4 mei 2025, 22:03:02

Wat heeft mijn vogel?

Gestart door mjgf_77, 31 december 2005, 12:08:42

« vorige - volgende »

mjgf_77

ik weet niet wat mijn vogel heeft.  Zijn snavel is lichter als normaal, en zijn tong, en zijn pootjes hebben een donkere kleur, beetje paars/blauwachtig. Weet iemand wat hij heeft? Ik hoop dat iemand het weet.

Riny

Hallo
Ik zou het echt niet weten maar bel anders even op naar Dr Feld.
die geeft ook telefonisch advies.

Dr. Feld
van Bemmelstraat 1 (hoek Kapelweg)
3818 PA Amersfoort
Tel 033-2864772

Laat je ons wel horen wat die heeft gezegd?
Daar kunnen we weer van leren.
Groetjes Riny :D

Kirsten

Hoi,

Ik zou ook zeker even Feld bellen, hij kan je goed advies geven. Blauw, paars duid volgens mij op benauwdheid, stress.
Eet je valk verder nog wel goed?, hoe is zijn ontlasting?,. Is hij nog actief en hoe zit hij op z'n stok (één poot, twee of met buik hangend op z'n stok) Hoe is zijn ademhaling?

Sterkte, ik hoop dat hij snel weer opknapt,. Is hij overigens tam?,. zo ja, dan kan je misschien overwegen om even met hem te gaan stomen onder de douche,. gewone lichaamstemperatuur aanhouden. Ook water met druivensuiker zou je hem kunnen geven voor wat extra energie.

Groetjes
Kirsten

ps wel bellen hoor,.Feld is een hele vriendelijke man,. bij geen gehoor, kan je z'n voicemail inspreken, hij belt je dan zo snel mogelijk terug.

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Paarse tong kan duiden op zuurstof gebrek. Ik hoop dat je gauw naar dr Feld belt.
Laat je het ons nog weten? :)

Mariska

Oei, dat klinkt niet goed inderdaad :-\
Ik dacht ook gelijk aan zuurstofgebrek.
Ik hoop dat je ons gauw iets laat weten?

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kirsten

Tja het is dat er gesproken wordt over 'zijn', want dit hadden anders ook symptonen kunnen zijn van legnood volgens mij...

Ik hoop maar dat alles goed gaat en het niets ernstigs is

Groetjes
Kirsten

Mariska

Dat is een hele goeie Kirsten ;)

Ik hoop dat we gauw iets horen!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

mjgf_77

Sorry dat ik niet eerder een bericht achter gelaten heb. Maar ik kon de dokter niet meer bellen. Onze Remy is alsnog overleden. Ben er erg verdrietig onder. Na alle huizen die hij heeft gehad, kwam hij eindelijk bij ons, en hij mocht maar amper 2 jaar bij ons blijven. Het blijft rot, maar we konden niets meer doen.

Christine

Wat sneu voor hem! Ik weet dat hij ondanks die twee jaar dat hij nog bij je leefde een heel mooi leven leidde! Veel sterkte met je verlies!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hallo
Jammer dar Remy alsnog overleden is.
Maar de laatste 2 jaar van zijn leventje is hij intens gelukkig geweest,laat dat een troost voor je zijn.
Groetjes Riny :'(

bobbie

O wat triest  :'(.

Maar net wat Riny zegt: je hebt hem nog 2 heerlijke jaren kunnen geven.

Heel veel sterkte. :'( Nel

ManjaV

Verschrikkelijk, ik leef met je mee.

GRoetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Kirsten

Veel sterkte :'(

Groetjes
Kirsten