Hobbykwekerij Sephora - de laatste, Luna, is weg *snik*

Gestart door Lin, 20 januari 2006, 16:45:26

« vorige - volgende »

Lin

Citaat van: Caroline op 16 mei 2006, 09:00:46
Je kunt toch het geluid uit zetten, doe ik hier ook hoor, als de kids slapen, maakt de fimpjes niet minder leuk. :D

ja joh! Ze schreeuwen toch alleen maar die kleintjes.
Citaat van: Bonnie op 16 mei 2006, 09:29:44
haha, wat een papkoppies :) Grootste nadeel van handopfok, ze zien er niet meer uit ;)

Tja betreft uiterlijk wel ja. Maar verslikken dat is het ergste vind ik. Maar het gaat super met de twee. Ik zie dat Luna al kan pellen maar nog vrij weinig.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

caro

Hoi Lin,

In het weekend is goed, wanneer kan jij. Het liefst dan zaterdagmiddag, Ik hoor het nog wel.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

aad

hoi lin

Ben weer even bijgelezen .. zie dat het goed gaat hier  ;) ;)
zou je die 2 geen slabbetje voor doen ??

Groetjes Aad

caro

Hoi Lin,

Ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd over zaterdag. Leuke foto zo op de tralie.
Leuk filmpje, is ze zo'n kroelerd.
Ik ben erg benieuwd hoor. Ik kan bijna niet meer wachten ;)

Groetjes

Caro

Randy

ik kan ook bijna niet meer wachten ;D
voor mij is het helemaal spanend want dit word mijn eerste echte valkje ;D
is wel vreemd,ik sie aldooor die fotos en filmpje, best raar dat ik die strax in huis heb :P maaar wel heeeeeeeeel leuk  :D
hoop dat die van mij ook een knuffel is :P

groetjes randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Lin

Dinsdag

Luna

Lilo

en gisteren
Luna

Lilo

En nog twee filmpjes
Luna
http://www.youtube.com/watch?v=ciKWc47v-bc

en Lilo nog erg actief. Ze zijn erg druk als ik ze niet bij elkaar heb. Ik voer Lilo nu ook op de kooi want hij blijft terug vliegen.
http://www.youtube.com/watch?v=K__xESu0gnc

Vanavond weer nieuwe fotos.
Groeten, Lin

P.s. ik zelf vind ze wel erg lief, ze gaan ook niet weg bij je. maar ze kunnen niet stil zitten.

caro

Hoi Lin,

Leuke filmpjes en mooie foto´s. Wat jammer dat het nu wat minder gaat met Luna. Als het nog niet kan dan moeten we nog maar een weekje wachten. Als je twijfelt moet je Luna nog maar langer houden. Wat het beste is voor Luna.
Ik hoor het wel.

Groetjes

Caro

Rianne

Ze komen alweer mooi in de veertjes! En dat slabbetje vond ik geen verkeerd idee, een goede tip voor de volgende keer! ;D

Lin

Citaat van: caro op 18 mei 2006, 08:36:21
Hoi Lin,

Leuke filmpjes en mooie foto´s. Wat jammer dat het nu wat minder gaat met Luna. Als het nog niet kan dan moeten we nog maar een weekje wachten. Als je twijfelt moet je Luna nog maar langer houden. Wat het beste is voor Luna.
Ik hoor het wel.

Groetjes

Caro

dank je! Ja ik kijk even of ze vandaag veel gegeten heeft. Maar anders kan het echt niet. Ik hou je op de hoogte.

Hey Muppet!

Tja hoe bevestig je een slabbetje? ze aten destijds te gulzig of vielen er in met hun kop. Ik hou er nu wel een doekje onder maar daar hebben ze geen zin in.

Lin

Ik kreeg een leuke mail vol met fotos van Yoeppie die nu bij andrea en Marvin woont. Yoeppie is natuurlijk het tweede jong van Grisha en Nezumi dus ik zal straks deze tekst daar heen kopieren. Zijn een aantal wazig maar dat maakt niet uit. ik vind het fijn om Yoeppie weer te zien.

dit stond in het mailtje:

Hallo vanuit spijkenisse,

Alles goed en hoe gaat het met de twee overgebleven kleintje?

Met Yoeppie gaat het goed hij heeft het erg naar zijn zin en dat wil hij je ook graag laten zien met een paar foto's ze zijn wel van vorige weekend, maar hij groeit niet zo hard dat hij nu al weer veel veranderd is.

Hij zit nu op mijn schouder mee te kijken (meer poetsen als wat anders) maar hij heeft het hier erg naar zijn zin.

De foto's en filmpjes zijn erg leuk en ik ben erg blij dat je er zoveel werk van heb gemaakt en dat we een gezonde vogel hebben gehad.

Ik hoop dat je de foto's leuk vind en aangezien meer mensen willen weten hoe het met hem gaat mag je de foto's om de site zetten of naar ze toe mailen.

De groeten van Yoeppie die nu uit vliegen is.

Groetjes,

Andrea

Leuk he? we stuurde deze week al meerder im's omdat het nog niet super klikt met Yippie de cinnamon pop die ze al hebben.

Met de broer en zus gaat het goed.

Luna zou eigenlijk morgen weggaan maar ze eet nog niet voldoende. Dus helaas voor Caro blijft ze nog even hier. wel vind ik haar samen met Lilo in de voerbak.

Fotos van gisteren

Lilo is echt de hele dag al aan het pellen. Als het zo doorgaat dan geef ik maandag geen pap meer.

en even weggevlogen naar zijn favoriete plekje.

Vandaag nog geen fotos gemaakt want ze zijn nog niet uit de voerbak geweest.

Groeten, Lin

Saar

Caroline

Leuke E-mail.

Fijn voor jou en Gerda dat het goed gaat met Yoeppie.

Sneu voor Caro(line), maar ze kan gelukkig genieten van de foto's en filmpjes van je.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Citaat van: Saar op 19 mei 2006, 15:07:50
lieve foto's hoor :D

groetjes Saar

Dank je wel Saar, leuk dat je hier even was. De laatste tijd zijn er zoveel jonge valkjes dat de oudere valkjes niet meer zo in trek zijn. Het is hier erg rustig.

Citaat van: Caroline op 19 mei 2006, 20:21:16
Leuke E-mail.

Fijn voor jou en Gerda dat het goed gaat met Yoeppie.

Sneu voor Caro(line), maar ze kan gelukkig genieten van de foto's en filmpjes van je.

Inderdaad erg leuke email! Ik vind het gewoon super lief en leuk dat ik nog op de hoogte wordt gehouden. Ja jammer voor Caro. Maar ik wist het gisteren al dat het niet goed zou gaan. En ja gelukkig kan ze alles volgen hier. ik zal zo even nieuwe fotos maken maar ik denk dat ik die morgen plaats want ga zo op verjaardag.

Groeten, Lin

ManjaV

Wat een lieve foto's zeg en wat leuk dat je zo op de hoogte wordt gehouden :D :D :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

caro

Hoi Lin,

Wat zien ze er weer lekker uit op de foto's. Ja jammer hoor dat ze nog niet naar huis mag :(. Maar het beste voor Luna natuurlijk.

Ik weet niet of ze volgend weekend naar huis mag, maar dan kunnen we alleen op zondag. Want zaterdag ben ik jarig, en Miike op vrijdag en dat vieren we op zaterdag.

Maar dat hoor ik dan nog wel.

Groetjes

Caro