5 mei 2025, 21:10:25

vogelpoep

Gestart door monivis, 2 januari 2006, 19:24:18

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Monivis
Ga gewoon verder zoals je bezig bent maar vermeng ook zaadjes van trosgierst met eikrachtvoer gewoon droog door elkaar heen en dat op je hand, en  kijken of die dat eet.
En als je werkelijk bij zou moeten gaan voeren,dan helpen wij jou allemaal.
groetjes Riny :D

monivis

gepelde zonnebloempitten,,
kan je die gewoon bij de dierenwinkel kopen??

monivis

ik heb hem op de gewone weegschaal gewogen en dan komt ie op 90 gram...
Moet ik hem dan bijvoeren??

marilyn

hoikes riny en monivis

idd alles door elkaar is nog een beter idee zo leert hij de rest van zijn voeding ook kennen  :D

en gepelde zonnebloempitten kun je idd in de winkel kopen (maar helaas is dat meestal in veel te grote hoeveel heden  :-\) maar onder zijn zaad zitten ook zonnebloempitten die je eventueel zelf kunt opendoen want ik weet niet of hij die zelf al open krijgt  ;) meestal vinden ze dat ook heel lekker

groetjes marilyn

ps ik zag net je laatste berichtje en 90 gram dat is echt wel een heel goed gewicht !!!!! daar verschiet ik een beetje van !!!

monivis

ik weet niet wat normaal is qua gewicht....
Ik heb hem ook nog maar een paar dagen en moet zeggen dat ik nog niet zoveel wete als jullie hier allemaal....
Ik  ben blij dat jullie er zijn om me te helpen..

marilyn

hoikes monique

een goed gewicht voor een valkje ligt tussen de 80 en de 100 gram dus jou pico ligt daar heel mooi tussen  :D wat bijvoeden betreft zou ik nog even wachten en kijken hoe zijn gewicht evolueert als je hem eten geeft uit je hand  ;) ik geef enkel bijvoeding als het gewicht kritiek wordt (maar ik zou hem toch nog eens wegen op een digitaal weegschaaltje hoor want dat geeft een juister gewicht en ook eens wegen in de ochtend dan heeft pico een lege krop dus dat is het minimum gewicht dan)

groetjes marilyn

Rianne

Hoi,

hoe gaat het nu met je valkje? Is de ontlasting alweer normaal? :)

monivis

Met pico gaat het stukken beter.
heb onder zijn bakje voer op de grond nog een bakje voer gezet... Hij eet nu zelf uit beide bakjes...
Z'n ontlasting ziet er ook stukken beter uit..
Iedereen onwijs bedankt..

p.s. hoe haal ik dit onderwerp nu uit het forum: spoed?

Riny

5 januari 2006, 10:56:15 #23 Last Edit: 5 januari 2006, 11:01:45 by Riny
Citaat van: monivis op  5 januari 2006, 10:50:21

p.s. hoe haal ik dit onderwerp nu uit het forum: spoed?

Hoy Monique
Je hoeft dit er niet uit te halen.
Als er niemand meer op reageerd omdat het niet meer aktueel is verdwijnt het van zelf naar de volgende pagina.
Fijn dat alles weer beter gaat.
Groetjes Riny :D