maanden. Ik ga ze erg missen het waren wel een beetje zorgenkindjes ondanks dat het handopfok wel goed ging. al je tijd zit erin.. Maar ja ze komen goed terecht, dat is belangrijk.

He.. begin er nou niet over.. :'(  ;)

Rianne

Gelukkig kun je iemand heel blij maken met je zorgenvalkjes. En Luna blijft lekker 'op het forum' dus dat is ook heel leuk! :) Ik weet zeker dat Caroline ons op de hoogte houdt.
Lilo ziet er ook erg lief uit, schattig hoor die oranje wangetjes. :)

Randy

heee lin!!
sorry dat ik even tijdje niet gereageerd heb, beetjuh drukjes ;D
maar tuurlijk bezoek ik elke dag dit dagboek van jou :P
EN ik ga ook jullie op de hooogte houden hoe het gaat met lilo:P
ik ga niet zo maar nix meer van me laten horen, k hou jullie UP TO DATE girls ;)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

caro

Hoi Lin,

Fijn om te horen dat het goed gaat met Luna en natuurlijk ook met Lilo.
Natuurlijk hoe je op de hoogte over Luna, daar heeft Rianne gelijk in hoor. ;)

Geniet er nog maar lekker van.

Groetjes

Caro

Lin

Het gaat super met de twee!  ;D
Vooral Lilo die is in drie dage 15 gram aangekomen. Die zie je echt met een vol kropje zitten. De ontlasting van beiden is ook goed. Ik hoorde gisteren Lilo een paar geluidjes maken echt lief. Luna is er ook klaar voor om weg te mogen dit weekend. Ze is lichter dan Lilo maar dat komt vast wel goed. wat apart is dat Naira en Lilo vaak naar elkaar roepen. De houding van Luna is een beetje gebogen. Verder is echt ypisch dat ze altijd op dezelfde plaats slapen en nooit de ander op die plaats. Altijd Lilo bij de tralies.En ze zijn helemaal aan elkaar gehecht. Als je de een weghaalt is de ander helemaal in paniek. Luna is vrij rustig die wil op het ene moment druk wapperen echt wel 4 keer op een avond of ze wil gekroeld worden of ze loopt weg. Lilo die is erg actief. kijkt vee rond en moet eerst wat rond vliegen om tot rust te komen. Het is niet een echte kroelerd maar zal niet bij je weg gaan en je kan hem altijd oppakken als je wil.

Deze week een drukke week ben elke avond weg tot en met zaterdag de fotos komen dus telkens 's ochtends. Ik hoop dat ik nog even tijd voor de twee kan vinden en anders maak ik die.  ;D

Fotos van gisteren
Dag 63  luna

Lilo dag 62

Raar trouwens om na twee maanden niet 's ochtends pap te hoeven geven. ik heb nu gewoon tijd over  ;D

Groeten, Lin

Rianne

Dat gaat goed met die 2! Ze zien er goed uit, lekker in de veren! :D

Randy

ooooooooooohw wat leuk dat het soo goed gaat met ze ;D 8)
vind wel leuk een actiefe vogel, beter als sooown ding die niet van 1 beopaald stokkie afkomt , gehhehe :P

maarre dat lijkt me inderdaad wennen dat je ze niet meer hoeft bij te voeren, wel lkkr :P

en ik had nog nii gehooord van je wannneer lilo weg mocht ::)
is dat ook aankomend weekend of wil je hem nog ene weekjuh langer houwe ;D??

echt weer leuk fototoootjuh ;D

groetjes randy 8)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Lin

Hey Randy,

Dit weekend mag Lilo weg!  :)

caro

Hoi Lin,

Wat jammer dat het niet goed gaat met Luna. Zou ze wel gezond zijn of is dit normaal.

Ik hoor het nog wel.

Groetjes

Caro

Lin

fotos van de afgelopen dagen

Gisteren

Lilo

Gisteren

Van vandaag nog geen fotos. Ga zo weg en kom pas laat weer terug. Morgen heb ik de hele dag vrij dus zal ik het weer goedmaken.  ;D

Gisteren kwam ik thuis en had Luna allemaal donkere ontlasting aan de staart en cloaca. Daarnaast poept ze vrijwel niet. Gisteren had ze de hele dag niet gegeten. Omdat ik niet weet waarom zal ik hier even een onderwerp over openen.

Groeten, Lin