Hobbykwekerij Sephora - de laatste, Luna, is weg *snik*

Gestart door Lin, 20 januari 2006, 16:45:26

« vorige - volgende »

Lin

Hartstikke bedankt iedereen!

Nu nog een goed huisje zoeken! Ik heb alleen nog maar een reservering van Caroline. Ik heb nergens nog wat neergezet of rondgevraagd daar komt het ook door. Dat ga ik doen als ze er allemaal zijn.

als iemand nog een valkje zoekt kan ik misschien helpen.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marga

hoi

gefeliciteerd hoor wat een dotje

groetjes marga

Rianne

Lin

Rianne

Lin

Heeft die al een valkje binnen?

Wil wel graag binnen bij iemand die al een valkje heeft.

Rianne

Hij heeft een voliere met valkjes. Zal morgen eens vragen.

Gerda

Hoi Lin en Rianne,

Gefeliciteerd met dit witte donsje!!! Wat schattig hoe hij/zij rondscharrelt op je hand!!
Een goed huis is zeker te vinden voor een albino!!

Liefs, Gerda

Mariska

Hoi Lin en Rianne,

Van harte gefeliciteerd met het kleine hummeltje :D :D :D
Ik vind het wel erg leuk voor jullie om als eerstgeborene van jullie kwekerij een albino te krijgen :D
En als je nu al zegt dat deze er nu al beter uit ziet ben ik alleen nog maar blijer voor jullie ;)

Ik heb trouwens je filmpje wel ontvangen en ga hem nu kijken ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Hoi Lin,

Bedankt voor je filmpje, ik kon het nu wel zien :D
Ik vind het prachtig en hoop dat ik het zelf ook snel mee mag maken ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Ooh wat mooi zeg. Ik had zo'n dotje nog nooit echt in beweging gezien. Wauw...

Lin

Oh ja Henry, vergeten te antwoorden. Leuk dat je weer even langs komt. Leuk he dat Awan weer een albino broertje of zusje heeft. Kan je weer eens een foto maken van Awan? Awan is geboren op 31 januari trouwens.

Groeten, Lin

Skye

Ik heb mijn beide jongens nu ook laten kijken, eerst de beweging in het ei en toen het jong. (ik weet niet of dat ei wel bij dit jong hoort, maar dat heb ik wel gezegd). Dat is voortplanting en geboorte in praktijk! Ze hebben een hele les gehad, met name de jongste, ook over de snijtand ed. Dat is zo leuk! Ze vonden het allebei geweldig. De jongste (6) wil een briefje mee, zodat ze het ook in de klas kunnen bekijken! Grappig he?

carco

Hoi

Gefeliciteerd met de eerstgeborene!
En gelijk een albino toe maar! Het is toch wel een prachtkoppel die 2 hè?!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Lin

Citaat van: Skye op 25 januari 2006, 19:04:36
Ik heb mijn beide jongens nu ook laten kijken, eerst de beweging in het ei en toen het jong. (ik weet niet of dat ei wel bij dit jong hoort, maar dat heb ik wel gezegd). Dat is voortplanting en geboorte in praktijk! Ze hebben een hele les gehad, met name de jongste, ook over de snijtand ed. Dat is zo leuk! Ze vonden het allebei geweldig. De jongste (6) wil een briefje mee, zodat ze het ook in de klas kunnen bekijken! Grappig he?

Je hebt ze naar mijn filmpje laten kijken? Dat is dan hartstikke leuk! Ik kom straks nog met nieuwere filmpjes van het voeren en weer een bewegend ei.

Groeten, Lin