16 juni 2024, 10:10:18

De kwetterflat *2006*

Gestart door Bianca, 10 januari 2006, 20:27:38

« vorige - volgende »

Bianca

We leven alweer 10 dagen in 2006!
We gaan hard......... KEIHARD!

Deze keer geen dagboek maar een verhalenboek voor mij.
Ik schrijf niet zoveel en vind een verhalentopic toepasselijker voor mijn gebeurtenissen. ;)

Ik heb een paar dagen geleden de uitslag van het dna-onderzoek terug gekregen over nmijn twee cinnamon bonte witmaskers , het zijn allebei popjes.


Één popje is voor mijn bont geparelde witmasker man.
En de andere houd ik om een jong van mezelf tegen over te zetten.

Door deze ontwikkeling kan ik mijn bont geparelde witmasker pop verkopen, zodat ik meer geslachtsgebonden kan gaan kweken.
Inmiddels weet ik naar wie ze toe gaat.
Dat zijn Rick en Natasja van kwekerij Valko in Hoofddorp.

Ik heb ook mijn nieuwe ringen voor 2006 binnen, dat maakt het toch wel heel erg echt, en het geeft me een speciaal gevoel.
Mijn  €uroparrot kweeknummer is BB863.
(mocht je het überhaupt interessant vinden om te weten, hihihi)

Ik ben bezig om een soort kweekplan te volgen zodat ze onder "discipline" leven.
En gecontroleerd alle goede voedinsstoffen binnen krijgen.

Mijn tamme koppeltje Coktail & Nova, die ik nu binnen heb zitten gaan deze zomer naar buiten toe.
Dan wordt het wat rustiger hier binnen.
En ik denk dat ze daar veel gelukkiger worden in de grote groep.

Nou dat was 'm wel even geloof ik.
Ik hoop dat 2006 een mooi kweekjaar zal worden voor IEDEREEN!

Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

bobbie

Hoi Bianca,

Een nieuw jaar, een nieuw begin, inclusief ringen.

BB, Bianca B..............., begint je achternaam ook met een B? Zou wel leuk uitkomen 8).

Heel veel succes dit jaar met je koppels. Ik hoop dat je schitterende en gezonde jongen zult grootbrengen.

Groetjes, Nel :)

Christine

Ik ben benieuwd hoe 2006 voor iedereen gaan brengen, mijn allereerste ringen ga ik nog bestellen  ::) Echt wel leuk zo dat ik je hier in verhalen zie kan ik dikwijlser mogen neuzen!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Hoi Bianca,

Jeh Ik heb je gevonden!,. haha en ja Nel ik KK en zij BB,. haha

Ik hoop dat we samen dit jaar weer een hoop lol hebben en ik wens je een top kweekjaar toe :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Bianca

Citaat van: bobbie op 10 januari 2006, 20:39:33
Hoi Bianca,

Een nieuw jaar, een nieuw begin, inclusief ringen.

BB, Bianca B..............., begint je achternaam ook met een B? Zou wel leuk uitkomen 8).

Heel veel succes dit jaar met je koppels. Ik hoop dat je schitterende en gezonde jongen zult grootbrengen.

Groetjes, Nel :)


............Boef


Bij europarrot zijn het altijd je initialen ;)

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Roosje

Ooh het is allemaal zo leuk. En ik ga ook al een beetje meedoen. En dat terwijl ik nog niet eens weet of chico wel goed kan wippen hahaha. Heel veel succes ermee :D

carco

Hoi bianca

Ik zie je ineens bij verhalen staan:leuk om alles weer te volgen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne

Hoi,

ik zag je ook opeens hier staan. Ik heb mijn ringen ook binnen: RM885
Stoer kleurtje, rood! ;)

Bianca

stroer he?! dat ROOD
hihihihi.
Zondag wordt de pop opgehaald door Rick.
Ik heb vandaag eens op mijn gemakkie de mutatiekleuren die ik zelf (gehad) heb op mijn website gezet en verder is er eigenlijk bar weinig gebeurd......... ;)
Oh ja ik sta momenteel op 6 reserveringen.
Nu nog op het grut wachten ;D

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Karin

Snik... ik heb mijn ringen nog niet gehad  :'( :'( :'(

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Bianca

hoihoi,
Wat een heerlijk weertje vandaag he?!
We hebben vandaag al heel wat gedaan, ondanks dat ik me eigenlijk hlemaal niet lekker voel, vanmorgen was ik mijn stem kwijt en ik heb echt super keelen oorpijn, nu heb ik tenminste weer een stem, hihihihi.

Vanmorgen hebben dennis en ik de auto gewassen daarna de voliere gesopt en nieuwe bodembedekking in het binnenhok gedaan.
De kooi van de vogels in de quarentaine is ook weer heerlijk schoon.
Daarna de buitenvoliere geschoffeld en ook de kooien van de tamme vogels binnen schoongeschrobt en verschoond..........pfffffffft als ik het zo terug lees wordt ik er al moe van, hihihi

Om half 4 ging de deurbel en stonden Rick en Natasja voor de deur om Passoa op te halen (de bont geparelde witmasker)
Even lekker gebabbeld en daarna naar buiten om een netje uit te slaan.
Al snel zat de vangst in een doosje.
Nog even snel de cola achterover slaan en weer richting Hoofdorp.
Ben benieuwd of de reis terug goed is verlopen.

Vanavond vroeg onder de wol want ik voel me zwaar wiebelig.

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Petra en Cheeky

Gevonden!!! Ik was je al kwijt bij de dagboeken Bianca! Ik maar zoeken, en zoeken.... bah! Maar... nu dan toch gevonden!

Succes met je Kwetterflat 2006 (hahaha, ik typte fout en er stond fat.... toch weer ff anders!)

Groetjes,
Peet

Roosje


Kirsten

Hoi hoi,

Pff nou het soppen van de buitenvoliere heb ik vanmorgen gedaan,. hihihi met helaas een minder zonnetje maar het is weer lekker schoon,
En ja mijn auto is ook één keer per jaar gepland schoon,. hihi ja inderdaad voor de keuring net als die van jullie ;)  :D

Ik ben benieuwd hoe het met de nieuwe pop gaat, maar dat zal ook wel snel een hecht koppel worden,.
Nieuwe kweekseizoen,. wij komen eraan! ;D ;D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Bianca

HoiHoi,
Eindelijk na 7 dagen ziek zijn ben ik bijna beter :)
Voel me een stuk fitter iig.

Ik heb me voorgenomen om morgen weer eens alle vogels op de foto te zetten en voor jullie op een rijtje te etten,  soort opfriscursus, whhahahahahahaha ;).
Ik heb een lekker cluppie en ben niet van plan om hier dit jaar wat aan te veranderen.
Laten we dit jaar maar een rustig afwachten kijken wat voor mooie jongen hier allemaal uitkomen! :-*

Morgen zijn Dennis en ik precies 1 jaar getrouwd, en we gaan 's avonds lekker saampies uit eten. ;D
Verder staat er niets bijzonders gepland.

Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.