22 juni 2025, 09:55:03

House of birds....

Gestart door ROCKS, 2 januari 2006, 22:38:28

« vorige - volgende »

Wilma1

HET os oke!!! Dus kan ik zelf het e.e.a neezetten...eerst hier en dan bij mij.....

Sunny haar broer OF zus komt mee hier naar toe...ze zijn stapelgek met elkaar, dus leuk om ze beiden te hebben.

De naam was ik al heel snel over uit ee ik heb Nellie er "monddood" mee gekregen  ;D.....
het wordt

ROCKY

Wij allebei hebben iets gemeen met deze naam verbonden aan een lievelingsdier  :-*.....Nellie haar valkje Rocky en ik onze rottweiler Rocky en beiden zijn helaas overleden  :'( .

Op deze manier komt de naam weer tot leven ein een mooie valk VAN Nellie VOOR mij!!!
;) :D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

YEAH!![/size]

:D :-* :D :-* :D :-* :D :-* :D :-* :D :-* :D :-* :D :-* :D :-* :D :-* :D :-* :D

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Caroline

:D :D

Leuk hoor voor jullie allebei, trouwens ook mijn overleden Golden Retriever heette Rocky.  :'(

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Olga en Hans

Hoi Nellie,

;D :D Wat leuk dat grote broer naar Wilma gaat en dat hij Rocky gaat heten, de naam Rocky blijft toch een hele leuke naam  :D. En voor jullie beide een herinnering aan een lieve schat  ;).
Je kan nog een paar weken van ze genieten voordat ze naar Wilma gaan en dan strakjes nog Jip en Kuif er bij, dat wordt bij jou beregezellig  ;D ::) :P.

Kijk je uit voor Danny, als hij met zijn nieuwe speeltje aan de gang gaat  :D, of hij nou nog zo'n lieve jongenis.............. :P.

Liefs Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

jippie

Hoi Nellie,

Wat goed! Een goed huis voor alledrie je kotertjes, dat is weer een zorg minder. En Rocky...Het had niet mooier gekund volgens mij!  :D
Ja, over twee daagjes komen Jip en Kuif al jouw kant op. Wat zal het dan stil zijn hier in huis. En dan zien we eindelijk Lilo in levende lijve. Ik ben toch zó benieuwd!  :D :D

Tot zaterdag!
Anne

marilyn

hoikes nellie

wat fijn dat je nu voor je andere valkje ook een thuis hebt gevonden bij wilma en ook leuk dat het de naam rocky mag dragen  :D

groetjes marilyn

Wilma1

16 juli 2006, 00:29:27 #516 Last Edit: 16 juli 2006, 10:24:45 by Wilma1
Is Lilootje verhuist Nellie ??? Je zal haar best wel missen....en hoe gaat ie met Kuif even terug ???  :P voelt ie zich weer thuis  ;D

Nog 6 weekjes en dan komt het mooie stel naar hier....ik heb de voliere al herinricht er kan flink gefladdert worden  ;D ;D ;D

Voor zo slaap wel!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

jippie

Hoi Wilma,

Nee, Lilo is nog niet verhuisd hoor...Die moet nog even wachten totdat wij terug van vakantie zijn! Gisteren hebben wij Jip en Kuif bij Nellie gebracht. Het is nu erg stil hier  ;)
Kuif was meteen weer gewend! Hij nam zijn oude plekje in op het speeltoestel alsof ie niet weg was geweest. Maffe vogel is het.  ;D
Jip moest wel even wennen hoor, opeens al dat gefladder om haar heen. Maar dat gaat ook goedkomen heb ik alle vertrouwen in.

En de drieling...Heerlijk zijn ze!  :D :D :D Het was moeilijk het verschil te zien tussen Sunny en Lilo, vooral omdat ze niet veel zin hadden om stil te zitten. Kijk maar uit anders nemen we straks de verkeerde mee  ;) Fijne vakantie in ieder geval!

Nellie,

Ben erg benieuwd hoe de eerste nacht gegaan is maar ik hoor nog wel van je hé?
Veel succes met de hele vogelbende!  ;D

Groetjes,
Anne

Wilma1

;D ;D ;D TUURLIJK...wat stom....jullie gaan mt vakantie en brengen daarom Kuif en Jip naar Nellie, niet logisch om Lilo dan mee terug te nemen.....komt vast door de warmte  ;)

Kuif is een lieverd  :-* , alleen jammer dat hij niet bij anderen kan....zou voor hem juist zo leuk zijn....ik heb er ook een in A'dam opgehaald, was OOK altijd alleen maar die heeft zich prima aangepast, bij de clan  :P....hopelijk hoor ik wat van mijn collega, die weet iemand die op zoek is naar een TAMME valk en wil er 1...wie weet, komt het toch goed voor Kuif  :D zelf! Geniet van jullie vakantie  ;) !!

Kuif en Jip hebben nu een SUPERHOLLIDAY INN bij Nellie, ik denk dat ik de hele voliere OOK maar naar Nellie verhuis Vrijdag  ;D ;D ;D...

Fijne dag Nellie, wij gaan 50 :o  km. (heen en terug  ;D) fietsen naar het strand  :P.....
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Hey....

Weer ff wat foto's, het gaat zo hard met de jonkies, ik kan ze geen babies meer noemen.

Speciaal voor Wilma

Ricky leert hoe het moet......

En toen kon ze het....

Sorry voor de wat mindere kwaliteit, soms doet  me camera niet wat ik wil, helaas.....

Volgen er nog meer, oke?

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

• SH0RTY •

Heej Lekker ding van me :D

Ik vind je foto's goed hoor!
Wat gaat dat toch snel met de baby's..

Hopelijk hou je het een beetje vol met de hitte :)

Liefs,
Lale gliet

Wilma1

Ze heeft een AIRCOOOooooooooooo..... ;D ;D ;D

Maar het zijn leuke plaatjes Nellie....je mag nog 5 weken lekker genieten van ze..... :D ;)
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

WHAAAAH.....

Snik snik.....ik heb airco, jaaah, nog wel!! :-X
Hij  moet terug, ik kan er niet tegen, het slaat op me luchtwegen en me arm/schouder.
Ben niet vrolijk nu!! >:(

Doeiiiiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

ROCKS

NIEUWE RONDES.....NIEUWE KANSEN????

Jaja...er is weer een eitje!! Van.....Sammie en Ricky!!
Hoeveel zullen het er dit keer worden, ik weet het niet.
We wachten wel af, pfffff....
Kweenie of ik blij moet zijn of niet?
Ach, we zullen wel zien.
De babies(zijn net zo groot als volwassen valkjes) zijn morgen, zondag en dinsdag 7 weken. Dit komt me allemaal bekend voor, helaas.

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Olga en Hans

Hoi Nellie,

Je gaat er toch wel voor he, voor de volgende ronde  ;D.
Spykie heeft net weer haar 1ste eitje gelegd en zit er al weer op  :) , dus als je een paar kwijt wil willen wij wel ruilen.
Ik heb de vorige eitjes bewaard  ;).
Die voedergeluidjes zijn zo mooi om te horen, ik hoop het hier eens een xtje te mogen mee maken.

Liefs Olga en van je grote vriend Hans.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993