28 april 2024, 16:06:35

Arme Coco

Gestart door Kolkkie, 14 januari 2006, 10:54:54

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Mariska
Ik kwam even op ziekenbezoek,maar er was niemand thuis.
Fijn om te lezen dat het met Coco de goede kant op gaat.
Groetjes Riny :D

~Natas~

Hey Maris,

Hoe is het nu met Coco.
Wanneer mag zijn tape ervan af, als hij het zelf niet al heeft gedaan tenminste  ???
Geef hem maar een extra kroel namens ons.

Groetjes,

Natas

Kolkkie

Hallo allemaal,

Met Coco gaat het prima.
Het enigste wat er nog aan mankeerd is dat hij nog niet kan vliegen omdat het tape er nog omheen zit.
Vanmiddag zal ik proberen om nog wat foto's te maken.
Vanavond moet ik om 19:20 bij Dr. Feld zijn, en dan gaat als het goed is de tape eraf.
Allemaal dus duimen voor Coco.

Met het peuteren aan de tape is het mij reuze meegevallen.
In eerste instantie had hij de uiteinden ontdekt, maar daar heb ik dus heel slim nog even een strookje overheengeplakt zodat hij daar niet meer bijkon.
Aan zijn buikzijde heeft hij er wel aan lopen peuteren, maar ook dat valt op zich nog wel mee.
Ik ben benieuwd wat er vanavond van zijn verenkleed overblijft.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Gerda

Hoi Maris,

FIjn dat het beter gaat met Coco!! Ik ben benieuwd of Feld tevreden is vanavond! Ik ga voor jullie duimen!!

Liefs, Gerda

Rianne

Hoi Maris,

ik hoop dat Coco genezen is. Veel succes vanavond! :)

Riny

Hoy Mariska
Hopelijk mag vanavond alles er van af.
Dan is Coco over een paar daagjes de ellende weer vergeten.
Groetjes Riny :D

Kolkkie

Hallo allemaal,

Hier 2 foto's van Coco met zijn tape er nog omheen.
Het strookje wat ik zelf over de uiteinden heb geplakt heb ik er zelf al voorzichtig afgehaald.
Dat ging zonder problemen.





Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Riny

                                                 
Hallo Mariska
Alle aandacht gaat naar Coco maar ik heb meegemaakt hoe het vrouwtje van Coco in de  :censuur zat.
Daarom kom ik je een plaatje brengen ,omdat je zo hard naar de Edah bent gespurd.
Hopelijk wordt  Coco vanavond verlost van zijn harnas.
Groetjes Riny :D

Kolkkie

Hallo allemaal,

Bij Dr. Feld is alles goed gegaan :).
Dat tape erafhalen is een kwestie van ROESJJJ!!!  :-X
Vrij snel dus.
Wel zijn er een hoop veren meegekomen, maar er zijn niet echt hele kale plekken te zien.
Het is wel wat te zien, maar toch weer niet zo erg als ik had verwacht.
De wond zag er goed uit. Wel moet het tape dat om zijn vleugelpennen zit nog een week blijven zitten omdat hij anders tijdens het fladderen het hele zaakie weer kan verpesten.
Na een week moet ik dat er zelf afhalen.
Met de AB moet ik nog tot dinsdag doorgaan en dan mag ik er mee stoppen.

Het eerste wat hij deed toen hij weer thuis was (in het licht), was poetsen.
Er kwam al de nodige pleisterresten mee en ook een hoop stof want hij heeft toch een week alang zich niet of nauwelijks goed kunnen poetsen.

Hier 2 foto's van Coco.

Lekker poetsen  ;D



Wat mot je van mij  >:( ::)



Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Riny

Hoy Mariska
Wat een opluchting voor Coco en het vrouwtje.
Maar waar die dat aan opgelopen heeft ,daar zullen we wel altijd naar moeten blijven raden.
Groetjes Riny :D

Kolkkie

Hoi Riny,

Er zaten een hoop mensen in de wachtkamer met vogels (Dr. Feld had bekant een vogelspreekuur vandaag ;D).

Iemand opperde dat het misschien kan zijn gekomen door een speeltje.
Misschien dat dat het is geweest, al blijft het natuurlijk gissen.
Bij nadere inspectie zag ik 1 flinke druppel bloed aan mijn muur zitten, maar meer ook niet.
Als hij in paniek was geweest lijkt het mij dat er dan meer bloedspatten moeten zijn geweest.
Die bloedspat zit ook vrij hoog op de muur, dus ik zou er zo aan denken dat het toch een speeltje is geweest, want alle speeltjes hangen hoog in de kamervoliere.

Zometeen moet ik hem zijn AB nog geven, maar nu is het toch meer uitkijken omdat de wond natuurlijk niet meer is bedekt.
Dr. Feld heeft die wond laten zien, hij zag er toch vrij heftig uit.
Daarna zal ik Coco weer even lekker verwennen voor de tv, onder het genot van een pot voetbal op tv ;D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Gerda

Citaat van: Kolkkie op 20 januari 2006, 21:25:25
Hoi Riny,

Er zaten een hoop mensen in de wachtkamer met vogels (Dr. Feld had bekant een vogelspreekuur vandaag ;D).

Iemand opperde dat het misschien kan zijn gekomen door een speeltje.
Misschien dat dat het is geweest, al blijft het natuurlijk gissen.
Bij nadere inspectie zag ik 1 flinke druppel bloed aan mijn muur zitten, maar meer ook niet.
Als hij in paniek was geweest lijkt het mij dat er dan meer bloedspatten moeten zijn geweest.
Die bloedspat zit ook vrij hoog op de muur, dus ik zou er zo aan denken dat het toch een speeltje is geweest, want alle speeltjes hangen hoog in de kamervoliere.

Zometeen moet ik hem zijn AB nog geven, maar nu is het toch meer uitkijken omdat de wond natuurlijk niet meer is bedekt.
Dr. Feld heeft die wond laten zien, hij zag er toch vrij heftig uit.
Daarna zal ik Coco weer even lekker verwennen voor de tv, onder het genot van een pot voetbal op tv ;D.

Groetjes,

Mariska


Als je met lekkere pot voetbal PSV-RKC bedoelt, dan valt dat hard tegen!!!
Fijn dat het goed gaat met Coco. Hij heeft nu net zo'n pleister om de vleugelpennen als naamgenoot Coco bij Kirsten had!!!

Groetjes, Gerda

Kolkkie

Hoi Gerda,

Het was een prachtige pot voetbal, NOT :(.
Coco heeft er denk ik wel van genoten, die arme kroelkip.
Hij zit flink te poetsen in de buurt van die wond.
Er zit daar nog behoorlijk wat bloed aan zijn veren (echt een plakaat lijkt het).
Hij heeft eht er al een beetje los weten te peuteren.
Morgen zal ik hem eens even wat natmaken met een plantenspuit zodat het wat los kan weken.
Om het nu te doen vind ik ook weer zo laat.
Hij heeft ook mazzel, want hij mag van mij nog niet in de kamervoliere zitten omdat hij dus nog niet mag/kan vliegen.
Daarom zit hij in een aparte kooi, en die heb ik op mijn nachtkastje staan.
Die arme drommel slaapt gezellig naast zijn baasje ;D.
En dan heb ik ook een leuke wekker, rond een uur of 9 is het heerschap nl. aan het fluiten.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Andrea

Ha ha ha. Een geluk dat het winter is en de zon later opkomt dan in de zomer, anders had het heerschap je wel een paar uurtjes eerder gewekt ;D
Gelukkig heeft Coco weer aardig wat praatjes. Nu hopen dat de wond snel geneest en hij er straks niet aangaat peuteren. Zo te zien op de foto's ziet hij er niet zo kaal uit als ik gevreest had. Gelukkig maar... geef Coco maar een grote knuffel van me en verwen hem maar goed, dan is hij er zo weer bovenop.

Groetjes,
Andrea

Binkie en Sparkle

Carin

Hoi Maris,

Gelukkig dat het met Coco beter gaat! Wel een maf gezicht dat die staartpennen nog bij elkaar gebonden zijn hoor!

Ben je er maandag in de zaal?

Groetjes Carin