30 mei 2024, 00:11:30

House of birds....

Gestart door ROCKS, 2 januari 2006, 22:38:28

« vorige - volgende »

Wilma1

7 januari 2007, 00:44:58 #825 Last Edit: 7 januari 2007, 00:59:14 by Wilma1
Nellie....welke nr. Teurlings was het ook weer voordat ik weer de verkeerde bestel   ??? ??? ???

Joke heeft nodig en ik neem hetzelfde maar voor Ruby en Coco, dat aten ze toch al!!
;) Wilma


Sunny bij Marga...op haar lievelingsplekje   :D


WAAAAAAR BENNNNNN JEEEEEEEEEEEEEE ??? ???

;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hoi Wilma, bedoel je de Teurlings zonder zonnebloempitten??

Die geef ik ook, dat is Teurlings Eurotop 228  :D

Doei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

7 januari 2007, 12:31:34 #827 Last Edit: 7 januari 2007, 14:49:42 by Wilma1
Citaat van: Caroline op  7 januari 2007, 11:54:36
Hoi Wilma, bedoel je de Teurlings zonder zonnebloempitten??

Die geef ik ook, dat is Teurlings Eurotop 228  :D

Doei doei!!



YEP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vorige X had ik de verkeerde.... lusten ze ook, maar deze vind ik beter!!!

*zegt ze, alsof ze het zelf eet*  ;D
:D Wilma
THX


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Joy4ever

Hey Nellie,

Net als de rest vraag ik me af, waar ben je????
Het is hier zo rustig.....

Groetjes Joyce


Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

ROCKS

Heey...

Even heel kort....(en off-topic)
Ben niet actief op forum en pc, puur omdat het niet gaat met me arm, ik heb zo ontzettend veel pijn dat ik het niet op kan brengen, sorry.
Vandaag de dokter gebeld en godzijdank nieuwe pijnstillers gehad. Tramadol. Ik ken ze zelf nog niet, hij vertelde me wel dat het een voorloper is van morfine, ik geloof het allemaal wel, als ze maar werken. Misschien is er iemand op het forum die ze kent/zelf gebruikt? Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen. Een ouwe vriendin van me is apotheker, en zij vertelde me dat de pillen geen hele lange werking hebben en dat ik me echt wel aan de dosis moet houden, 1-4 x daags eentje. Ik heb 50 mg, en om te beginnen moet dat voldoende zijn, zei ze, en anders over stappen naar 100mg. Ik bid dat ze helpen, ik zag het af en toe echt niet meer zitten. Ben een wrak, slaap niet, noem maar op, alles wat je kan hebben van pijn. Ik werk wel gewoon, maar vraag me niet hoe, af en toe zit ik zowat te huilen van ellende aan die balie, en als er dan iemand vraagt hoe het met me gaat.......schei maar uit.....
Morgen ga ik naar de bedrijfsarts, en kijk ik of zij nog wat voor me kan betekenen.
Mijn huisarts zei: je hoeft er niet voor langs te komen, het is een al langer bestaande ouwe kwaal.
Nou ja, daar moet je het dan maar mee doen, ik ben blij dat ik niet naar hem toe ben gegaan. Heb mezelf een hoop zweet en pijn bespaard. Vond het altijd heerlijk om auto te rijden, maar nu even niet!!!
Ik ga jullie snel weer zien/horen.....

Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Mara

Hoi Nellie

Balen joh van je arm. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is. Tramadol, het zegt me vaag iets uit de tijd dat ik zelf met mijn rug zat maar ik kon me gelukkig redden met ibuprofen 600 mg en spierverslappers.

Ik hoop dat de pijn gauw wat minder wordt.

Dikke knuffel

Mara

Wilma1

Nou schrijven is hier niet zo nodig las we uren door de telefoon kleppen  ;D ;D ;D

Ik heb wel je e-mail gelezen die ik niet heb gezien  :-\ :-\ :-\ lekker geïnteresseerd komt dat over  ::) ::) ::) en het stukje over de vogels heb ik bij Christa in haar boekje gezet....leuk voor haar om te weten hoe de vogels een GEDRAGS/OPVOEDcursus krijgen  ;D van MAMMA Nellie  :-* en NIET eerder  >:( weg mogen als alleen ...... MET sluis in de voliere  ;D
;) wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Ik kom je even een beterschapsknuffel geven.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

angelina

Hey Nellie,

Hoe gaat het met je?
Willen de pijnstillers hun werk een beetje doen?
Hoop het echt voor je want ik kan me voorstellen dat je er zo langzamerhand een beetje erg gek van word.

Met Nena gaat het helemaal super.
Ze stapt op mijn vinger om uit de kooi te komen en zit graag bij me om Stitch te immiteren in het plukken van mijn trui.
Ze is dan ook totaal op haar gemak en roept me een soort terug als ik haar op de kooi gezet heb.

Nou hoop dat je je snel een beetje lekkerder gaat voelen.

Groetjes Angelique

Love birdies

Olga en Hans

Hoi Nellie,


:-* :-* :-* :-* :-*........+ een hele dikke  :-*


Olga.[/color]


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Mandy

Hoi Nellie,

Hoe is het nu met je?
Werkt de tramal een beetje?
Ik ken het wel omdat veel patiënten op orthopedie bij ons rheuma ed aandoeningen hebben en dat ook vaak gebruiken.
Sterkte en beterschap. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Joy4ever

Hoi Nellie,

Ook ik hoop dat het inmiddels alweer wat beter met je gaat. Even wat nieuws om je een beetje op te vrolijken......
Pucky hangt de macho uit!!!! Minimaal 3 keer per dag hangt hij gezellig op zijn kop en sinds het weekend vind hij het ook erg grappig om met zijn vleugeltjes wijd over de stok te paraderen en fluiten joh.....

Groetjes Joyce


Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

jippie

Hoi Nellie,

Hoe gaat het met jou? Nog steeds geen berichtje van je, dat doet vrezen dat het nog steeds niet zo best gaat. Heb je die nieuwe medicijnen al? Ik hoop dat ze hun werk snel gaan doen en dat je je dan snel weer wat beter gaat voelen. Want zo tobben is ook niks... :(

Net als Joyce kan ik je misschien een beetje opvrolijken met verhaaltjes over Lilo. Die wordt met de dag ondeugender. Is ze soms in de vogelpubertijd of zo? Ik weet niet hoe oud ze dan zijn? Je zou toch denken dat ik voor een puber meer of minder mijn hand niet zou omdraaien!  ;)
Momenteel hangt ze ondersteboven aan de caviakooi met haar vleugels wijd zichzelf uit te sloven. En de cavies nieuwsgierig toekijken; wat doet die nou?
Ook probeert ze de laatste tijd Jip te versieren. Een weinig zinvolle aktie natuurlijk. Jip zit erbij te kijken, 'wat moet dat kleine gele mormel van me?' Dat is echt komisch om te zien.

Ook nog een iets minder leuk nieuwtje. Vandaag ben ik met Richard bloed wezen prikken. Vanaf vorig voorjaar  is hij bijna doorlopend verkouden. Sinds de grote vakantie heb ik hem al zeker vijf keer thuis gehad met hoofdpijn en koorts, door die verkoudheid. De huisarts zei eerst dat het niet aannemelijk was dat het een allergie was, ook omdat hij een paar jaar geleden uitgebreid getest is en daar kwam toen niets uit. Maar nu zei hij dat het toch steeds meer op een allergie duidde. En nu wordt het dus weer onderzocht, vooral  op knaagdieren en vogels...

Begin volgende week krijgen we de uitslag. Richard zei meteen al dat hij niet wilde dat de vogels het huis uitgingen. Hij heeft een speciale band met Lilo. Ik heb gezegd dat we ons geen zorgen gaan maken voordat we een uitslag hebben. Misschien is er niet aan de hand. Maar ondertussen maak ik me natuurlijk toch zorgen. Vooral met zijn astmatische aanleg  is een allergie niet iets wat je moet onderschatten.
We moeten maar afwachten. Als ik de uitslag weet laat ik het wel even horen. Ik hoop maandag of dinsdag.

Tot dan wens ik je veel sterkte en  gezondheid.
Veel liefs,
Anne

*Patricia*

hoi Nellie,

Hier een groet uit het rijnsburgse. Ik lees nu pas dat je wat heb aan je arm. Tramadol of tramal ken ik wel uit de praktijjk en is een tijdelijke hele streke pijnstiller. Wil je me bellen IM dan even misschien kan ik je advies geven en hoeven we het niet allemaal te typen. Misschien kan je helpen of advioes geven maar ik weet nu niet wat er precies met je arm aan de hand is.


Groetjes Patricia

ROCKS

Heeey...

Ik weet niet waar ik moet beginnen....
Nouh, laat ik dan maar beginnen bij de valkjes.
Sammie en Ricky zijn vorige week gestopt met broeden, ze zaten op nep eitjes. Ik heb ze weggehaald toen ze er echt niet meer naar omkeken, ik denk dat het te lang duurde voor ze.
En....afgelopen maandag ofzo, lag er weer een eitje van hun zelf in!!!! En twee dagen erna nummertje 2....
Ik heb ze gemerkt en alles wat er nu nog bij komt haal ik weg, dan hebben ze misschien twee jonkies straks, als ze bevrucht zijn. Ik vind dat voor nu wel even genoeg.
De jonkies hebben dan de warmte van elkaar, en Sam en Ricky hebben weer een maand of 3 wat te doen...helaas, het is niet anders.

Met de andere valkjes gaat het allemaal goed, ook die van Wilma gaan lekker hun eigen gangetje. Ik heb een provisorisch blok gemaakt van een lege doos, en die bij ze in de kooi gezet. Melody ging echt op "blokkenjacht". Hij zat al een paar keer in het kamertje waar het blok van Sam en Ricky staat. En sinds eergister wil ie het blok van de homootjes stelen, wat natuurlijk de nodige scheld en knokpartijen oplevert. Ook vind ie het op mijn dvd-speler erg leuk, die staat in een vrij donker kastje, en boven de speler is een kier van een cm of tien, en daar wil ie ook wel graaaag een nestje beginnen. Zit ie maar naar Lucky te roepen, hele rare geluidjes te maken. Wel heel leuk om te zien.

Verder....ik ben gister even heel slim geweest, en wilde naar de storm gaan kijken op zee. Had ik het maar niet gedaan....
Ik ben me daar toch gevallen!! Tegen een muurtje aan, precies met me elleboog. En op me knie,en heup....
Fijn hoor, de vellen hingen eraan! En pijn dat het deed.....
Maaar goed, het is gelukkig niet me foute arm, om het zo maar even te noemen. Ik ben stijf, pfff, en het is overal gevoelig.... maar dat gaat wel weer over. Mijn rug heeft denk ook een optater gehad, die is ook pijnlijk, maar ja, we nemen wel weer een pilletje :P

Gisteravond, Danny is al sinds vorige week vrijdag thuis, hij was ziek. Net als half Nederland, een griep ofzo.
Woensdag dacht ie dat ie een beetje opknapte. En gistermiddag was het ineens weer minder. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ie niet vaak ziek is, en als ie wat heeft dat ie dan ook echt wat mankeert, hij is geen pieperd, weet je.
Nah, gisteravond ga ik naar hem toe, ligt ie tot aan zijn kin onder de deken, op zijn bankje/bed. En maar rillen, ik zeg: jeetje, heb je het zo koud?
Oh mam, ik ben helemaal koud.
Ik weer: heb je geen koorts?
Dat weet ik niet.
Dus ik geef hem een termometer, en toen had ie 37,8.
Nog geen anderhalf uur later, zegt zijn vriendin, ik ga naar huis, dan kan ie gaan slapen. Dus ik zei laat hem nog een keer tempen. Heeft ie ineens 39,2.
Jah, toen schrok ik en ben ik de dokterspost gaan bellen, en konden we langs komen. Volgens één van de artsen daar had ie een luchtweginfectie. Hij kreeg een kuur voor een week.
Dan ben je al blij, want dan gaat ie opknappen, ja toch?
Ze zeiden wel: als het morgenmiddag niet minder is even de huisarts bellen.
Hij heeft gelijk toen we thuis waren een pil genomen en is gaan slapen. Ik moet zeggen: geprobeerd te slapen.
Hij is de hele nacht in de weer geweest, diaree, noem maar op.

Vanmorgen toen ik opstond lag ie wakker, en zei ie dat ie nog zieker was!!! En ik moest naar me werk!! Ik kon niet anders, gadverdarrie. Wat voel je je dan l*llig zeg.
Heb hem op zijn hart gedrukt dat ie me MOEST bellen op me mobiel als het niet ging. Dat zou ie doen.
Op me werk heb ik gelijk gevraag of ik de tijd van mijn pauze kon opnemen en dan nog een uurtje ofzo extra, zodat ik naar huis heen en weer kon rijden. Ik werk gelukkig maar 10km (en als het meezit 10 min) van huis, dus.
Om elf uur kon ik weg, en ik was daar ontzettend blij om
Toen ik thuis kwam zat ie weer op toilet, hij was nog zieker dan gister! Ik heb gelijk weer naar de dokter gebeld, ik was nu thuis, en ik moest maar zien of ik vanmiddag nog kon bellen. De praktijk gaat om 5 uur dicht, dus ik had zoiets van: BELLEN! Nu gelijk!! En heb uitgelegd hoe en wat, en ze zeiden gelijk dat de dokter zou komen. Ik moest maar wachten op haar omdat ik had gezegd dat Danny niet eens de deur open kon doen. Oke, ik gelijk weer me werk gebeld en het gezegd, dus dat was ook weer in orde.
Nog geen drie minuten erna belde de assistente, met de vraag of Danny niet toch naar de praktijk kon komen, want de dokter had weinig tijd. Pfff, okeej....Ik naar Danny toe, en zegen dat ie zich effe aan moest kleden, en naar de praktijk moest komen. Nouh, dat arme ventje!! Hij smeekte me of de dokter niet toch naar ons kwam!! Toen werd ik ineens erg pissig, en heb ze terug gebeld, en gezegd dat ie niet kwam omdat het gewoon niet ging. Zegt die muts van een assistente: oh, maar wat heeft ie dan?
Ja, vertel mij maar wat ie heeft, hij kan niet op of om!
Jah, maar als ie naar het ziekenhuis moet, hoe doe je dat dan?
Ja! dat zien we dan wel weer!! AAAAAGH... je zou ze toch???
Maar.....de wonderen zijn de wereld nog niet uit....binnen tien minuten was de arts er!!
Ze heeft hem onderzocht, en hij moet gelijk stoppen met zijn kuur, want daar heeft ie helemaal niets aan, zei ze. Hij krijgt een andere, maar hij moest eerst een urinekweek laten doen, en laat dat nu net niet lukken. Hij kon niet plassen, hij had al zo vaak op de toilet gezeten, dat dat niet meer ging.
De dokter vermoed dat er iets in zijn buik is, of een hele fikse blaasontsteking, daar kan je als man heel veel last/pijn/klachten van hebben.
Dus moest ie zijn plas opvangen en mijn moeder brengt het naar de arts en dan word er gelijk naar gekeken.
De arts dacht ook nog aan uitdroging, dus dat kan ze ook zien aan zijn plas. Nou, ik ben blij dat ik gelijk aan de bel heb getrokken. Ik ben nu nog op me werk, maar me moeder is nu bij ons thuis, en ze haalt ook gelijk de nieuwe medicijnen voor hem. Ik heb nog niet gebeld, ik heb geen rus in me reet, hier.
En als ik bel en er is iets, dan wil ik hier weg, a la minute!!
Ik ben om vijf uur klaar, dus dan bel ik gelijk, en sjees naar huis. Wat ik dan te horen krijg....? Shoot me, I don't know...

Ik hoop dat het allemaal meevalt, want dit is niets, voor niemand niet, en of je nou kleine kids heb of een grote van 20, het maakt geen fluit uit!! Die onrust zit gewoon in je.

Ik laat het weten, weet niet wanneer......

Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart