11 mei 2025, 17:53:47

nestkastjes enz

Gestart door saskia_w, 9 januari 2006, 16:52:24

« vorige - volgende »

saskia_w

mijn valkparkieten zijn oud genoeg en de pop bied zich wel aan maar ze paren niet als de 2e kamervoiere er is (het worden er steets meer ;) ) mag ik een nestkastje aan ze geven ven mijn ouders ik heb gelezen dat ze dan soms wel gaan paren is dat zo ? als het popje 1 min de kooi uit is gaat de man haar (hard) roepen en ze volgen elkaar overal dus ze vinden elkaar wel leuk kan ik ze een nestkastje geven ? zo ja hoe groot moet die zijn? en hoe duur zij ze ?

Pull the bow of Live and shoot.
Faster than love...
Faster than sadness....
Before you get caught up
In confusion...seize your path.

If you stand still for Even a moment,
Unanswered questions
will catch up to you.
----------------------------------
Don't go...
Don't leave.
Stay close to my heart.
I will carry on your name.
I will finish...

margreet

hallo Saskia,

Bij de rubriek huisvesting op de 2e pagina onderaan staan precies de maten van een nestblok, ook hoe je die zelf kan maken. Bij  mij zijn ze wel verliefd, kroelen en zo maar ze gaan pas paren als er een nestblok hangt. Maar dat zal niet bij alle valkjes gelijk zijn.

groetjes Margreet

Bianca

als je ze in de winkel koopt zijn ze rond de 12.50 ofzo
je kunt het zelf alleen goedkoper maken als je de matrialen bij elkaar sprokkelt of er meteen een hele hoop maakt.
Ik zou er gewoon eentje kopen, hihihi ;)
al moet ik zeggen dat het ook wel leuk is om er zelf eentje te knutselen.
Het enige wat ik niet zelf kon doen is het deukje in de bodem vrezen (hoe je dat dan ook noemt) waar de eitjes in blijven liggen.

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

saskia_w

zo handig ben ik niet dus ik koop er wel een dan weet ik ook zeker dat het goed is vrijdag haal ik een kamervoiere op dan krijgen ze het nestkastje en dan  kijken wat ze gaan doen

groetjes saskia

Pull the bow of Live and shoot.
Faster than love...
Faster than sadness....
Before you get caught up
In confusion...seize your path.

If you stand still for Even a moment,
Unanswered questions
will catch up to you.
----------------------------------
Don't go...
Don't leave.