18 juli 2025, 22:58:07

Toetie,Cleo en Seti + foto's 7-1-2007

Gestart door chiko, 18 januari 2006, 15:55:53

« vorige - volgende »

Lin

Citaat van: chiko op  2 april 2006, 21:19:04

Even voor alle duidelijkheid. Goldie is zeer zeker tam hoor Lin, en inderdaad laat hij zich gewoon pakken zoals jij hem geleerd hebt dus daar is niks mis mee hoor. Dus als hij niet wil opstappen halen wij hem gewoon op de andere manier uit de kooi.

Tja de verrassing............je zult het snel genoeg merken Lin  :-X

Groetjes Maja en Folkert.

ps. Chiko heeft vanmiddag zijn eerste aanvlieging gehad met onze lamp. Met Chiko alles ok, met de lamp minder, in duizend stukjes.
Dus nu hebben we de 2 andere glazen maar van de lamp afgehaald todat Chiko zijn vliegbrevet heeft  ;D

Ja trage reactie..
Nou gelukkig maar! Maar wat is die verrassing nou? Spannend hoor.

Oho oh die chiko. Gelukkig is er niks met hem aan de hand. Je kan het erger treffen. en hoe gaat het met goldie en het vliegbrevet? Vliegt die niet overal tegen aan?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marilyn

Citaat van: Lin op  6 april 2006, 13:26:09
Citaat van: chiko op  2 april 2006, 21:19:04

Even voor alle duidelijkheid. Goldie is zeer zeker tam hoor Lin, en inderdaad laat hij zich gewoon pakken zoals jij hem geleerd hebt dus daar is niks mis mee hoor. Dus als hij niet wil opstappen halen wij hem gewoon op de andere manier uit de kooi.

Tja de verrassing............je zult het snel genoeg merken Lin  :-X

Groetjes Maja en Folkert.

ps. Chiko heeft vanmiddag zijn eerste aanvlieging gehad met onze lamp. Met Chiko alles ok, met de lamp minder, in duizend stukjes.
Dus nu hebben we de 2 andere glazen maar van de lamp afgehaald todat Chiko zijn vliegbrevet heeft  ;D

Ja trage reactie..
Nou gelukkig maar! Maar wat is die verrassing nou? Spannend hoor.

Oho oh die chiko. Gelukkig is er niks met hem aan de hand. Je kan het erger treffen. en hoe gaat het met goldie en het vliegbrevet? Vliegt die niet overal tegen aan?

hoikes

idd lin volgens mij mag je tamelijk lang op je verassing wachten  ::)  :P moet die verassing nog gemaakt worden ofzo ? tja je weet nooit hé  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

NEE HOOR is kant en klaar....en WAUWWWWWWWWWW!!!! ;D ;D ;D ;D ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

jij weet van de verassing af geloof ik  :o  :o  :o ik dacht dikwijls dat een filmpje de verassing zou zijn maar dat het filmpje nog moest opgenomen worden ofzo maar de verassing is dus al kant en klaar  :o weet je soms ook wanneer wij de verassing te zien of te horen krijgen ???

groetjes marilyn

Wilma1

Ehhhhh....... nee helaas voor jullie ???

Wat ik WEL zag...en dat heeft niets met de verrassing te maken, om misverstanden te voorkomen!!!!

Een hele leuke foto, om Maja te verleiden  ::) er toch nog maar eens eentje bij te nemen met der tijd  :P....kijk toch eens wat schattig!!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Krijgt Lin een voetreis naar Rome? ;D

chiko

Middag allemaal.
Wat zijn jullie nieuwschierig allemaal.
Geintje he Wilma,die kleintjes zijn schatig hoor maar
ben niet meer over tehalen. :P
Chiko en Goldie zijn dikke maatjes en Goldie begint nu ook wat antwoord terug tegeven.
Goldie is nog steeds op ondekking met vliegen en van de week had hij de trapgat gevonden en weg was hij.
Wij vlug naar boven want daar is ook de kamer met de kattenkindjes.
Gelukkig is alles goed gegaan en met Goldie was alles in orde.
Maja.

Lin

Tuurlijk zijn we nieuwschierig!

mooi dat ze ze nu maatjes zijn. En had het al gelezen dat het trapgat ondekt was. Gelukkig waren jullie erbij. Kan goldie al wat fluiten of is het meer roepen naar jullie?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

Zeg..... die verrassing duurt wel ERG lang hoor  :-\, het arme kind "besterft" het bijna volgens mij ???  ;D

Hoe gaat het met Chiko en Goldie ???.....DAAR ben ik meer benieuwd naar het "andere" weet ik toch al  :P
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

chiko

Middag allemaal.
Ten eerste hebben we het heel druk met werken dus bijna geen tijd en s,avonds liggen we vroeg op bed.
Mannetje is s,avonds blij als hij thuis is en dan saampies lekker eten en kletsen.
Maar Lin het komt goed meis en je zult het eerdaags thuis krijgen ;D
Met Goldie gaat het goed en ze kroelen heel veel.
Chiko leert alle liedjes aan Goldie maar die heeft er niet zoveel zin in denk ik.
Hij roept goed en eet ook erg goed,verder groeit hij als kool.
Fijne paasdagen allemaal.
Maja.

Wilma1

Heee....wanneer schrijf eens in MIJN boekje ??? ???
:'( Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

chiko

Citaat van: Wilma1 op 13 april 2006, 11:55:27
Zeg..... die verrassing duurt wel ERG lang hoor  :-\, het arme kind "besterft" het bijna volgens mij ???  ;D

Hoe gaat het met Chiko en Goldie ???.....DAAR ben ik meer benieuwd naar het "andere" weet ik toch al  :P
;) Wilma

Je weet niet alles hoor,hahahhahaha. ;D

chiko

Sorry Wilma maar heb het al een paar keer geprobeerd maar het lukt me niet om bij jou in teloggen.
Blond he en anders vraag ik Folkert vanavond wel even. ???

Wilma1

Citaat van: chiko op 14 april 2006, 17:28:01
Sorry Wilma maar heb het al een paar keer geprobeerd maar het lukt me niet om bij jou in teloggen.
Blond he en anders vraag ik Folkert vanavond wel even. ???

Neem maar een "lesje" bij Folkert....het is heel simpel!

En eh....gelukkig weet ik NIET alles nee...dan wordt mijn hoofd zo vol!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

VROLIJK

PASEN

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3