21 juni 2025, 19:18:24

House of birds....

Gestart door ROCKS, 2 januari 2006, 22:38:28

« vorige - volgende »

Joy4ever

Nellie,

Hou ons niet zo in spanning, ik heb echt nog geen idee hoe je kleine gaat heten, vertel, vertel, vertel..........
Ben zo nieuwsgierig......
Hoop snel weer wat avonturen te lezen van je valkjes

Anne,
Dit is voor mij de eerste keer dat ik in "blijde"verwachting ben, heb al wel een valkje maar nog nooit eentje van kleins af aan gereserveerd, dus het duurt inderdaad een eeuwigheid...... :)

Groetjes Joyce

Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

Wilma1

Citaat van: Joy4ever op 24 november 2006, 18:34:37
Dit is voor mij de eerste keer dat ik in "blijde"verwachting ben, heb al wel een valkje maar nog nooit eentje van kleins af aan gereserveerd, dus het duurt inderdaad een eeuwigheid...... :)

Groetjes Joyce

Schop "het" al  ??? ::) ;D ;D ;D ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Joy4ever

Weet ik niet, zou je aan de draagmoeder moeten vragen..... :P ;D ;D

Gipsy & Pucky

Wilma1

Oke, ga ik meteen doen...zal Nellie eens wakker schudden, want ze is wel errug stil  ;D krijg je he....met zoveel baby's in huis....slapeloze nachten  ::)

Neeeeeellllllliiiieeeeeeeee ben je er nog ??? ik wil weten of de baby van Joyce al schopt  ;D

Hoe gaat het met alle kleintjes ??? groeien als kool denk ik ??? en worden al ondeugend ??? zodat JIJ je handen vol hebt ???

Laat eens een foto zien van Romy, of haal je ze niet meer uitelkaar  ;D

Volgende week ben ik ff stil he (denk ik, als ik me kan bedwingen  ;D) Ik krijg wel een laptoppie, maar die is er nog niet duzzzzzz....be patiënce   ;D ;D ;D

Liefs  :-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Hey....

Babies schoppen niet, die "fladderen". :D

Ik heb met Sandra even gebabbeld over het tijdstip wanneer haar babies eventueel weg zouden kunnen/mogen.
Normaal wacht ik daar mee tot ze echt helemaal zelfstandig zijn, maar nu twijfel ik. Ik pap ze nog 1 x per dag, en de oudste twee, de popjes zijn echte kleine "catweezles". :-X Ze verdommen het om op een normale manier die pap te nemen!! Ik ben maar aan het vechten en worstelen met ze, en dat is voor mij echt niet leuk. Nog minder voor hen.
Als ze met een week of zes nog pap krijgen gaan ze waarschijnlijk al naar Sandra. Ze heeft ervaring met pappen, dus of ik het nu geef of zij?
Ik zou er wel minder hoeven te pappen, dan, en dat is wel een prettig vooruitzicht, aangezien ik nu al bijna een week  pijn heb. Alleen al het maken van de pap kost me bloed, zweet en (bijna) tranen. :( Oké, het maakt niet uit of ik pap maak voor drie of vijf valkjes, maar het pappen zelf scheelt wel.
Moet wel effe zeggen dat Macho en Puck heel lief zijn met pappen!  :-*
Die meiden zitten helemaal onder de pap, ik weet echt niet hoe ik dat op een pijnloze manier weg moet halen. :(
Laten weken, maar dat gaat uren duren! En ik kan dat nu niet met me arm, snik snik.

Vrijdagnacht kwam er eentje het blok uit, ik heb toen gelijk de dag erna het blok in de kooi laten zetten door Danny.
En ja hoor, gister kwam daar heel voorzichtig een lief klein popje uit het gat. Hihihi, dat is wel zo koddig om te zien.... :)
Ze (Sinty) nam gelijk al de vleugels, 's middags, ze vloog al een stukje, en kwam op een heel leuk plekje terecht. Achter de radio, waar ik dus niet makkelijk bij kan komen! >:(
Hup, gelijk de kooi weer in, en er niet meer uit!!! :-X
Later kwam Macho, die was nummertje twee. :)
Romy nummer drie, en later op de dag was daar ook onze lieve Puck. :)
Mijn kleine T lag nog als enige in het blok, arme schat!

Sinty en Macho hebben we gemerkt, met een zwarte fineliner, op de pootjes. Bij Sinty goed te zien, maar bij Macho minder, die heeft al van die donkere pootjes. Hopen dat het niet vervaagd, dat hadden we toen met Sunny en Lilootje ook. ;D Ienemienumutte?
We waren er wel net op tijd mee klaar, ik had geen flauw vermoeden dat er ineens vier babies het blok uit kwamen zetten! :o

Ik kom later weer, moet effe een pauzetje inlassen.....sorry!

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Olga en Hans

Hey Nellie,

Doe rustig aan en voorzichtig, maar dat valt niet mee met al je kleine/grote grut  ::).
Helpt Danny je nog een beetje mee of istie aant werk  ;).

Ik moet nu ook even rustig doen, want met een lage bloedsuiker heb je ook weinig puf  :o, alleen ben ik daar sneller van af dan jij met jou .........

Liefs en   :-* en tot.....................Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1

Ahhhh wat gaaaaaaf....Romy zo TJOEP het blok uit  ;D heeft ze ook al gevlogen  :o  en eh mag ik OOK nog PAPPEN ???  :D LEUKKKK Ik heb toch weinig anders te doen  ;D ;D ;D ;D ;D
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Joy4ever

Leuk om te lezen dat de kleine doerakken het zo goed doen, het bewijst trouwens maar weer dat dames lastiger zijn dan mannen.......... ;)

Doe je wel rustig aan met je arm?
Hoop ook dat de lijntjes zichtbaar blijven, anders merk je Pucky toch met een stipje of zo op zijn wiite veertjes, hij krijgt er toch een nieuwe voor terug.
Heeft hij trouwens al een vliegpoging gedaan???
Ziet er vast erg grappig uit, zo'n stuntelig valkje....

Nou sterkte en hoop weer snel nieuws te lezen

Groetjes Joyce

Gipsy & Pucky

ROCKS

Hey...

Ook mijn kleine T is het blok uitgekropen, ik kwam van mijn werk en daar zat ze, tussen de anderen lekker op de bodem van de kooi. :D Nou, er bivakkeren er telkens twee op een stok, hoog bovenin de kooi!
De oudsten eten al een beetje van het parkietenvoer, en de gewone en de rooie trosgierst. Dat gaat dus goed!! :D
Ik weet alleen niet of ik door moet gaan met pappen, ze vinden het echt niet funny!! En zo gaat de lol er snel vanaf, ik voel me net iemand die ganzen vet moet mesten in hele korte tijd, en dan een hele lading pap naar binnen moet werken.   >:( Jammer, maar kan ik nu gewoon stoppen met pappen? En alleen die drie nog geven die wel willen? Het zijn echt de twee oudste popjes die niet willen! Kleine ....... zijn het :-X
Ik ga me best doen om zo snel mogelijk wat foto's te plaatsen, maar kan het nu nog niet,  sorry!

Tot morgen! Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

moonwitch (diana)

Hoi Nel

Als die 2 echt niet meer willen, zou ik er niet mee door gaan.
Je zegt dat ze al een beetje zelf eten.
Lekker laten gaan dan, ik zou in ieder geval geen pap meer geven.
Ik gaf ze hier met de spuit en lepel en als ze de kop wegdraaide dan wist ik dat ze geen pap meer moesten,maar dat ze al zelfstandig aten.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Wilma1

Heeeeeeee, mij laptoppie doet het  ;D...ff rommelen en TJOEPTJOEP  ;D ;D HIJ DOET HET!!!! ;)

Goed he?!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

1 december 2006, 14:46:27 #731 Last Edit: 2 december 2006, 14:26:13 by Lin
Hey,

Hoe is het hier met de kleinste afgelopen? Op hoeveel voedingen zit je nu? Als je bij 1 zit dan gewoon zo lang als mogelijk de voeding elke keer uitstellen en pas geven als ze echt honger hebben. Natuurlijk moet trosgierst en kleine zaadjes altijd aanwezig zijn. Niet dwingen hoor om pap te geven. Daar worden ze bij mij minder tam van en zo worden ze ook later zelfstandig. Niet meteen gaan voeren als ze roepen gewoon op 1x op een dag houden (als je daar al bent) en natuurlijk even wegen of ze niet afvallen.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

sandra.

hahahahaha,
:D ;D :D ;D :D ;D

Wilma dat heb je goed Getjoept   :-X :-X

leuk he......alles verder goed ?

groetjes Sandra

Wilma1

2 december 2006, 18:22:06 #733 Last Edit: 2 december 2006, 18:24:10 by Wilma1
JA hoor ,alles gaat prima....alleen die krukken....poehpoeh wat een hindernis is dat  ::),dus ik smokkel (nu al  ;D )wel hoor, wil ik mezelf voorzien van vocht en eten, als Piet er niet is  ;)

Dus eigenlijk TJOEP  ;D :D ;) ik door mijn huis heen op 1 kruk en de 2e ben IK ;)  ;D ;D ;D ;D ;D

Maar eh...Nellie...hoe gaat het met alle baby's??? Wel wat meer rust voor je zonder dat pappen, denk ik ??? Wanneer kan Romy hierheen vliegen  :P  ;D  ;D denk je ???

Doeidoei  :-*
Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

sandra.

Nou ben blij voor je Wilma dat je in ieder geval nog Tjoep Tjoep door het huis kan.... :D ;D ;)

Nellie hoe is het met de baby´s het zijn al bijna kleuters he.

Het zal wel een leuk Sinterklaas kado zijn???????   :-[ :-[ :-[
Toch Wilma  ???

De laatste foto´s waren echt geweldig, hoe ze zijn gegroeid is gewoon onvoorstelbaar zo snel gaat dat.

groetjes Sandra