Hobbykwekerij Sephora - de laatste, Luna, is weg *snik*

Gestart door Lin, 20 januari 2006, 16:45:26

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Lin,

Wat een lieve foto's weer.

En wat worden ze leuk, vanaf nu gaan ze alleen elke dag maar leuker worden.

Het gaat echt goed hoor, toppie!!

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes lin

de kleintjes zien er echt schattig uit en door jou goede zorgen worden ze groter en groter  :D veel plezier met je kleine lievelingen want binnen enkele weken zijn ze alweer groot  ;)

groetjes marilyn

es

Hoi Lin,

hehe daar ben ik dan weer eindelijk, sorry hoor, :-[ :-[
Wat schattig zijn ze zeg, je ziet ze echt veranderen met de dag hé, toch!
Hele mooie foto's  :-* geef ze maar zachtjes een dikke knuffel van mij.
Groetjes van Esther

Riny

Hoy Lin
Onder het genot van een kopje koffie ,hebben we de foto's van je mooie jonkie's bekeken.
Ze groeien prima.
Groetjes Gerda en Riny :D

Rianne

Wat een vrolijk hoofdje heeft de albino, zo lief! Ik hoop dat Caroline 2 valkjes mee kan nemen :)
Als de witmasker geen parels heeft kan ik altijd vragen of hij interesse heeft. Het valkje mag toch nog lang niet weg. ;)
De foto's had ik gezien, idd erg zielig... :'(

Skye

bobbie

Hoi Lin,

De albino alweer 14 dagen  :o, wat gaat dat hard zeg.
Het zijn weer leuke foto's.

Ik ben erg benieuwd (net als de rest hier ;)) of er pareltjes komen of niet bij het witmaskertje.

groetjes, Nel :)

valkchico

hallo Lin,

wat gaat het goed met de kleintjes,En het word wel heel spannend hier als de pennetjes echt doorkomen.

Heb je al enig of er meer nestjes komen van de andere?

gr Esther

Wilma1

Lieeeeeeeeeeffffff...die kleine bolletjes..en Rianne zegt het ,wat ik dacht met het zien van de foto's .....'" wat een vrolijk koppie die albino".....het kijkt zo helder de wereld in van "hier ben ik....en ik wordt een kanjer  :D....of eigenlijk BEN ik het al ;D"......
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Citaat van: valkchico op  6 februari 2006, 16:08:52
hallo Lin,

wat gaat het goed met de kleintjes,En het word wel heel spannend hier als de pennetjes echt doorkomen.

Heb je al enig of er meer nestjes komen van de andere?

gr Esther

Even denken hoor... Kaiyo is van half augustus dus die mag nog niet broeden, hoe oud zijn popje is weet ik niet precies.
Naira is ook ongeveer zo oud (Lin corrigeert me denk ik wel) dus mag nog niet leggen. Haar mannetje is van 2003 dus als zij oud genoeg is...

Bij mij duurt het ook nog even, Tinco is van maart en zijn popje is van augustus, Tiaro is van juni en zijn popje van juni, en de geelwangen doen ook nog niet veel. Mannetje is van mei, en popje is ongeveer 5 jaar. Dus voorlopig alleen nog even een nestje van Ayla en Tiamo. :)

valkchico

Hallo Rianne,

Ik las dus dat naira waarschijnlijk te jong is en nog niet mag leggen. Maar hoe houd je dat tegen dan?
Snap wel dat ze te jong is om een nestje groot te brengen (waarschijnlijk) maar dat leggen kan je toch niet voorkomen?

Ik ben een leekk wat dat aangaat hoor ben druk leerende maar niet om zelf te gaan kweken.
Probeer jullie wel bij te houden ,want Chico en Paco willen dus wel een nestje maken maar zijn ook nog te jong dus zit ik me af te vragen hoe ik dat moet oplossen ???.

gr Esther

Ps word volgend jaar dus een drukke boel als elk koppel ook een koppel word.

Lin

Gisteren de witmasker geringd! Wat een dikkerd is dat. Hij woog evenveel gisteren als de albino 3 dagen geleden deed. Straks haalt hij hem nog in. Qua eetlust lijkt de albino een pop en de witmasker wel een man.

Het ringen.

http://www.youtube.com/?v=MiN7U9_HoVY

Zal vanavond op jullie reageren.

Kaiyo is van 13 juli
Kashira van: begin april vermoedelijk de 6e.
Naira moet ik even nazoeken wanneer precies, want alle gegevens liggen bij mijn ouders van haar.
Yasuo is al 3 jaar.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Citaat van: Lin op  7 februari 2006, 07:38:45
Gisteren de witmasker geringd! Wat een dikkerd is dat. Hij woog evenveel gisteren als de albino 3 dagen geleden deed. Straks haalt hij hem nog in. Qua eetlust lijkt de albino een pop en de witmasker wel een man.

Dat hoop ik toch NIET, doe maar liever andersom.  ;)

Het filmpje was leuk, maar het ging nog wel makkelijk, zit het er nog omheen, heeft ie het ringetje nog niet verloren??

Tot later.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Citaat van: valkchico op  6 februari 2006, 18:16:01
Hallo Rianne,

Ik las dus dat naira waarschijnlijk te jong is en nog niet mag leggen. Maar hoe houd je dat tegen dan?
Snap wel dat ze te jong is om een nestje groot te brengen (waarschijnlijk) maar dat leggen kan je toch niet voorkomen?

Hoy Esther
Dan maak je de eitjes onklaar of je geeft ze nepeitjes.
Dan is het tevens een ''goede oefening''voor de ouders.
Groetjes Riny :D

Rianne

Hoi Esther,
ze krijgen geen nestblok tot ze oud genoeg zijn. En als ze ondanks het missen van een blok toch eitjes gaan leggen, kunnen ze het gaan proberen of worden de eitjes vervangen.