3 mei 2025, 14:53:09

WAUW!

Gestart door Roosje, 17 januari 2006, 21:18:48

« vorige - volgende »

Roosje

Ach wat een poepie. Lekker plofferig op 1 pootje :-*

Mariska

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Ik heb ook niks gezien ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Christine

Ik wil niets zien maar heb teveel gezien!!! :o :o 8) 8) 8)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Je hebt wel de mooiste uitgezocht zeker! Wat een prachtig valkje! :)

Tjerk

Hey,

hier nog een paar foto´s zodat jullie nog even jaloers kunnen worden  ;D

Een foto van de rug van White:

Een foto van Snowy het 2e valkje:

Groeten Tjerk

marilyn

hoikes

haaaaaaaaaaaaaaaaa had ik maar zo'n valkjes  :-\ ben een beetje jaloers geloof ik  :P

groetjes marilyn

Tjerk

Hey,

bij Snowy lijkt het nou zo of verliest hij/zij parels.
Zelf weet ik niet of dit een man of een pop is,
maar volgens mij is hij/zij parels aan het verliezen.
Als hij/zij parels verliest is het een man,
als dit niet het geval is, is dit een pop.
Wie kan helpen?

Groeten Tjerk

marilyn

hoikes tjerk

ik heb ook nog niet zoveel ervaring met valkjes maar volgens al wat ik hier al heb gehoord verliezen de mannen hun parels  :-\ dus ja misschien heb je idd met een man te maken.

groetjes marilyn

ps ik kan ook mis zijn hoor dus nog eff wachten tot er iemand reageert met meer ervaring dan ik  ;)

Tjerk

Hey Marilyn,

in elk geval bedankt en ik zal idd ff afw8en op antwoord van anderen.

Groeten Tjerk

Rianne

Hoi,

ik kan het niet zo goed zien, maar als een valkje parels verliest, is het inderdaad een pop. Dit kan overigens heel langzaam gaan, soms duurt het wel 3 jaar heb ik gelezen.
Ik zou goed het gedrag in de gaten houden en kijken of hij een deuntje kan leren. :)

marilyn

hoikes rianne

parels verliezen een pop ???? ben ik dan zo mis ??? ik dacht dat een man zijn parels verloor  ::)

groetjes marilyn

Rob S

Hey Marilyn,

Ik denk dat Rianne het een klein beetje door elkaar heeft gehaald, normaal verliest een man idd zijn parels. Bij een bonte kan dit erg lang duren, bij een gewone geparelde man zijn ze na de eerste rui grotendeels verdwenen.

Groetjes Rob

marilyn

hoikes rob

ik heb wel niet echt veel ervaring maar ik had hier op het forum toch al veel gelezen en ik dacht zoiets van ben ik nu mis ofwa  :P hahahaha nu ja iedereen kan es mistypen hé of eens verstrooid zijn  ;)

groetjes marilyn

Rob S

Haha ja overkomt iedereen wel eens, een kleinigheidje houd je toch ;)

En wat betreft de valkjes, die zijn echt schitterend. Mijn verlanglijstje van valkjes met een bepaalde mutatie wordt al steeds groter ;D ::)

Groetjes Rob

marilyn

hoikes rob

als jij denkt dat je de enige bent met een verlanglijstje dat groter wordt !!! tarara hoor !!! als je mijn verlanglijstje zou zien !!!! die is ellenlang maar helaas kan ik er dit jaar maar 5 bijkopen  :-\

groetjes marilyn