Hobbykwekerij Sephora - de laatste, Luna, is weg *snik*

Gestart door Lin, 20 januari 2006, 16:45:26

« vorige - volgende »

Lin

Citaat van: aad op 10 maart 2006, 08:34:25
hoi Lin

Wou via jouw link ff kieken ;) op jullie site , maar dat werkte niet .
Wel via de link bij Rianne ... of ligt het aan mij misschien ;)

Groetjes Aad

welke link bedoel je?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Nee Aad, dat klopt, ik moet nog een formulier insturen, en dan denk ik dat het na het weekend geregeld is. :)

aad

Lin

Ik heb weer wat filmpjes van de ouders op de eieren

Ayla op de eieren
http://www.youtube.com/watch?v=c6gvh-SD8uQ

http://www.youtube.com/watch?v=8zbrAsT0OMU

Ayla en tiamo
http://www.youtube.com/watch?v=1aJdDVeX4ic

En het schouwen van de eieren. Ik denk dat jullie niks zien. maar ze zijn donker op de film dus bevrucht anders zag je een wit licht in het ei. Wel moeilijk hoor filmen schouwen en draaien.
http://www.youtube.com/watch?v=R4DRxVUumkA

We kregen gister trouwens weer een reservering binnen, even kijken of dat een serieuze kandidaat is.

carco

Hoi

Ik zie je titel veranderd in wie wil, maar verder geeen nieuws?
Of gaat dit om het doneren misschien? Dit heb ik al gedaan pas geleden ;D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Lin

Citaat van: carco op 10 maart 2006, 13:30:56
Hoi

Ik zie je titel veranderd in wie wil, maar verder geeen nieuws?
Of gaat dit om het doneren misschien? Dit heb ik al gedaan pas geleden ;D
Groetjes: Caroline.

is al weg!

Caroline

Hoi hoi,

Leuke foto's en filmpjes weer, en je denkt een popje??  ;)

Vergeleken met Tinco vorig jaar of waar heb je het op gebaseerd?? Gedrag of uiterlijk of zo maar een idee??  :D

Wat een "liefdevolle" vrouw trouwens Ayla, ze zit haar man maar te bijten, hihihi!!

Ik heb ook pas gedoneert maar Peter & Lique hebben het veel te druk. (Delano, valkparkiet.com, de internetwinkelen natuurlijk hun eigen valkjes) Ze hebben helemaal geen tijd om de donatie te verwerken. Of krijg je tegenwoordig geen vermelding meer bij je naam?? En geen bericht over het e-mailadres??  :-\

Ach, maakt ook niet uit, als ze het maar binnen hebben, en zolang je niks hoort, weet je dat natuurlijk niet.  :)

Leuk trouwens dat je reclame maakt voor de internetwinkel, wat hebben julie allemaal besteld?? Ik heb er ook vorige week gekeken, maar heb op dit moment niks nodig, maar ze hebben leuke dingetjes.  :D

Geef je Bambino een kusje van me??  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

Hoi Lin
Allereerst nogmaals hartelijk bedankt voor het reageren, in mijn dagboekje,en fijn dat ik nu duidelijk weet waar ik op moet letten.
mooie filmpjes weer , het eerste filmpje zo zorgzaam de moeder heelrijk om te zien .
Gefeliciteerd met jullie domeinnaam.
Groetjes gonnie

Lin

Citaat van: Caroline op 10 maart 2006, 13:52:12
Hoi hoi,

Leuke foto's en filmpjes weer, en je denkt een popje??  ;)

Vergeleken met Tinco vorig jaar of waar heb je het op gebaseerd?? Gedrag of uiterlijk of zo maar een idee??  :D

Wat een "liefdevolle" vrouw trouwens Ayla, ze zit haar man maar te bijten, hihihi!!

Ik heb ook pas gedoneert maar Peter & Lique hebben het veel te druk. (Delano, valkparkiet.com, de internetwinkelen natuurlijk hun eigen valkjes) Ze hebben helemaal geen tijd om de donatie te verwerken. Of krijg je tegenwoordig geen vermelding meer bij je naam?? En geen bericht over het e-mailadres??  :-\

Ach, maakt ook niet uit, als ze het maar binnen hebben, en zolang je niks hoort, weet je dat natuurlijk niet.  :)

Leuk trouwens dat je reclame maakt voor de internetwinkel, wat hebben julie allemaal besteld?? Ik heb er ook vorige week gekeken, maar heb op dit moment niks nodig, maar ze hebben leuke dingetjes.  :D

Geef je Bambino een kusje van me??  :-*

tja goldie maakt iets meer lawaai die roept vaker. Verder baseer ik het nergens op. Ik begin het nu zelf ook wel spannend te vinden.

je kan peter of lique even een IM sturen dan is dat zo aangepast. Vinden ze niet erg hoor,ze lezen toch hun im pas als ze tijd hebben. Zolang je het netjes vraagt.

en ja hoor voor goede zaken maak ik altijd reclame.

kusje heb ik niet gegeven ze was druk aan het eten.
Citaat van: gonnie op 10 maart 2006, 16:41:33
Hoi Lin
Allereerst nogmaals hartelijk bedankt voor het reageren, in mijn dagboekje,en fijn dat ik nu duidelijk weet waar ik op moet letten.
mooie filmpjes weer , het eerste filmpje zo zorgzaam de moeder heelrijk om te zien .
Gefeliciteerd met jullie domeinnaam.
Groetjes gonnie

Graag gedaan hoor ik help graag. vooral als je imt zie ik het vrij snel smsen mag ook altijd wel. Leuk he die filmpjes! Zo kunnen mensen die zelf geen nestjes hebben goed zien hoe het gaat.

Foto's  van vandaag

"Bambino" nu helemaal zelfstandig! dag 46

en ja die valt om als je het bakje niet vasthoudt.

Goldie dag 41 die is ook zelfstandig maar daar wil ik toch wat meer zekerheid over.

Groeten, Lin

Rianne

Caroline

:D Dus Bambino komt bijna thuis!!  :D

Maar wat zitten ze nou te eten, dat zijn toch geen zaadjes??

Beginnen de veertjes al een beetje terug te komen?? Hoe lang duurt dat eigenlijk?? Voordat alle veertjes weer terug zijn??

Dan zal ik de kooi maar vast neer gaan zetten dit weekend dan kunnen de witmaskertjes hier er alvast aan wennen.  :D

Ik hoor wel weer, doei doei!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

~Natas~

Oh Lin,

Wat een schitterende foto's van die 2 zeg.
En als dit zo doorgaat zijn ze snel zelfstandig........en dat betekend dat Caroline snel haar schatje kan halen  ;)
En de filmpjes zijn schitterend om te zien, heb ze al 2 keer bekeken.
Ben erg benieuwd verder naar jullie web-site

Groetjes,

Natas

bobbie

Hoi Lin,

Ik heb weer zitten genieten hier ......... wat een schattige foto's zo.  :D

groetjes, Nel :)

Lin

Dank jullie wel! ik ga nog even optimaal van ze genieten!

Caroline

Bambino mag naar huis!!!!

Ik kreeg gisteren een IM van Lin dat we een datum kunnen prikken en een filmpje waarop te zien is dat Bambino zelf kan eten. Als je op het kleine fotootje hierboven klikt kun je het filmpje bekijken.

Lin & Rianne zijn nu aan het kijken wanneer dat zij kunnen en dan moeten we natuurlijk ook nog eventjes kijken of dit ook uit komt met onze drukke agenda. Wij moeten er namelijk een hele dag voor uittrekken, het is namelijk zo'n 200 km heen en 200 km terug.
(logisch natuurlijk::) ) 

Op dit moment zijn we weer via de IM aan het "onderhandelen", als ik meer weet laat ik het weten.  :D

Groetjes!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.