9 augustus 2025, 20:15:31

De kwetterflat *2006*

Gestart door Bianca, 10 januari 2006, 20:27:38

« vorige - volgende »

valkje-jacco

heej,
ik denk ik ben toch in daboeken laat in eens bij jou langsgaan  ;D
Gefeliciteerd met je baan
en hopen dat je er goed voelt éé~!

ik bekeek je site nog, en mijn link staat ernog steeds bij :) haha bij mij ook nog :)

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Kirsten

Meid ik vind het helemaal top voor je dat je iets gevonden heb waar je helemaal je (valkparkiet)ei :D in kwijt kan,.

Groetjes
Kirsten

ps oja ik was plaatjes aan het zoeken,. hihi

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Gefeliciteerd met je nieuwe baan Bianca! Hopelijk wordt dit helemaal wat je ervan verwacht! Het is je in ieder geval van harte gegund!

Groetjes,
Peet

Kirsten

Ik heb zo´n zin!,. haha tot morgen :D

Groetjes
Kirsten

Kirsten

Hoi hoi :D

Ik wilde ook hier even kwijt dat ik het erg gezellig vond vandaag,. Je hebt een beauty gekocht,. en je enhousiasme erna toen je ermee rondliep vond ik echt geweldig,. Zo trots :D

Groetjes,
Kirsten

Bianca

HoiHoi, het gaat helemaal tOP_ op mijn nieuwe werk, ze vinden zelfs dat ik het zo goed doe dat ik mijn eerste eigen projectje heb gekregen!
AAAH!

Vandaag zijn dennis en ik samen met Kirsten en Jan op de vogelmarkt in Zwolle geweest, ik had al een heel stuk in het topic over beurzen getikt dus ik doe lekker lui en plak het gewoon hier.

Zaterdag 18-02-2006 06.00uur: Ergens in Rotterdam gaat er een wekker aan.
Nog heeeeeeel even hoor ik naast mij, ik was direkt klaarwakker, we gaan naar zwolle, we gaan naar zwolle, we gaan naar zwolle, lalalalalalaaaaa.

Nog nooit zo vrolijk geweest in de vroege ochtend.
Even snel een laagje plamuur aanbrengen en m'n haar in de knoop, mijn vogel-lopertje achterin de auto en tomtom mee.
Muziekje aan in de auto en gaan met die banaan, oh nee Getz, whahahaha.

Klokslag 07.30uur: rijden wij het parkeerterrein op in amersfoort (langs de snel weg) om daar Kirsten en jan te treffen.
"HOI, HOI" zeg ik en ik krijg ook een wakkere spontane reactie terug uit de andere auto.
Oke Let's go, nog een dik half uur tuffen......................

+/- 8.15uur: aankomst in zwolle, ik kijk mijn ogen uit op de parkeerplek en mijn aandacht wordt getrokken door een iets té bekend geluid "VALKJES!" ineens hoor ik ze overal over de parkeerplek.

we gaan in rij staan voor de handelaren, een dikke vijf minuten later komen wij ineens tot de ontdekking dat we in de verkeerde rij staan, want deze rij was voor gereserveerde plaatsen, een klein eindje verder zien we (een véél kortere) rij voor niet gereserveerde handelaren.
Telt hobby en gewoon liefhebberij ook mee?!

Ik kijk de hal door en voel meteen zo'n vlaag van het sfeertje over mij heen vallen.
Iedereen is nog druk met het instaleren van zijn/haar plekje.

Jan verteld dat je het beste eerst een rondje "snel"vogels kunt doen en daarna pas lekker moet gaan slenteren want dan heb je de grootste kans dat je de mooiste vogels ziet en evt al kunt kopen.

Wat een berg vogels zeg!
groot, klein, wit, geel, groen,roze, blauw, paars etc etc.
Je kijkt werkelijk je ogen uit!
En heel veel valkjes!
De meeste zagen er goed uit, maar ook verbaasde ik mij erover dat sommige handelaren met (duidelijk)zieke vogels stonden.
Ik zou dan denken, die kopen ze toch niet dus ik laat ze thuis.

afijn, even later liepen we langs een jongen die samen met mams een paar mooie bonte witmaskers had zitten (bonte witmaskers zijn echt een obsessie voor me)
En er zaten echt een paar beauty's tussen.
we hebben lang staan kijken en nog net voor we weg liepen vroeg ik zijn prijs, deze viel mij 100% mee, " misschien zie je me zo nog terug" een pad later kwamen we papa Peter tegen, en die zag er erg gehaast uit, hihihihi, dat zal wel zijn omdat ie een missie had, whahahaha.
ik had helemaal een knoop in mijn maag en ben op dat moment snel terug gehobbeld naar mijn mooie kleine cinnamon bonte witmaskertje. "die wil ik!" zei ik , en de jongen en zijn moeder kregen een grote grijns  op hun gezicht.

Nog even naar het poepertje gekeken (zekerheid voor alles, zie, http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,14454.0.html ) voor de zekerheid, en de ring bekeken (2005)

een paar paden later vond ook kirsten een vogeltje naar wens (helaas heb ik van mijn beauty nog geen foto en ik weet ook niet of kirsten al een poging heeft gedaan(zie haar dagboek))

Al met al hebben we het hartstikke naar ons zin gehad en enorm genoten.

Groetjes Bianca 
ps morgen foto's van mijn mooie nieuwe vogeltje!

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Karin

Jammer, geen foto, ik ben benieuwd !!  ;D Ben ook dol op bonte witmaskertjes  ;) Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Ik had ook best graag gewild, maar ja, beetje ver en manlief vind het niet zo leuk om naar een vogelbeurs te gaan. En ik koop toch geen vogels op een beurs, dus dan was het alleen maar kijken en kwijlen geweest  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

Fijn dat het op je werk zo goed gaat! ;)
En ik ben ook benieuwd naar de foto! ;D
Mijn bonte witmasker Wiske komt ook van de beurs van Zwolle. :)
Ik ben er nadien niet meer heen geweest omdat ik het gewoon veel te ver vind. :-\
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

bobbie

Hoi Bianca,

Ik kom heel nieuwsgierig voor een fotootje, is er nog geen fotootje :-\

Wij wachten vol spanning  ;D ;D

Groetjes, Nel :)

Bianca

de foto's
:D

groetjes bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

bobbie

:o :o :o

Wat is ze moooooooooooooiiii  8)

Kan me voorstellen dat je daarvoor snel terug gelopen bent.

Gefeliciteerd. ;D

Groetjes, Nel :)

Riny

Hoy Biasnca
Wat is die mooi!
Die had ik ook niet laten zitten.
Ik heb er zo een koppel gereserveerd met parels.
Groetjes Riny :D

Kirsten

Hoi Bianca,

Prachtig is ie!, maar dat wist ik natuurlijk al ;)

Groetjes
Kirsten

Caroline

Hoi Bianca,

Prachtig valkje hoor!!  :o

En nu maar duimen voor net zo'n prachtige jongen.  ;)

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.