28 juni 2025, 18:47:37

mooie pimrose op marktplaats!

Gestart door carco, 12 januari 2006, 23:19:06

« vorige - volgende »

carco

12 januari 2006, 23:19:06 Last Edit: 12 januari 2006, 23:24:24 by carco
Wauwsie!!
Ik zou hem wel willen, maar ik denk niet dat ze akkoord gaan hier :-\.
Dus wie er nog op zoek is naar een mooie man moet zeker even kijken!!
Ik zal de link even opzetten!!
http://koopjes.marktplaats.nl/dieren_en_toebehoren/vogels_parkieten_en_papegaaien/17784151.html?return=eJwFwVsKgCAQAMC7eACtj%2FpYiY4SGxqKjxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMKKxrNg%2F7hq7EasrQFGiXQX47o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1

GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Karin

Hm, helaas geen plek meer voor een mannetje  ;D Er staat alleen niet bij of het tam is. Wel een erg klein kooitje  ::) Ik hoop dat iemand met een flinke kooi hem neemt.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

carco

Oh nee:sorry staat er inderdaad niet bij :-[
Ik nam dat gewoon aan omdat hij praat en fluit .Er is in ieder geval wel veel aandacht aan gegeven anders praat hij niet.
Ik verander het wel even. ;)
GRoetjes: Caroline.

Riny

Hallo Dames
Er staat wel bij in de advertentie dat hij tam is.
Groetjes Riny :D

saskia_w

jammer te verweg  :-\ ik heb 3 popen en 1 man dus ik had er nog wel een man bij kunnen hebben en hij is erg mooi

groetjes saskia

Pull the bow of Live and shoot.
Faster than love...
Faster than sadness....
Before you get caught up
In confusion...seize your path.

If you stand still for Even a moment,
Unanswered questions
will catch up to you.
----------------------------------
Don't go...
Don't leave.
Stay close to my heart.
I will carry on your name.
I will finish...

Rob S

Wow, das wel een hele mooie. Jammer dat het idd zo ver weg is. Ik hoop voor hem dat ie een mooi leventje krijgt in een mooie ruime kooi :D

Groetjes Rob

Karin

Volgens mij stond dat tamme er gisteren nog niet bij  ;D Het is overigens van een kweker die ook meerdere valkjes te koop heeft staan. Degene die hem neemt zal hem dus wel een tijd in quarantaine moeten houden ( i.v.m. de vele andere valkjes die de man heeft ). Het is in ieder geval een mooi valkje  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

Hallo allemaal,

Ik weet wie deze valk heeft en heb hem daarover gemaild.
Om misverstanden uit de weg te gaan, dit is geen echte primrose maar wel een valk met een primrose tekening. Net zoals mijn valk Roos. :)
Dit was zijn reactie;

indien het zeker een primrose was dan had ik hem al aangeboden hoor, er staat "type" primrose, in belgie betekent dat "lookalike", daarmee bedoel ik dat hij op een primrose lijkt. Zeggen jullie dat in nederland anders ? Maar ik wil je niks wijsmaken.
Het is een hele mooie vogel, maar het is volgens mij geen echte primrose tenzij per ongeluk dan.
hij is van een kennis van mij, die er van af moest.
Ik dacht eerst om hem zelf te houden en tegen een primrose te zetten als ik daar geen partner voor vond, maar omdat hij altijd in de huiskamer gestaan heeft kan hij natuurlijk nog niet tegen de kou en toen ik ermee thuiskwam en in de bureau zette zei mijn vrouw je kan kiezen één van de twee moet buiten (jij of die vogel)
Ik zit er nu mee, hij moet dus weg en staat nu bovenop de verwarmingsketel omdat dat de enige plaats is waar hij een tijdje mag staan en het niet te koud is. Dat kan dus niet lang duren.
Ik moet eertlijk toegeven dat ik een afspraak heb met mijn vrouw dat er geen vogels binnen komen ! Dus ze heeft wel gelijk.
Ik heb hem echt horen praten, maar bij mij is hij wel wat van slag, wat wil je....

Ik heb trouwens ook nog een tamme geelwang man (gepareld, maar de parels zijn bijna weg) die wel al een tijdje in de voliere zit en eigenlijk weg mag, als je daar iemand voor kent....
Want tamme vogels komen bij mij dus niet binnen ;-)

Ik heb 'm wel laten weten dat "type" niet in z'n advertentie staat en hij dat beter nog even aan kan passen. :)

De prijs vind ik overigens wel kunnen want als ik zelf valken met een primrose tekening ga kweken dit jaar dan kosten die ook 50 euro (dat kostte Roos ook).
En deze is tam en met kooi en spulletjes dus dan kan 75 euro wel.
Hij vraagt trouwens voor echte primrosen (niet tam en zonder kooi uiteraard) 75 euro maar momenteel heeft hij er geen meer.

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

carco

Hoi

Jeetje , ja ik heb inderdaad ook wel eens contact met hem gehad over een valk voor Joyce die nu Ozzy en Dizzy heeft, hij had toen ook een kamervolière te koop die ook van een vriend was. Ik weet eigenlijk niet of dat dezelfde was?
In ieder geval echt pimroze of niet:ik vind hem echt prachtig, maar durf er thuis niet meer over te beginnen :P, maar zal hem toch eens laten zien aan Hans ( wie weet).
En die geelwang zou dat niets voor Caroline zijn? Die staat dacht ik bij Riny op de wachtlijst!
Groetjes: Caroline.

Karin

O, o, o, als ik toch eens meer plaats had  ;D Ik heb nog wel ruimte voor één of twee niet tamme koppels in de grote volière ( ik ga er voortaan buiten de grote volière in kamervolières kweken met de niet tamme koppels ) maar voorlopig wacht ik er nog even mee  ;D Ik moet alle jongen ook weer kwijt kunnen natuurlijk. En omdat ik ze allemaal handtam maak ( met één nest ben je toch al snel 1 1/2 uur per dag bezig ) kan ik niet teveel jongen tegelijk hebben. En omdat ik alleen maar in de winter kweek kan ik niet alles over het hele  jaar verspreiden. Wordt manlief boos, want die wil wel eens weekendjes weg en op vakantie  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Roosje

Ik ben verstandig ::) ;D Laten we het daarop houden *kwijl*. Ik hoop echt dat als Luna met Simba kindjes krijgt, dat er kleine Roxytjes uitkomen, dan hou ik er daar 1 van :)

carco

Hans vindt hem wel heel mooi ;)
Maar terecht wel zegt hij ook wanneer moet je stoppen, je moet een grens stellen.Is ook zo, maar ik zeg een pratende is wel uniek.
Ik ga heel lief zijn vanavond want hij was niet helemaal afwijzend :-\
Hij ziet het alleen al weer helemaal zitten dat er straks jonkies komen van Harry en Charlie en we die ook niet direkt kwijtraken. Is hij positiever erover dan ik:was het maar waar.
Ik wil hem...
Als hij nu ja zegt vanavond :-\ ???

bobbie

Citaat van: carco op 13 januari 2006, 17:22:34
Hans vindt hem wel heel mooi ;)
Maar terecht wel zegt hij ook wanneer moet je stoppen, je moet een grens stellen.Is ook zo, maar ik zeg een pratende is wel uniek.
Ik ga heel lief zijn vanavond want hij was niet helemaal afwijzend :-\
Hij ziet het alleen al weer helemaal zitten dat er straks jonkies komen van Harry en Charlie en we die ook niet direkt kwijtraken. Is hij positiever erover dan ik:was het maar waar.
Ik wil hem...

;D ;D ;D

Roosje

Citaat van: carco op 13 januari 2006, 17:22:34

Gaaf! Dan krijg je ook een Luna :D Paul reageert ook altijd zoals Hans nu...Al vanaf valkje nummer 5 geloof ik ::) Dus er is vast een kans dat hij overstag gaat. Ik hoop het voor je!

Caroline

*Duim duim duim!!*

Lief dat je aan mij dacht maar ik wil een geparelde lutino geelwang POP, ik vind namelijk de parels zo mooi.

Maar toch bedankt!!

Ben wel heel erg benieuwd hoe het vanavond is gegaan, wel heeeeeeeel erg lief zijn hè??

Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.