Hobbykwekerij Sephora - de laatste, Luna, is weg *snik*

Gestart door Lin, 20 januari 2006, 16:45:26

« vorige - volgende »

Lin

Vandaag zoals Rianne al in haar dagboek meldde zijn wij naar Houten geweest. Daar kwamen we nog heel kort Kirsten en Bianca tegen. ik dacht he die gezichten ken ik maar zeker wist ik het niet. We hebben elkaar maar kort gesproken en waren het over de kwaliteit van de markt eens. Er was weinig te zien voor die 5 euro. Jammer Gonnie dat we je net misliepen! Als het leuker was geweest hadden we langer gebleven.

Citaat van: Christine op  9 april 2006, 09:31:04
Wat gaat het goed hier! Ze zien er allemaal super mooi uit!! ;)

Dank je wel! zit ook veel tijd en liefde in dus mag ook wel.

Citaat van: Tara op  9 april 2006, 15:10:59
Dat geloof ik maar al te graag,
wat zien ze er zo lief uit, ik hoop dat het hier ook goed blijft gaan, zeker met de ino's :)

Wat lieff he die kuifjes :-* :-*

dank je! ja die kuifjes zo schattig!

Citaat van: gonnie op  9 april 2006, 16:00:19
Hoi Lin
Als ik zo die jonkies zie , krijg ik veel zin om strakjes in mijn voliere meer valkjes te gaan houden, de ruimte heb ik nog vrij ,jullie hebben zulke mooie mutaties ;D ;D ;D
Groetjes Gonnie

Ja die neiging heb ik ook als ik in andere dagboeken kijk. Zoveel moois is er nog!

De fotos van vandaag.

Yani dag 24

wildkleur 2 dag 23

lutino dag 22

wildkleur dag 21

witmasker dag 20

albino dag 20

wildkleur dag 19

albino dag 17

Het gaat echt goed met de laatste drie. ik denk vanaf nu dat ze echt groot worden!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marilyn

hoikes lin

hemeltje lief wat zijn je donsjes gegroeid zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!! ze zijn allemaal even mooi en zeker ook fotogeniek  ;)

groetjes marilyn

Mariska

Hoi Lin,

Ik vind het op dit moment zo hard gaan :o
Elke dag zijn ze anders.
Dat is echt apart om te zien.
Vooral als je zoals ik net 2 fotosessies achter elkaar ziet.
Echt prachtig zijn ze :D
En tuurlijk komen jou kleintjes groot.
Ze zijn er hartstikke goed uit nu ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

Fotos van gisteren

Yani dag 25

wildkleur 2 dag 24

lutino, gele rand op vleuegls dus twijfel of deze gepareld wordt. Moeilijk om te zien. dag 23

wildkleur 3 dag 22

witmasker dag 21

albino dag 21. De kleinste drie komen nu pas echt aan. Het gaat nu goed.

wildkleur dag 20

Albino dag 18

ik probeer in de pauze weer op jullie te reageren. Dat kwam er gisteren niet van.

Groeten, Lin

Caroline

Volgens mij hebben de ouders het te druk met hun 8-tal om te plukken, ze zitten allemaal nog zo mooi in de veren (pennetjes). Super hoor!!

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Vergeleken met zondag lijken ze alweer stukken groter! :o

Lin

Citaat van: marilyn op  9 april 2006, 16:48:48
hoikes lin

hemeltje lief wat zijn je donsjes gegroeid zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!! ze zijn allemaal even mooi en zeker ook fotogeniek  ;)

groetjes marilyn

ja de dons verdwijnt nu echt snel. en fotogenioek zijn ze wel. Ze blijven altijd rustig zitten. Alleen als ze echt honger hebben dan schreeuwen ze.

Citaat van: Mariska op  9 april 2006, 17:02:14
Hoi Lin,

Ik vind het op dit moment zo hard gaan :o
Elke dag zijn ze anders.
Dat is echt apart om te zien.
Vooral als je zoals ik net 2 fotosessies achter elkaar ziet.
Echt prachtig zijn ze :D
En tuurlijk komen jou kleintjes groot.
Ze zijn er hartstikke goed uit nu ;)

Liefs
Maris!!

Ja van de een op de andere dag kan je bijv. conculderen dat er parels zijn. En je ziet nu ook steeds meer de rode wangen verschijnen. Het gaat super met de drie kleintjes. Ik zal vanavond even wegen met lege krop. vooral de oudste albino groeit echt veel op een dag en schreeuwt echt hard tegen me.

Dank je!

Citaat van: Caroline op 11 april 2006, 08:53:26
Volgens mij hebben de ouders het te druk met hun 8-tal om te plukken, ze zitten allemaal nog zo mooi in de veren (pennetjes). Super hoor!!

Groetjes van Caroline :D

Ze plukken wel hoor maar heel weinig. Als de ouders het blok inkomen (zitten altijd buiten het blok) dan schreeuwen ze heel hard zodat ze wel verplicht zijn om te voeren. Alleen tiamo die is bezig weer ayla te verleiden. Hij is druk aan het verbouwen in het broedblok en fluit de hele tijd. ik ben daar niet zo blij mee want je ziet ze meteen de jongenw eer lastig vallen. Maar ze zien er echt mooi uit ja. Vooral Yani zie je echt groeien. elke keer meer mooie gele parels.

Citaat van: Rianne op 11 april 2006, 09:25:06
Vergeleken met zondag lijken ze alweer stukken groter! :o

ja gaat hard hoor. Ik weeg ze even vanavond.

Lin

Gisteren teveel fotos gemaakt en nog twee filmpjes dat ik het niet redde. Helaas zijn alle fotos vrijwel allemaal mislukt.

De fotos van gisteren

Yani dag 26

wildkleur 2 dag 25

Lutino dag 25

wildkleur dag 23

witmasker dag 22

Albino dag 22

wildkleur dag 21

albino dag 19

Met zijn allen in de doos. Jammer dat ze nog gevoerd moesten worden dus ze bleven niet stil zitten.

En nog twee filmpje dat ze in de doos zitten niks te doen.
http://www.youtube.com/watch?v=a7zRSECapgQ

http://www.youtube.com/watch?v=Y69Lc9X5kI8

Ik heb ze ook gewogen ze hadden een klein kropje vol. Nu zie je ook duidelijk het verschil tussen de kleinsten. Maar goed ze komen nog wel iedere keer aan.

Yani 88 gram
wildkleur 2 80 gram
lutino 97 (!)
wildkleur 3 76
witmasker 91 (!)
Albino 65 :-)
wildkleur 53
albino 48 gram.

Groeten, Lin

Sanna

Citaat van: Lin op 12 april 2006, 07:51:58lutino 97 (!)

Volgens mij ligt het aan de lutino-genen ;D. Mijn lutinootje was het aller-kleinst toen ze uit het ei kroop, maar nu overschrijdt ze de 120 (!) gr. met gemak :o :o. En als ik me niet vergis is Gijs van Irene ook flink aan de maat ::) :D.
Sumo-valkjes ;D

Groetjes, Sanna

Rianne

Lin

Hey Sanna,

Ik weet het niet, maar ik ben er erg blij mee. Het is gewoon een 2x zo groot nest als normaal dus dit is super. De moeder woog eerst 110 gram maar die is best groot dus dan kan het wel. Maar jeetje 120!!

Citaat van: Rianne op 12 april 2006, 08:56:31
Wauw, mooie gewichten hoor! :D

ja zelfs de kleintjes gaan met de dag beter.

Een deel van alle filmpjes staan trouwens op onze website! www.hobbykwekerijsephora.nl

marilyn

hoikes lin

je foto's en je filmpjes zijn weer super mooi geworden en je kleintjes zijn allemaal om te  :-*

groetjes marilyn

Lin

Citaat van: marilyn op 12 april 2006, 13:55:46
hoikes lin

je foto's en je filmpjes zijn weer super mooi geworden en je kleintjes zijn allemaal om te  :-*

groetjes marilyn

Wat aardig van je!

De fotos van vandaag.

Yani dag 27

wildkleur 2 als het een man is is ook deze gereserveerd las ik vandaag in mijn mail.

lutino dag

wildkleur 3 dag 24

witmasker dag 23

albino dag 22

wildkleur dag 21

albino dag 20

de kleintjes zijn weer aangekomen, eerst aantal gram lege krop gister en dan lege krop vandaag.
Albino 65 - 71
wildkleur 53 - 63
albino 48 gram -56

mijn dagtelling klopt niet meer, wie weet waar ik de fout ben ingegaan?

Lin

Yani dag 26
wildkleur 2 dag 25
wildkleur 3 en lutino dag 24?

Rianne